Hij had een 'vriendin' van 17quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:24 schreef VMSDKR het volgende:
Pedo lijkt me wat ver gaan.
Volgens mij wel goeie gozer, luister geen radio dus zou het eigenlijk niet weten.
En jij vindt 17-jarige meisjes niet lekker?quote:
De 1 wel de ander niet. Hoezo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Piye het volgende:
Terechte klacht.
[..]
En jij vindt 17-jarige meisjes niet lekker?
Dan moet je niet gaan zeuren dat iemand met een 17-jarige vriendin pedofiel is. Dat is gewoon misgunnen namelijk en heeft niks met een gevoel voor rechtvaardigheid te maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
De 1 wel de ander niet. Hoezo?
Dat is vrij ongebruikelijk, maar:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Scaletta het volgende:
[..]
toen z'n vriendin 17 was, was hijzelf ~30.
Volgens de wet mag het, maar het is zeker niet iets wat ik aanmoedig.quote:Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk).
Maar is het wel toegestaan een relatie te hebben? Seks en een relatie is natuurlijk niet hetzelfdequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Dat is vrij ongebruikelijk, maar:
[..]
Volgens de wet mag het, maar het is zeker niet iets wat ik aanmoedig.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan zeuren dat iemand met een 17-jarige vriendin pedofiel is. Dat is gewoon misgunnen namelijk en heeft niks met een gevoel voor rechtvaardigheid te maken.
Nondedjuquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef RuckTape het volgende:
Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn.
TS kan het niet handelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan zeuren dat iemand met een 17-jarige vriendin pedofiel is. Dat is gewoon misgunnen namelijk en heeft niks met een gevoel voor rechtvaardigheid te maken.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TS kan het niet handelen.Gelukkig lijk ik op Giel en zal daarom gegarandeerd zijn voor hetzelfde lot.
Ik denk niet dat 't 'm in z'n uiterlijk zit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TS kan het niet handelen.Gelukkig lijk ik op Giel en zal daarom gegarandeerd zijn voor hetzelfde lot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |