Denken dat ik vissen hebquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als jij op die hw komt sla ik een vissenkom kapot tegen je bolle kop
Ben je vlieftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Tevens goedenavond. Ik ben terug vanuit de stad, moet over 7 uur beginnen met werken, en ben geirriteerd doordat de leukste persoon op aarde iemand niet reageert op whatsapp. Zo kinderachtig ben ik ja
Ik schijt in je bekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Kan helaas niet meer quoten, zit mobiel).
Slaapt hij niet gewoon?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Tevens goedenavond. Ik ben terug vanuit de stad, moet over 7 uur beginnen met werken, en ben geirriteerd doordat de leukste persoon op aarde iemand niet reageert op whatsapp. Zo kinderachtig ben ik ja
Als jij maar ook met je vieze vette vrouwenvingers aan mijn spullen gaat zitten, smijt ik je uit mijn schoorsteen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met die lelijke combi magnetron ding dan
Ik heb het ook wel eens, en dan besluit ik om haar te gaan negeren als ze iets stuurt maar dat lukt me nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Hij slaapt. Laat het rusten. Of hij is aan het drinken in de stad. Hij denkt wel aan je, maar is nu even afgeleid. Kan gebeuren. Zou jou ook overkomen als je in de stad was en iemand thuis zat. Sowieso, het is heel asociaal om in een kroeg te staan whatsappen. Dus maak je niet drukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |