Afgaande op je foto lijkt het me dat jouw leeftijd misschien bij die van mij in de buurt komtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]HaJee is oud heeft een leeftijd die meer bij mij in de buurt komt.
En mn hond en kat danquote:
Ja, dat zit op een HTC Desirequote:
Goed puntquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef HaJee het volgende:
[..]
Afgaande op je foto lijkt het me dat jouw leeftijd misschien bij die van mij in de buurt komt
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:41 schreef HaJee het volgende:
Lepel-aarsIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Hoax.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
de vijand
liefde is bedrogquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoax.
Ik heb in mijn ouderlijk huis, op mijn kamer een schilderij over de liefde tussen lepel en vork.
True story.
simpelweg een chemisch proces dat de perceptie wellicht verdraait, maar goed beschouwd is elke vorm van perceptie een vorm van bedrog.quote:
!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat dit topic miste. Wat eigenlijk elk topic mist.
"There is no spoon"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
simpelweg een chemisch proces dat de perceptie wellicht verdraait, maar goed beschouwd is elke vorm van perceptie een vorm van bedrog.
Murderaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
simpelweg een chemisch proces dat de perceptie wellicht verdraait, maar goed beschouwd is elke vorm van perceptie een vorm van bedrog.
quote:
Voor wat beterequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laten we annet vragen voor een betere
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laten we annet vragen voor een betere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |