Fuck, te laat gezien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef douche-eendje het volgende:
Nou niet echt dus...
Ik vraag niet snel om hulp, maar is er hier toevallig iemand die mij om 1 uur bij de dierenarts (stad&land, vondelstraat) af zou kunnen zetten?Mn konijn is echt flink ziek... enige andere optie is fiets.
En niet doorhebben dat ik je voorbij fietsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef douche-eendje het volgende:
Whehehe erwin tegenkomen onderweg blijft grappig
Ja, je zat echt in een andere wereldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
En niet doorhebben dat ik je voorbij fiets
Allemaal goed gegaan met konijn?
ik mis jou altijdquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Topic uit mijn MYAT![]()
niemand die even zegt dat ik gemist wordt ofzo
Ik dacht dat je het gewoon te druk had voor ons.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
Topic uit mijn MYAT![]()
niemand die even zegt dat ik gemist wordt ofzo
25-8-2014quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
De bedoeling was van wel, maar alles loopt een beetje traag. Nieuwe poging dan maar!
Ik ga niet op een maandag meeten jonge!quote:
14-08-2025 dan??quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet op een maandag meeten jonge!
Je bent wel alvast op tijd met vrij vragenquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet op een maandag meeten jonge!
Dát is wel weer zo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Je bent wel alvast op tijd met vrij vragen
Volgende week vrijdagquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
De bedoeling was van wel, maar alles loopt een beetje traag. Nieuwe poging dan maar!
Misschien hebben we niets aan Bart.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:07 schreef Bart het volgende:
Ik hoor het wel als er een datum is. Misschien kom ik ook
.
Geen datum ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Misschien hebben we niets aan Bart.
Dat ook.quote:
Hmm...quote:
Eind oktober is wel erg laat..quote:
Ik ben voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
komende vrijdag dus? Gunnery's uur of 8?
tofquote:Op zondag 30 juni 2013 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben voor.Zal zuslief nog even hierop wijzen.
Ik ben er alleen vrijdag niet, heb een feestje bij een collegaquote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
tofwe gaan feesten
want ik ben vrijdag jarig
Dat had ik gezien ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
tofwe gaan feesten
Als ik niet te laat thuis ben, kom ik vrijdag even langs in de stad. Jij betaald?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
tofwe gaan feesten
Dat staat niet in de uitnodigingquote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Als ik niet te laat thuis ben, kom ik vrijdag even langs in de stad. Jij betaald?
Wat staat er niet in? Dat ik later mag komen of dat jij betaald?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat staat niet in de uitnodiging
Je mag later komen, dat staat erin jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Wat staat er niet in? Dat ik later mag komen of dat jij betaald?
Thanks mopquote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi LolaGefeliciteerd met je jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |