Oh ik vind deze wedstrijden ook wel vermakelijk hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:11 schreef Leandra het volgende:
En dit had de return moeten zijn voor de gemiste wedstrijd in Zagreb?
Hij kan beter even wachten tot hij echt weer fit is, nog even en hij zit niet meer in de categorie die betaald krijgt om op te komen dagen.
Badr heeft geen incasseringsvermogen. In de eerste ronde was die eigenlijk al weg. Nee Badr is niks meer dan een schim van het verleden. Meest lelijke was nog die vreselijke grootspraak voor de match, gast leeft in het verleden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Deadre het volgende:
Zabit moest veel klappen incasseren (filmpje vanaf begin bekijken), veel geluk gehad dat hij één rake klap kon geven anders had Badr hem opgegeten.
karma is a bitchquote:Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Kartmans het volgende:
Knockout terwijl die zelf zei dat het hooguit 1 of 2 rondes zou gaan duren totdat Zabit knockout zou liggen. Dat krijg je met zo'n grote, arrogante bek.
effe google wrm hij niet meer voor nederland vecht uit gefloten door 'nederlanders'quote:Op zondag 26 mei 2013 02:03 schreef Parkinson_XTC het volgende:
sws afgeschreven voor mij sinds die actie tegen bonjasky
en hij zou moeten vechten onder NL-vlag...
hij is "amsterdammer van het jaar", maar ondertussen wel met een maroc-vlag vechten..
en dat was puur omdat de K1 de NL dominantie probeerde te verdoezelen...
nu niet meer relevant dus gewoon rood wit blauw ouwe..
Ik dacht eerst dat hij voor een asymetrische rughaarsnit was gegaanquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 03:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het mag, Badr geeft ons het recht om (zinloos) geweld uit te oefenen.
Gewoon, omdat het kan...
Wat heeft hij met zijn schouder gedaan dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 02:42 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij voor een asymetrische rughaarsnit was gegaan
Er zat een soort van zwarte 'pleister' op z'n schouder om de spieren te verstevigen...quote:Op zondag 26 mei 2013 03:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat heeft hij met zijn schouder gedaan dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Becker's_nevusquote:Op zondag 26 mei 2013 03:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat heeft hij met zijn schouder gedaan dan?
quote:Op zondag 26 mei 2013 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Badr heeft niet 1 maar 3 steekjes los, Badr is het slechtste voorbeeld voor de jeugd...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |