Utrecht? zeker bij een uitzendbureau of zo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:47 schreef Ener-G het volgende:
Indian Summer? hell no.. het was een leuk festival, 8 jaar geleden totdat het 'groot' werd.
Kreeg nog wel de vraag voorbij of ik er wou werken, 2 dagen van 12 uur a 10 euro per uur, zwoegen in de vreetstalletjes en je moet wel eerst voor een intake gesprek naar Utrecht toe
Op de meeste zondagen ga ik werken bij het zomer op het pleinquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
En we hebben straks ook nog zomer op het plein en de dagen in de hout
Heeft idd genoeg gekost. wel minder dan ik had gedacht. Zijn de shirts uitverkocht die ik wou hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarbij heb ik dit weekend al een festival, kost ook weer genoeg.
Shirt krijgen.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Utrecht? zeker bij een uitzendbureau of zo?
[..]
Op de meeste zondagen ga ik werken bij het zomer op het plein
[..]
Heeft idd genoeg gekost. wel minder dan ik had gedacht. Zijn de shirts uitverkocht die ik wou hebben
Ik heb geen vent die shirts voor mij kooptquote:
Viel wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen vent die shirts voor mij koopt![]()
Hoe erg was de kater vanochtend?
Dat scheelt.quote:
Half vier ofzo. Jij?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Hoe laat was je thuis?
Kwart over 4.quote:
je smartphone is niet gestolen??? Bende steelt ruim 240 smartphones op festivalquote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef lynda het volgende:
Brakkkkk met een hoofdletter! Toch is ISF wel weer gezellig. Zo dag 2
dan mag je nog van geluk sprekenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:34 schreef lynda het volgende:
Nope, 1 portemonnee wel maar die is inmiddels door de politie al terug gevonden.
Lindsey is leuk ja! ik kende haar nog niet maar vier van onze groep wel dus daar hebben we ook een tijdje gestaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef MdMa98 het volgende:
Ja ISF klonk goed toen ik er voorbij reed, jammer dat we niet konden we wilden graag Lindsey Stirling zien en horen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |