Het maakt me niet uit als ikzelf nat word, het gaat me vooral om extra bescherming voor mijn telefoonquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef hatsaflats het volgende:
Dat komt doordat het niet erg is als je van hardlopen nat wordtVolgens mij wordt een speciaal regenjack pas relevant als je echt heel ver gaat lopen. Windjacks houden ook nog vrij veel regen tegen, maar je kunt ook prima zonder jack door de regen hobbelen. Daarnaast zou ik na 6 lessen Evy nog geen 80eu neerleggen voor een jack.
Overenthousiast? Welkom in mijn wereld...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit als ikzelf nat word, het gaat me vooral om extra bescherming voor mijn telefoon. Maar na 6 lessen is wel een beetje overenthousiast ja
![]()
Falenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit als ikzelf nat word, het gaat me vooral om extra bescherming voor mijn telefoon. Maar na 6 lessen is wel een beetje overenthousiast ja
![]()
Ik geloof dat hier al vrij vaak het idee van een ziplock/boterhamzakje is geopperd. Veel goedkoper en waarschijnlijk nog effectiever ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Ja klopt, maar daar komt dan een gat in voor de oortjes, ik word er een beetje spastisch vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier al vrij vaak het idee van een ziplock/boterhamzakje is geopperd. Veel goedkoper en waarschijnlijk nog effectiever ook
Ik hoop ook dat ik vrij krijg!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef Levitas het volgende:
Ik heb vandaag trouwens officieel vrij gevraagd voor de Ekiden. Volgens mij kan ik er vanuit gaan dat ik vrij ga krijgen, als ik m`n bazin zo hoorde. De ovb kan BIJNA weg!
Dan doe je je telefoon op z'n kop in die armband, dan zit het gaatje in de onderkant en moet de regen wel heel erg z'n best doen om erdoorheen te komen. Of gewoon zonder muziek lopen, kun je extra goed op je ademhaling lettenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar komt dan een gat in voor de oortjes, ik word er een beetje spastisch van
Twee goede opties wel, het leven is soms zo simpelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan doe je je telefoon op z'n kop in die armband, dan zit het gaatje in de onderkant en moet de regen wel heel erg z'n best doen om erdoorheen te komen. Of gewoon zonder muziek lopen, kun je extra goed op je ademhaling letten
Daar heb ik dus ook last van met die Spibelt...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef Miezziej het volgende:
Ik prop mijn telefoon altijd in mijn spibelt, met koortje eruit. Tot nu toe gaat het goed
Mijn belt irriteert me wel steeds meerHij kruipt steeds omhoog, maakt niet uit of ik hem strakker of losser draag. Eerst geen last van. Draag nu wel een andere tight, mss komt het daardoor. Even kijken hoe ik het ga oplossen...
AVG. SPEEDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!'Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar!
![]()
Ik ben net weer thuis van een LDL, wou eigenlijk een rondje van een km of 17/18 doen, maar had me verkeken op de afstand dus het werd iets langer. Gewoon lekker rustig begonnen en later steeds ietsje sneller gelopen. Mijn hartslag geloofde ik bijna niet zo laag bleef hij, echt heerlijk kunnen lopen!
Een mooie HM gelopen in een gemiddelde hartslag van 142, met recht een LDL!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/194458605/2368823
Thanks voor je mooie woorden. Ik moet zeggen dat m`n vertrouwen echt gruwelijk begint te steigen zo!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!' Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar!
Dat is idd een hele mooie LDL. "Langzaam" én lang.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben net weer thuis van een LDL, wou eigenlijk een rondje van een km of 17/18 doen, maar had me verkeken op de afstand dus het werd iets langer. Gewoon lekker rustig begonnen en later steeds ietsje sneller gelopen. Mijn hartslag geloofde ik bijna niet zo laag bleef hij, echt heerlijk kunnen lopen!
Een mooie HM gelopen in een gemiddelde hartslag van 142, met recht een LDL!
Voor velen van ons is dat het wedstrijdtempo. Voor hem is het ook echt een LDL he. Shiiitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
AVG. SPEED
5:04 min/km
![]()
Verbazingwekkend altijd
Die pace bij die hartslag!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
levitas, gewoon knallen morgen! Je kan denk ik ook nog makkelijk harder dan 5'30! In een wedstrijd kan je echt heel veel meer dan gewoon tijdens een training. Ik geloof nooit dat jij je kapot loopt op 5'20 zelfs al. Ik zou het ook gewoon proberen en 'Dood of de gladiolen!!!'Zo heb ik het ook gedaan, gewoon gaan en lekker knallen, je kunt het!!! Echt waar!
![]()
Een mooie HM gelopen in een gemiddelde hartslag van 142, met recht een LDL!![]()
Te weinig gegeten/energie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef acalaca het volgende:
Wow Jero_nimo je bent echt goed bezig! Jullie allemaal!!!!!!![]()
Ik heb trouwens een vraagje; ik ben net terug van 8 km (ik weet, is weinig) Maar op het laatste kreeg ik echt koude rillingen over mijn lijf echt niet normaal!!! Weten jullie wat het is? Of moet ik me gewoon niet aanstellen en hoort het bij het hardlopen
177 bij 6:19quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe 142 gemiddeld bij 5:04. Kom ik met 168 gemiddeld bij 5:45.
Nog zo eentje met raketten onder z'n schoenen, net als MDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Dat wou ik ook zeggen inderdaad, gewoon te weinig energie. En 8km is helemaal niet kort hoor! Hele mooie afstand!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef acalaca het volgende:
[..]
Dankjewel voor je antwoord! Klinkt logisch
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
AVG. SPEED
5:04 min/km
![]()
Verbazingwekkend altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |