quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
US of ONZ lijkt me toepasselijk. Tevens bij deze rechten om mijn pic te posten.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was echt extatisch toen vorig jaar drie vragen van het vwo examen Nederlands ongegrond werden verklaart.Dus ik begrijp hoe je je voelt.
Drie? Teringquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was echt extatisch toen vorig jaar drie vragen van het vwo examen Nederlands ongegrond werden verklaart.Dus ik begrijp hoe je je voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leppolOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
De kans werd me niet gebodenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet in 5 vwo hun Engels en Nederlands alvast halen.
Tja, als de schrijfster van de tekst zegt dat een antwoord op een vraag over haar tekst niet klopt moeten ze wel luisteren.quote:
NEE :S :Squote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OPNIEUW
je moet wel een kut gezicht trekken
Je moet dan ook initiatief nemen, luie donder.quote:
oh moet ik hem dan even opnieuw doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OPNIEUW
je moet wel een kut gezicht trekken
ja mag welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh moet ik hem dan even opnieuw doen.
want zo zie ik er normaal uit namelijk
Alle tijd, parels zijn altijd goed, kijken wie er in ONZ het lef heeftquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
geef me 10 min voor dat topic, dit wordt een pareltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |