SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik drink al ong 4 maanden geen koffie meer
idd daarna nog wel een enkele keer een bakkie koffie gepakt. Maar nu sinds 4 maanden 0 koffie gehad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Ik weet nog wel toen je was begonnen met stoppen
In de 30e minuut was hij vrijwel alleen voor de keeper, en schoot hij. Schietend had hij moeten scoren, maar met afleggen naar links was het nog makkelijker geweest voor z'n teamgenoot om te scoren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, de meesten hadden daar geschoten ipv te passen.
vault 31 kan je beter skippen als je die vroeg tegenkomt. Later als je wat sterker bent.quote:
Die bedoel ik ja. Afleggen naar links was idd beter geweest, maar dat hij schoot was geen gekke beslissing. En dat hij miste, da's inderdaad gewoon erg jammer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
In de 30e minuut was hij vrijwel alleen voor de keeper, en schoot hij. Schietend had hij moeten scoren, maar met afleggen naar links was het nog makkelijker geweest voor z'n teamgenoot om te scoren.
Ben atm de DLC Old World Blues aan het doen, heerlijk komischquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vault 31 kan je beter skippen als je die vroeg tegenkomt. Later als je wat sterker bent.![]()
Oh en deze.. Grmbl.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |