Weening viel op ja, maar was eigenlijk kansloos voor ritzeges.Ik vond trouwens vooraf Kelderman helemaal geen grote favoriet voor het wit, dat was overigens ook helemaal nergens op gebaseerd gezien zijn het feit dat dit zijn eerste GR was.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond Weening minstens zo'n groot pluspunt als Kelderman, reed erg attractief. Voor zo'n ritzege heb je dan ook een beetje geluk nodig. Kelderman viel niet tegen, maar viel ook niet mee. Was op voorhand een van de grote favorieten voor wit, maar dat niveau had hij in ieder geval lang niet. Maar laten we inderdaad hopen dat dit eens een talent is dat zich wat langer blijft doorontwikkelen.
Die nu in het wit rijd is ook een wereldrennerquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef knep het volgende:
[..]
Weening viel op ja, maar was eigenlijk kansloos voor ritzeges.
Ik vond trouwens vooraf Kelderman helemaal geen grote favoriet voor het wit, dat was overigens ook helemaal nergens op gebaseerd gezien zijn het feit dat dit zijn eerste GR was.
Als je dan top 20 rijdt en je hebt ook nog eens goed in beeld gereden en aangevallen dan heb je het imho prima gedaan.
Betancur en Majka waren de grote favorieten ja, daarachter kwam Kelderman en daarachter was het gat wel grootquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef knep het volgende:
[..]
Weening viel op ja, maar was eigenlijk kansloos voor ritzeges.Ik vond trouwens vooraf Kelderman helemaal geen grote favoriet voor het wit, dat was overigens ook helemaal nergens op gebaseerd gezien zijn het feit dat dit zijn eerste GR was.
Als je dan top 20 rijdt en je hebt ook nog eens goed in beeld gereden en aangevallen dan heb je het imho prima gedaan.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 26-05-2013 om 16:34:53#sporza #giro -Cavendish sprint in de verkeerde ronde voor de TGV punten - reageer retweet
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 26-05-2013 om 16:34:53#sporza #giro -Cavendish sprint in de verkeerde ronde voor de TGV punten - reageer retweet
Skyquote:Op zondag 26 mei 2013 16:57 schreef danos het volgende:
Hoe is het ploegenklassement eigenlijk geeindigd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |