quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon "Lepeltopic" en dan refereren aan MEN
Nee hij moest stom zijnquote:
ew nerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:54 schreef Rezania het volgende:
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come
snowquote:
Waar is jouw foto dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:54 schreef Pastapipos het volgende:
Ik maakte een grapje over lepels en ineens is het het spoonpic thread van de avond
skyrimquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:54 schreef Rezania het volgende:
Our hero, our hero, claims a warrior's heart.
I tell you, I tell you, the Dragonborn comes.
With a Voice wielding power of the ancient Nord art.
Believe, believe, the Dragonborn comes.
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes.
Beware, beware, the Dragonborn comes.
For the darkness has passed, and the legend yet grows.
You'll know, You'll know the Dragonborn's come
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
[ Bericht 4% gewijzigd door supersof op 24-05-2013 22:08:32 ]Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
eeeeuuuuuugggggggeeeeeeennnnnnnnnneeeeeeeeeekkkkkkkkkrrrrrrrrrraaaaaaaaabbbbbbbbbsssssssssquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
Doe die lepel voor je oog en zeg dat je hem verloren bent in de oorlog op zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
srs"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Dan wel jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, als de schrijfster van de tekst zegt dat een antwoord op een vraag over haar tekst niet klopt moeten ze wel luisteren.
mja ssst, zit film te kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eeeeuuuuuugggggggeeeeeeennnnnnnnnneeeeeeeeeekkkkkkkkkrrrrrrrrrraaaaaaaaabbbbbbbbbsssssssss
Alles goed?
OMG HET IS PIZZAAAAAAAAAA!!!!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
eeeeuuuuuugggggggeeeeeeennnnnnnnnneeeeeeeeeekkkkkkkkkrrrrrrrrrraaaaaaaaabbbbbbbbbsssssssss
Alles goed?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
zwoele blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Je maintiendrai
Vraag 11 krijgt iedereen gewoon 1 puntquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef chapel24 het volgende:
Haha over datpuntje van vmbo engels is een foutje, het gaat om vwo engels lees ik net van LAKS
Ik kreeg niet eens vrijstelling voor anwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet dan ook initiatief nemen, luie donder.
neeeh geen zin. En zit in de keuken en er is nu volk dus geen mogelijkheidquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Doe die lepel voor je oog en zeg dat je hem verloren bent in de oorlog op zee![]()
srs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEEEEEEEEEEEEELK"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OPNIEUW! wel een kut gezicht trekken
alsof de lepel je aanvalt
hoe gaat hetquote:
Haha, loessah! Ik heb vrijstellingen voor ANW en maatschappijleer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens vrijstelling voor anw
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
the big lebowski (zie JNG Filmclub) met LB
nee op je tellie, iemand die zit me nu echt te stalken/quote:
gefelisieteert viesu vwo nerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, loessah! Ik heb vrijstellingen voor ANW en maatschappijleer.
Slecht, mijn laptop is al 11 dagen weg, en nu kan ik niet verder met mijn League of Legendsquote:
Maatschappijleer wel. Voor anw ging ik verhaal halen, 'ja dat mogen wij zelf bepalen ballblalal'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, loessah! Ik heb vrijstellingen voor ANW en maatschappijleer.
Is 'ie leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
the big lebowski (zie JNG Filmclub) met LB
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slecht, mijn laptop is al 11 dagen weg, en nu kan ik niet verder met mijn League of Legends![]()
Dat is nog hoogquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een vmbo-diploma heb.
I do know.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een vmbo-diploma heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die uitspraak van de imp klopt nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben homo, iedereen die het er niet mee eens is krijgt een lul in zijn anoesch. gr gr
Je moeder op een driewieler klopt niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die uitspraak van de imp klopt niet
OMG STUquote:
Dat was wel een beetje wat ik dacht jaquote:
okquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moeder op een driewieler klopt niet.
quote:
Kut voor je.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maatschappijleer wel. Voor anw ging ik verhaal halen, 'ja dat mogen wij zelf bepalen ballblalal'
goed goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje wat ik dacht jaen ondertussen kijk ik GoT
En jij, hoe gaat het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Raar genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie lepel
Sowieso, havo diploma'squote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik heb ook een havo-diploma, en binnenkort een vwo-diploma.
[..]
Kut voor je.
O leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
goed goedga volgend jaar hopelijk vwo doen
Raar genoeg?Misschien moet je die lepel eens over je snor halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Raar genoeg?still sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar genoeg?baardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
elke film met LB is leuk, zelfs japanse mindfucks
Is dat een referentie naar oldboyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
elke film met LB is leuk, zelfs japanse mindfucks
Raar genoeg?Greyjoy bastard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Jupquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O leukdat is altijd een goede keus
Oldeuboi*quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar oldboy
Nee, meeste cijfers waren slechter dan mijn huidige cijfers.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso, havo diploma'stoen had je zeker allemaal tienen?
nee maar we zetten het op de lijst grquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar oldboy
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, meeste cijfers waren slechter dan mijn huidige cijfers.
Wat moet je er met zoveel johquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik heb ook een havo-diploma, en binnenkort een vwo-diploma.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
nu ben ik geen enge pedo meer die kindertjes probeert te hosselen![]()
hoe gaat het met jequote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Zal ik eens een foto van mijn havo diploma maken?
Uni.quote:
Not too bad thank you, het is immers weekendquote:
Ik doe gymnasiumquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
JupWat deed jij nou precies? Vergeetachtig
VInd je dat ik daar op lijk?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een olympisch zwemmer was?
[ afbeelding ]
Goedgekeurd, ik geloof jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Toe maarquote:
Serieus? Waarom datquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen.Ik moet hem trouwens weer inleveren, anders krijg ik mijn vwo-diploma niet.
[..]
Uni.![]()
Dude, je weet nog steeds niet hoe ik eruit zie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
VInd je dat ik daar op lijk?
GamerGeeks mongoltje
Wat voor rare Japanse films kijk je dan met LBquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar we zetten het op de lijst gr
STUARTquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thank you, het is immers weekend
Hoe is het met jou
Tuurlijk wel, je bent vrindjes met Etsuquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, je weet nog steeds niet hoe ik eruit zie.
iedereen was verliefd op elkaar maar ondertussen vermoordde iedereen iedereen :Squote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor rare Japanse films kijk je dan met LBtoch niet iets met tentakels he
mooi zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thank you, het is immers weekend
Hoe is het met jou
ik heb pics van jouquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef Snowbells het volgende:
Heb pics van rez, kan je verzekeren hij is hete boi jmr dat ie hommo is
ohjaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik doe gymnasium![]()
Weet je ook al wat je na VWO gaat doen?
Dat is echte liefdequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iedereen was verliefd op elkaar maar ondertussen vermoordde iedereen iedereen :S
fuck you bolliequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb pics van jou
jammer dat pot
Je hebt nog een jaar de tijd iigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjanee nog niet, als ik dat wist dan was ik het nu al gaan doen. Maar misschien na vwo dan Nederlands op de uni
Morgen naar de mond hygienist dus erg exciting en verder kijk ik wel evenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mooi zonog plannen?
Gaat wel! Morgen vroeg op dus straks al lekker slapen
Life Science & Technology, komt eigenlijk op biotechnology neer. Dus klooien met cellen en genen, organen produceren, beter bier maken, dat soort dingen.quote:
Heeft met die vrijstellingen te maken blijkbaar, ze moeten aantonen dat ik er recht op heb.quote:
Ik ben al een half jaar bezig met het laatste boek van de Hunger Games, dus hou het maar op nee.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef Snowbells het volgende:
Heb pics van rez, kan je verzekeren hij is hete boi jmr dat ie hommo is
Dan nog lijkt ik niet op die gozer van Gamergeeks.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je bent vrindjes met Etsu
alleen als je een gek gezicht trekt mag je in het topicquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Twee jaar zelfsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt nog een jaar de tijd iig
bedankt hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wist je al dat wp een tienermeisje heeft bezwangerd
Dat klinkt wel bijzonder moet ik zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology, komt eigenlijk op biotechnology neer. Dus klooien met cellen en genen, organen produceren, beter bier maken, dat soort dingen.
Ja, 5.15quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen naar de mond hygienist dus erg exciting en verder kijk ik wel even
Jammer dat je vroeg op moet morgen
Niet anders dan op het nieuws eigenlijk. Ik woon in Noord en daar was dit gelukkig vrij ver vandaag. Natuurlijk verschrikkelijk dat het is gebeurd maar ik krijg er alleen via het nieuws echt iets van meequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lang niet meer gesproken![]()
Alles goed?
Nog iets gemerkt van die moorden?
Nee wist ik niet :Squote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wist je al dat wp een tienermeisje heeft bezwangerd
Het is een meisje en ze heet noekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe is het nu met Herman junior? Kan hij al omrollen?
Dat is wel heel erg vroegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, 5.15
Zondag verjaardag van mijn opaDus mijn nichtjes weer zien. En neefje van bijna twee
Is al weer een tijd geleden. Ze was 14, volgens mij is zijn chick nu 15 en al bevallenquote:
Jupquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet je nog twee jaar voor VWO?
battle royalequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is echte liefdewat was de titel van de film?
Combinatiestudie aan de TU Delft en de Universiteit Leiden, dus bijzonder is het zeker ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel bijzonder moet ik zeggen
Oké gelukkig maar iigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet anders dan op het nieuws eigenlijk. Ik woon in Noord en daar was dit gelukkig vrij ver vandaag. Natuurlijk verschrikkelijk dat het is gebeurd maar ik krijg er alleen via het nieuws echt iets van mee
Zeker lang geleden. Ik ben hier weinig maar datzelfde geldt voor jou, how come?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is al weer een tijd geleden. Ze was 14, volgens mij is zijn chick nu 15 en al bevallen![]()
het kind lijkt helaas op hem
Ja is leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vroeg
Leuk dat je zo enthousiast bent over je familie![]()
DAN DOE JE OOK TEGELIJK MET MIJ EXAMEN OMGquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
JupGa tegelijk met mijn broertje examen doen
maar ik ga naar vavo
Ik hoop 1 tot 19 augustus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
Wanneer hebben jullie trouwens vakantie? Ik pas 9 juli.
15 juli, maar als ik geen herkansingen heb al op 24 juni.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
ooow, dat is balen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
Was een grapje manquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology, komt eigenlijk op biotechnology neer. Dus klooien met cellen en genen, organen produceren, beter bier maken, dat soort dingen.
[..]
Heeft met die vrijstellingen te maken blijkbaar, ze moeten aantonen dat ik er recht op heb.Waarom het niet gewoon in een systeem staat, geen idee.
[..]
Ik ben al een half jaar bezig met het laatste boek van de Hunger Games, dus hou het maar op nee.
[..]Helemaal niet. Dat je pics hebt dan.
[..]
Dan nog lijkt ik niet op die gozer van Gamergeeks.
omgquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DAN DOE JE OOK TEGELIJK MET MIJ EXAMEN OMGwat is vavo
Flinke uitdaging maar als daar je interesse ligt moet je er zeker voor gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Combinatiestudie aan de TU Delft en de Universiteit Leiden, dus bijzonder is het zeker ja.
Ja op zich wel ;Dquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
120 eu is wel beetje veel voor gta v + petje + map + ingame dingen + geldtasje ;p
beter sos halen van dat geldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
120 eu is wel beetje veel voor gta v + petje + map + ingame dingen + geldtasje ;p
Ik post voornamelijk elders eigenlijk. Geen socialer leven hier hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké gelukkig maar iigje kan er maar beter zo ver mogelijk van verwijdert zijn.
Ik heb nu een bloeiend sociaal leven () en jij, hoe komt het bij jou?
Contact is voorbij geloof ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Mag hij het kind wel zien? Of spreekt hij de moeder niet meer.
Maar er zijn in totaal maar iets van 500 beschikbaar, dus wel hoge collectors value over paar jaar...quote:
Natuurlijk, jij bent gek op taartquote:
O je begint stiekem al te oud te worden voor deze SCquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post voornamelijk elders eigenlijk. Geen socialer leven hier hoor![]()
Oh, dat is nog wel wat erger dan mijn situatie ja.quote:
24 juni dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
15 juli, maar als ik geen herkansingen heb al op 24 juni.
Mijn laatste examens zijn dus op 9 juli.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooow, dat is balen!
Ik na m'n examens maandag
Maar dat jij op Theon Greyjoy lijkt niet.quote:
Ik weet, en eerst was ik ook bang dat ik het niet aan zou kunnen. Maar toen ging ik een zelfsstudie wiskunde B doen, B heb je namelijk nodig voor die studie, en dat hield ik gewoon vol met dikke voldoendes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flinke uitdaging maar als daar je interesse ligt moet je er zeker voor gaan
Het gaat soms best snel inderdaadquote:
Misschien is dat het welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O je begint stiekem al te oud te worden voor deze SC
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel wat erger dan mijn situatie ja.
[..]
24 juni dus.
[..]
Mijn laatste examens zijn dus op 9 juli.
[..]
Maar dat jij op Theon Greyjoy lijkt niet.
[..]
Ik weet, en eerst was ik ook bang dat ik het niet aan zou kunnen. Maar toen ging ik een zelfsstudie wiskunde B doen, B heb je namelijk nodig voor die studie, en dat hield ik gewoon vol met dikke voldoendes.En toen was ik heel trots op mezelf en vol vertrouwen en zo.
je had vriendje toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee ik laat hem opgroeien met een andere vader
Niks hoger dan een zeven en ze lieten je gewoon op het vwo toe?quote:
Eh...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Is het positief om op Theon Greyjoy te lijken?
Nee dat heb ik nu ook hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel
Ik kwam in die andere SC's al wat langer en soms wil je even iets anders
Ja, men had het wel door dat ik geen reet uitvoerde en mijn capaciteiten wel wat groter zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks hoger dan een zeven en ze lieten je gewoon op het vwo toe?
[..]
Eh...
JA OF NEEquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks hoger dan een zeven en ze lieten je gewoon op het vwo toe?
[..]
Eh...
Nou ja, als je je maar weet te vermaken op een leuke of zinvolle manierquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nu ook hooralleen heb ik geen andere SC's
![]()
![]()
Same here.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, men had het wel door dat ik geen reet uitvoerde en mijn capaciteiten wel wat groter zijn![]()
Ja in het begin, nee momenteel, misschien later weer ja.quote:
alsof het een moordenar isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
EZEL ZEG DAN IK ZIT HIER MET EEN VORK IN MIJN HAND
Ik kwam ook zovaak niet opdagen he op de havo, het was gewoon totaal geen uitdaging ofzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Same here.Maar alleen voor sommige vakken.
[..]
Ja in het begin, nee momenteel, misschien later weer ja.
Ik ben nu bezig professioneel gamer te worden, dus dat is zeker zinvolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als je je maar weet te vermaken op een leuke of zinvolle manier
En dat zeg jijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
Waarom posten jullie zoveel
Even bier kopen, dan alles bijlezen grgr
Dat kan best lucratief zijn geloof ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig professioneel gamer te worden, dus dat is zeker zinvol
Professioneel LoL spelerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig professioneel gamer te worden, dus dat is zeker zinvol
Dat kan het zeker zijn, de prijzen lopen in de miljoenenquote:
Wat is daar mis meequote:
wie?parkietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo, jij lust er wel pap van met al je dates!
Wie ga je allemaal al daten?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan het zeker zijn, de prijzen lopen in de miljoenen
[..]
Wat is daar mis meeWIL JE 1V1 OFZO IK MAAK JE AF
REN NU HET NOG KAN!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga zo alles inhalen wat ik afgelopen 4 uur gepost zou moeten hebben.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werd door mijn moeder het huis uitgetrapt als ik school had, dus ik moest wel gaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kwam ook zovaak niet opdagen he op de havo, het was gewoon totaal geen uitdaging ofzoIk weet nog dat de atheneum coördinator toen ik vwo wilde gaan doen: ja, de capaciteiten heb je wel, dat hebben we allang van je docenten gehoord, als je absentie ook nog in orde is, want we willen natuurlijk wel gemotiveerde leerlingen, dan kan je beginnen!
Hij heeft er nooit naar gekeken
Serieus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan het zeker zijn, de prijzen lopen in de miljoenen
Omdat op internet eenzame types soms een relatie krijgen en dan ontmoete ze elkaar in het echt en dan is het echt raar hoor, ik heb dat al is gezien, negerind acht lekkere jonge, was het een pilleslikkende adhd'rquote:
Jij post de laatste week wel eng veel moet ik zeggen. Knap welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
whát?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat op internet eenzame types soms een relatie krijgen en dan ontmoete ze elkaar in het echt en dan is het echt raar hoor, ik heb dat al is gezien, negerind acht lekkere jonge, was het een pilleslikkende adhd'r
Mijn moeder stond meermaals op het punt de school te bellen omdat ik zoveel uitval had. Dat had ik helemaal niet, dat zei ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik werd door mijn moeder het huis uitgetrapt als ik school had, dus ik moest wel gaan.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn moeder stond meermaals op het punt de school te bellen omdat ik zoveel uitval had. Dat had ik helemaal niet, dat zei ik.
Doe ik nu ook tijdens de meeste lessen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
Niet dat ik ook maar ene fuck deed btw, gewoon zitten en luisteren.
Doe ik ook, ik ben stiekem een 200 kilo wegende inktvisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meestal doen ze zich anders voor dan ze zijn.
Ik had dus een vijf voor mijn geschiedenis CEquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
Niet dat ik ook maar ene fuck deed btw, gewoon zitten en luisteren.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
REN NU HET NOG KAN!Denken dat ik kan rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb een conditie van een dik varken
Meestal hebben mensen van tegenwoordig wel webcamsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meestal doen ze zich anders voor dan ze zijn.
*Kruipt in een hoekje* Ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meestal hebben mensen van tegenwoordig wel webcams
Jij kan allesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik kan rennenheb een conditie van een dik varken
Nou ja, een paar duizend zou ook leuk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar die prijzen gaan allemaal naar Taiwanese supermensen![]()
Geen zin in leren voor tentamens, dan moet je toch watquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij post de laatste week wel eng veel moet ik zeggen. Knap wel![]()
Goede vermomming heb je nu welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik ben stiekem een 200 kilo wegende inktvis
Nee was grapje. Alleen met jou, haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo, jij lust er wel pap van met al je dates!
Wie ga je allemaal al daten?
Het houdt je wel bezig jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in leren voor tentamens, dan moet je toch wat
Zitten en luisteren is al zeven jaar mijn strategie, heeft me nooit in de steek gelaten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
Doe ik nu ook tijdens de meeste lessen.
Enig voordeel van blijven zitten op 0,1: voor de meeste vakken ken je het allemaal al
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had dus een vijf voor mijn geschiedenis CEVind het achteraf zonde dat ik dat niet ben gaan inzien ofzo, want what the fuck ik daar allemaal heb opgeschreven
Voor de goede orde, we moesten twee boekjes lezen en ik heb er eentje een half uur open gehad
Ik kreeg op de havo nooit huiswerk voor natuurkunde en scheikunde, klassengemiddelde van het CE was een 8. Dat was pas een bazenleraar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens is het ook aan die lakse houding te wijten dat ik het E&M profiel heb gekozen. Vieren en vijven voor natuurkunde en scheikunde in de 3e
wát?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
lol iemand denkt adelaars op duitse pakken tijdens de oorlog gemaakt en gedragen 20eu waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |