quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
Ja ik wil ook eens weten hoe die Krab er uitziet
Ontkenningsfase nu.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snel praten komt door Ezelldorp, schijnt.![]()
[..]
Pssttt, jongens, psssttt! Ik date niet.
Ga je nu opeens de hele SC uitnodigen ja?quote:
Ik merkte wel dat ik je voor grotendeels wel kon verstaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snel praten komt door Ezelldorp, schijnt.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]vind ze allemaal wel leuk op zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je de bovenste wel leuk vind
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Behalve jou.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nu opeens de hele SC uitnodigen ja?
quote:
Groningen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is maar 1 stad waar ik verliefd op ben. Vul maar zelf in.
Voor Jordy ook en hij komt ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor LB en mij zou het 4,5 uur treinen zijn
Da's toch goed?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik merkte wel dat ik je voor grotendeels wel kon verstaan.
haha, neequote:
LB gaat dan ook echt met jou meereizen ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor LB en mij zou het 4,5 uur treinen zijn
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu krijg je weer een foto van meneer Krabs whahahha XD
Ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LB gaat dan ook echt met jou meereizen ja.
Pic van mij:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Pic van mij:Dan ga jij op 7 juni alleen FOK!ken in SC met Fok-it, gezellig toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je die persconferentie van hem voor kinderen?quote:
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag je die persconferentie van hem voor kinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 20:34:36 ]
Ik ben er niet op 7 juni schat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga jij op 7 juni alleen FOK!ken in SC met Fok-it, gezellig toch.
Nee ik wil bij jou zijn Etsuquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga jij op 7 juni alleen FOK!ken in SC met Fok-it, gezellig toch.
Voor Jordy geldt dus: baard? ik ren naar beneden met scheerspullen en hij komt niet binnen alvorens hij geschoren heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik neem wel spullen van de Euroshopper mee op 7 juni.
Ja wereldreis naar Zuid-Hollandquote:
klinkt lekkerquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Groetjes namens mij en msacras![]()
*proost
kom op tcquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Groetjes namens mij en msacras![]()
*proost
Controle op Euroshopper?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor Jordy geldt dus: baard? ik ren naar beneden met scheerspullen en hij komt niet binnen alvorens hij geschoren heeft.
Voor jou geldt dus: zakkencontrole en Euroshopper spullen aanwezig? ik ren met een vuilniszak naar beneden en je komt niet binnen alvorens je de spullen weg hebt gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |