PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
en wie ben jij danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb je hier nog nooit gezien dus post eerst maar ff mee
Klopt, ik speel sinds donderdag pas FUT :pquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb je hier nog nooit gezien dus post eerst maar ff mee
Gezellig. Nootjes en andere lekkernijen staan al op tafel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben. Ben ik nog op tijd? Heb ik iets gemist?
Ik pak even mijn zuip en dan kom ik naast jullie zitten.
Net op tijd voor het Nationaal Dicteequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben. Ben ik nog op tijd? Heb ik iets gemist?
Ik pak even mijn zuip en dan kom ik naast jullie zitten.
Ik wil goals zien voor Mandzukic, 5k per kaartje valt tegen hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:05 schreef Toefjes het volgende:
Hoppa. Nu wil ik doelpunten en een rode kaart.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezellig. Nootjes en andere lekkernijen staan al op tafel.
Ja, volgende keer ga ik kijken of ik op ingooien kan wedden. Dan zit je helemaal fucked up een wedstrijd te kijkenquote:
kut teamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:09 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/1672
Ik denk dat ik maar gewoon eens een keer zoiets maak
quote:
"Top. Kook ondertussen wat."quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Een meid leren kennen via een dating site, nu in de whatsapp fase. Nu flipt ze helemaal omdat ik geen zin heb om te appen, omdat ik de finale aan het kijken ben. Haar laatste berichtje was: "okee, dan hou ik mijn bek wel"
Gelijk afkappen die handelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Een meid leren kennen via een dating site, nu in de whatsapp fase. Nu flipt ze helemaal omdat ik geen zin heb om te appen, omdat ik de finale aan het kijken ben. Haar laatste berichtje was: "okee, dan hou ik mijn bek wel"
Lekker jezus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op deze manier maak ik 500k winst, als hij scoort 1 miljoen verdomme jezus !
Belachelijke actie inderdaad.quote:
Godverquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Belachelijke actie inderdaad.In zo'n wedstrijd. Dan heb je ook wel het IQ van een vleeskroket.
Al weet je tegenwoordig nooit hoeveel procent hersenen er in en vleeskroket zit. [ afbeelding ]
Je bent goed op dreef Lindgren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Belachelijke actie inderdaad.In zo'n wedstrijd. Dan heb je ook wel het IQ van een vleeskroket.
Al weet je tegenwoordig nooit hoeveel procent hersenen er in en vleeskroket zit. [ afbeelding ]
omdat hij de bal slecht aanneemt. Anders had hem hem zo binnen kunnen schuiven met binnenkant linksquote:
I'll lead myself out.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet gaan forceren Lindgren, je vorige grapjes waren beter
Zoals een jong genie ooit zei: "Kan iemand die Snoeks even een tik op zijn bakkes geven? #ucl"quote:
Gundo-kan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Gundogan vanavond.
Stop maarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Gister wezen zuipen met Phillip, ik zie hem nu op het veld en volgens mij is hij nog Lahm.
Meer Vaseline,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef Ajacied7 het volgende:
Eerste indruk van Mandzukic, jammer, hij voelt nog een beetje ruw aan,
Ligt Piqué straks in het verkeerde bed: "Shakiri??!"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
arjen kom maar ffkes wisselen jongen![]()
shaqiri dr inkan lindgren nog meer naamgrapjes maken
Pieke doet nie meequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ligt Piqué straks in het verkeerde bed: "Shakiri??!"
Of Shakira. Die zal het een stuk beter doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
arjen kom maar ffkes wisselen jongen![]()
shaqiri dr inkan lindgren nog meer naamgrapjes maken
Ow, had jouw grapje niet gelezen, zal de naam grapjes wel aan jou overlatenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ligt Piqué straks in het verkeerde bed: "Shakiri??!"
Great minds think alike.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, had jouw grapje niet gelezen, zal de naam grapjes wel aan jou overlaten
Okee, heel interessant. Bedankt voor het delen. Succes!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga mijn bundesliga team denk ik omzetten naar een 3412
ga je het ook doen of is het weer een aantekening in je dagboekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga mijn bundesliga team denk ik omzetten naar een 3412
ze mental coach leest hier mee. die is druk bezig met de analysequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je het ook doen of is het weer een aantekening in je dagboek
Dat zegt dan meer over het veld dan over de speler.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat een haat op Robben, man is beste speler van t veld
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze mental coach leest hier mee. die is druk bezig met de analyse
naait me even 500k door niet te sweatenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals Kevin al zei: Kijk even naar de ruimte links in de 16.Dikke egoïst.
Ik ga straks ook even het pannetje aangooien denk ik.quote:
Halve liters Paulanerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga straks ook even het pannetje aangooien denk ik.
Ik zit het weekend bij papa en mama, maar die zijn niet thuis.Gratis kaanwerk.
Ons niet uitnodigenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga straks ook even het pannetje aangooien denk ik.
Ik zit het weekend bij papa en mama, maar die zijn niet thuis.Gratis kaanwerk.
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanavond gewoon alleen de CL-finale kijken.Jullie zijn bij dezen uitgenodigd.
ik ook. Hoeren neuken nooit meer werken!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil sowieso nog een keer bier drinken met Toefjes.
Goeden edit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
har har har had je me daar bij de neus
langs laatstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik reed langs laatst the palace van GJE, wilde bijna aankloppen.
We hebben al een tramrit gemaakt samenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil sowieso nog een keer bier drinken met Toefjes.
Dat is waar, nu verder voetbal kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben al een tramrit gemaakt samen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben al een tramrit gemaakt samen
Ja, ging een beetje vreemd.quote:
Proost.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Ook maar een Warsteinertje erbij gepakt![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat er geen goals, geen rode kaarten en geen corners meer komen. En dat het na verlening 2-1 voor Dortmund wint, alle goals uit een corner komen, en Ribery in de verlenging rood krijgt.
Krijg je geen geschiedenis meer op de basisschool tegenwoordig?quote:
Nee. En ik begin ook elke keer halverwege de pagina, moet ik weer naar beneden scrollenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ging een beetje vreemd.Heb je geen autorefresh?
[..]
Handig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee. En ik begin ook elke keer halverwege de pagina, moet ik weer naar beneden scrollen
Op de basisschool nooit gehad neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Krijg je geen geschiedenis meer op de basisschool tegenwoordig?
Zegt Führer je iets of moet het plaatje van GJE erbij komen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op de basisschool nooit gehad neemaar leg uit dan
Er staat daar Furherquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zegt Führer je iets of moet het plaatje van GJE erbij komen?
De Duitse sport ja, wat heeft Merkel daarmee te maken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en? Is op zich wel een grote dag voor de Duitse sport.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
De Duitse sport ja, wat heeft Merkel daarmee te maken?
Waarom kijk jij eigenlijk? Heb jij iets met Duitse sport te maken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ehhhh zij is de baas van Duitsland? Wij vinden het ook leuk als Maxima en Willem de schaatsers toejuichen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee even serieus, dan kan ze wel belangrijk zijn voor Duitsland, maar wat heeft ze met de sport te maken? Ik denk zelfs dat ze geen neuk geeft om die wedstrijdquote:
Nee, jij vindt dat leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh zij is de baas van Duitsland? Wij vinden het ook leuk als Maxima en Willem de schaatsers toejuichen.
Hoezo? Omdat ik het niet "leuk" vindt dat Willem Alexander en Maxima bij het schaatsen aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent rijp voor overplaatsing naar VBL
Omdat je een sukkel bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik het niet "leuk" vindt dat Willem Alexander en Maxima bij het schaatsen aanwezig zijn?
IK VINDT.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:02 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik het niet "leuk" vindt dat Willem Alexander en Maxima bij het schaatsen aanwezig zijn?
Heeft hij ook een zus?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik noem mijn hond Mand. Dan gooi ik iets achter de kast en roep ik "MAND ZOEK IETS".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb bijna alleen maar 41212quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die 4-1-2-1-2 zijn nog meer waard man.
omgg gewoon 15k winst per spelerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar 41212
Allemaal voor 1000 coins
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar 41212
Allemaal voor 1000 coins
open bid gaan ze net voor 18 K wegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
Allemaal mensen nu voor 14k listen
Achja maakt niet uit
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
Sommige mensen.
[ afbeelding ]
Ik was continu aan het refreshen en was nog te laat.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:10 schreef Toefjes het volgende:
Nog 1 goal. Nog 2 corners. nog 25 minuten.
twitter:FinallyMario twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 22:10:30Gooooooooolllllll my profile pic!!! The lucky pig! Yesssssssssssssssssssss reageer retweet
Volgens mij zijn we allemaal meer met randzaken van de wedstrijd bezig dan met de wedstrijd zelfquote:
Gaat gelijkopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Net thuis!![]()
Wie is de betere in de wedstrijd?
TOTS stijgt nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:14 schreef FCsuarez het volgende:
1 voordeel je hoeft geen robben in te kopen
mandzukic de deur uit voor 16 K
heeft niet iedereen de centen voor denk ikquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
Beter scoort hij nog een keer, 8-9k nog maar
niet snel tevreden hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
Beter scoort hij nog een keer, 8-9k nog maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |