abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126991355
Iets waar ik me eerlijk gezegd toch wel voor schaam ja :') (waarom ik ook even een anoniem account aanmaak). Ik heb dus vlakke tepels. Betekent dat ze niet echt naar buiten komen, maar wel een beetje als ik het koud heb (nog steeds niet heel veel). Het zijn dus gelukkig geen ingetrokken tepels, dat is nog een niveau erger.
Het is ongeveer zoiets, het 'topje' van de tepel komt er dus niet echt uit -> http://sz.oppc.nl/beeldenbank/Image/gyn/tepels2.gif

Ik heb er geen échte last van, maar ik vind het gewoon lelijk. En het staat volgens mij ook gewoon bekend als lelijk. Ik bedoel, je gaat in een boekje à la vijftig tinten grijs nooit lezen 'en haar tepels waren zo vlak'. Het kan later wel een last zijn voor borstvoeding maar dat zou ik sowieso toch niet gedaan hebben. Het hoofdprobleem is dus gewoon de schaamte, terwijl ik verder wel redelijk kleine maar wel stevige borsten heb. Ik heb nog nooit seks gehad (ik ben 17 dus ik hoop dat het nog acceptabel is haha) maar ik ben bang voor reacties enzo.

Er is iets aan te doen.
1) "De Niplette is een eenvoudig en pijnloos hulpmiddel dat vrouwen van alle leeftijden kunnen gebruiken om omgekeerde of ingetrokken tepels te corrigeren. Met behulp van zuigkracht worden de melkkanalen voorzichtig en geleidelijk uitgerekt. Het hulpmiddel kan onzichtbaar in de beha worden geplaatst en na 1 tot 3 maanden continu gebruik (8 uur per dag) kan de aandoening permanent zijn gecorrigeerd."
Maar dit gaat dus eigenlijk om ingetrokken tepels en dat heb ik niet.
2) Operatie. Duur en verdeelde meningen op het internet.

Ik twijfel enorm. Ten eerste omdat, stel ik word geopereerd dan moet ik het toch wel toegeven aan m'n omgeving. Ten tweede denk ik soms van ah fuckit het zijn maar tepels en bij mij valt het nog wel mee want als ik het koud vallen ze nog wel goed mee. Misschien overdrijf ik wel gewoon, maar mijn tepels zijn mijn enige onzekerheid en ik wil van dat gevoel af.
Ik twijfel ook nog omdat ik nog redelijk jong ben, geen idee of mijn borsten al volgroeid zijn of niet.

Iemand ervaringen/tips/..? Of overdrijf ik en moet ik het gewoon accepteren, of is het helemaal niet zo erg en lelijk als ik denk...
pi_126991415
Ik vind het niet lelijk hoor. Wat ik pas lelijk vind zijn van die tepels die echt een centimeter of 2 uitstaan.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:50:25 #3
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_126991495
-edit: nee

[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 25-05-2013 19:44:47 ]
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_126991537
Ik zou me er niet zo druk om maken...
En borsten kunnen nog wel een tijdje doorgroeien... Zeker als je aan de pil begint oid kunnen ze in korte tijd best een flink stukje groeien door de hormonen...
Rustig aan.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:51:31 #5
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_126991547
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:48 schreef blow... het volgende:
Ik vind het niet lelijk hoor. Wat ik pas lelijk vind zijn van die tepels die echt een centimeter of 2 uitstaan.

:)
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_126991560
Als man zijnde zou ik me er totaal niet druk om maken als m'n vriendin dat zou hebben. Een operatie daarvoor lijkt me dan ook echt overdreven.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:52:54 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_126991595
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:45 schreef gotohellforheavenssake het volgende:
Of overdrijf ik en moet ik het gewoon accepteren, of is het helemaal niet zo erg en lelijk als ik denk...
OK, nu serieus - dat dus.

Ik heb in elk geval persoonlijk nog nooit gedacht "Sjonge, wat een geweldige meid! - alleen die tepels van 'r..."
pi_126991598
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. :{ Mocht je er ooit wat aan willen doen wacht dan nog even een paar jaar, best kans dat het allemaal nog bijtrekt. :P ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_126991677
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:50 schreef Telecaster het volgende:

Deze had ik zo hard zien aankomen :')
Eigen foto ga ik toch maar niet doen, maar het is ongeveer iets als die linkse. En als ik het koud heb dus wel als die rechtse.
http://www.eternesseclini(...)c-mumbai-andheri.jpg

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 25-05-2013 19:45:34 ]
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:56:18 #10
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_126991746
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef gotohellforheavenssake het volgende:

[..]

Eigen foto ga ik toch maar niet doen, maar het is ongeveer iets als die linkse. En als ik het koud heb dus wel als die rechtse.
Niks mis mee. Uiterlijk gezien dan.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_126991761
Je maakt je druk om niets.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:56:31 #12
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_126991764
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef gotohellforheavenssake het volgende:

[..]

Ik dacht, laat ik 'm er ingooien, dan hebben we het maar gehad. ;)
quote:
Hm. Ik zie geen enkel probleem.

Een kerel (of vrouw,als je die kant opgaat) die hier serieus een issue van maakt, is sowieso niet iemand waar je iets mee zou moeten willen.
pi_126991774
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou me er niet zo druk om maken...
En borsten kunnen nog wel een tijdje doorgroeien... Zeker als je aan de pil begint oid kunnen ze in korte tijd best een flink stukje groeien door de hormonen...
Die neem ik al wel een tijdje maar ik ben gebleven bij een kleine B of een grote A, twijfelgeval haha. Met de vorm van mijn borsten op zich ben ik niet echt ontevreden trouwens.
pi_126991777
Geen probleem, mooi zelfs!
pi_126991795
Als je toch geen kinderen wilt dan niets aan laten doen.
De man zal het grote kans echt worst wezen en als ze geen gevoeligheid missen is er niets aan de hand lijkt me.
pi_126991865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:56 schreef gotohellforheavenssake het volgende:

[..]

Die neem ik al wel een tijdje maar ik ben gebleven bij een kleine B of een grote A, twijfelgeval haha. Met de vorm van mijn borsten op zich ben ik niet echt ontevreden trouwens.
Lijkt me een leuk maatje verder :)
Achja... Mannen zijn echt niet zo kritisch...
Zou jij afknappen op een man met een lul van 13 CM in stijve toestand? Tjah... ?
Rustig aan.
pi_126991917
Ts, het is normaal hoor :P
Lees maar ff op internet, veel vrouwen hebben vlakke tepels. En jouw tepels worden wel hard als het koud is toch?
Daarbij, jouw borsten kunnen nog groeien, je bent pas 17 :)
Geen zorgen maken, het is pas lelijk als jouw tepels enorm uitsteken :')
pi_126991953
Ik zou me er niet druk over maken. Ook niet een beetje.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 mei 2013 @ 18:01:28 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_126991965
:{

Don't fix what isn't broke. Operatie lijkt me nogal rigoreus, loop je altijd een risico mee. En ik kan je op een briefje geven zo ongeveer dat wanneer je in de toekomst seks hebt, niemand zal afknappen op hoe je tepels eruit zien.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_126991978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me een leuk maatje verder :)
Achja... Mannen zijn echt niet zo kritisch...
Zou jij afknappen op een man met een lul van 13 CM in stijve toestand? Tjah... ?
Mmh misschien heb ik dan toch een verdraaid beeld. :P en nee, ik zou niet afknappen, ik ben enkel kritisch voor mezelf i guess
pi_126992069
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:01 schreef gotohellforheavenssake het volgende:

[..]

Mmh misschien heb ik dan toch een verdraaid beeld. :P en nee, ik zou niet afknappen, ik ben enkel kritisch voor mezelf i guess
Hoort bij je leeftijd en geslacht zegmaar, groei je wel overheen.
En of iemand je leuk vindt of niet komt niet door je tepels :P
Rustig aan.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 18:05:36 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_126992110
Ik zou dat als man echt niet lelijk vinden. Gewoon doorgaan met het leven :)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:21:15 #23
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_126997124
Je bent hartstikke lekker hoor en als een gozer over je tepels begint te klagen knikker je hem uit bed.
Arie is net weg en die nigger belt me op
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:21:43 #24
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126997143
Niets aan doen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:22:59 #25
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126997202
je op je 17e druk maken om de vorm van je tepels... -O-
Niks mis mee, niks aan laten doen en loslaten!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')