Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hoe dicht bij de 80 ben je nu?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:57 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit gezegd als ik de 80 haal komt er een paarse hanekam op mijn kop!
Maar een Metal CD op je 91e maken klinkt ook goed.
Dus geen 25-jarige wulpse blondinequote:
Ook meer kans dat je de 80 gaat halenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:02 schreef drakin het volgende:
ja, gelukkig ben ik een vrouw en is de kans groot dat ik er dan nog genoeg haar voor heb.
Alsof die op Fok! zittenquote:
Maar wil stiekem op gehoopt.quote:
Jij bent een wulps brunettequote:
Dus jij schaalt jezelf een heel stuk lager, okquote:
Ze heeft een zoon, daardoor had je al genoeg moeten weten.quote:
Ik ben een 30-jarige Casanova met een zoon en dochterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus jij schaalt jezelf een heel stuk lager, ok
[..]
Ze heeft een zoon, daardoor had je al genoeg moeten weten.
quote:
Zelfkennis enzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef Sands het volgende:
Dus jij schaalt jezelf een heel stuk lager, ok
Nee fox neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een 30-jarige Casanova met een zoon en dochter
Helaas onbreekt het daar bij fox aan.quote:
Ik hoop dat dit niet klopt voor je...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef drakin het volgende:
Ik ben een 40 jarige 140 kilo wegende bankzittende neuspeuterende zeurende Friezin.
1 of meer dingen kloppen hierboven niet, welke?
In brand steken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn minicontainer, met groenafval van een half jaar, die ik eindelijk eens aan de weg had gezet, is gewoon niet opgehaald...
Misschien omdat ie 30+ kilo weegt, kreng is nauwelijks te tillen. Geen brief ontvangen echter.
Maar wat nu?
Volgende keer weer proberen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn minicontainer, met groenafval van een half jaar, die ik eindelijk eens aan de weg had gezet, is gewoon niet opgehaald...
Misschien omdat ie 30+ kilo weegt, kreng is nauwelijks te tillen. Geen brief ontvangen echter.
Maar wat nu?
Groenteafval kun je gewoon begraven in de tuin, over een paar maanden is het gecomposteerd en heeft de grond weer voldoende voedingsstoffen, goed voor de planten dus!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
Maar wat nu?
Oh dat valt best mee geloof ik hoorquote:
Het is een rottende, schommelde bende en m'n 'tuin' stelt niet veel voorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Groenteafval kun je gewoon begraven in de tuin, over een paar maanden is het gecomposteerd en heeft de grond weer voldoende voedingsstoffen, goed voor de planten dus!
Ik heb vanmiddag nog een appelboompje in mijn tuin geplant. Dit voorjaar nog zelf ge-ent ook!
Jij hebt ook geen goede mensenkennisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee geloof ik hoor
Ok veel plezierquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:19 schreef drakin het volgende:
Ga me maar eens klaarmaken, bandjes in poppodium kijken vanavond. even die grijze haren in 2 dikke vlechten doen.
Tja, ik waan me hier soms op een apenrots.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee geloof ik hoor
Je vergeet Ranquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, ik waan me hier soms op een apenrots.
Dus ik moet wel wat tegengas bieden aan testosteron bommen als Waaghaals, Robby en DF
True storyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
Het echte leven, dát is pas een apenrots.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
Het echte leven, dát is pas een apenrots.
Eerst de Lotto winnenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon rijk worden fox, dan zit je zo bovenaan de apenrots
Jupquote:
En dan win je geen geld, maar win je 2 audi cabrio's...quote:
Dan hebben zijn kinderen tenminste wat om hem naar het bejaardenhuis te vervoeren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan win je geen geld, maar win je 2 audi cabrio's...
Incest?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor de mensen die van een familiefilm houden... Butter is goed te doen
hmm...tja eh... niet directquote:
Shortbus ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor de mensen die van een familiefilm houden... Butter is goed te doen
Waarom heb ik het idee dat het iets te zwaar is voor een kind van 10, 11...quote:
Niks zwaars aan hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat het iets te zwaar is voor een kind van 10, 11...
Binnenkort een mini-meet Waaghals, jij en ik in Maastricht? Ervan uitgaande dat het terrasweer voor de deur staat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks zwaars aan hoorMaar of het een geschikte film is betwijfel ik ook.
Klinkt goed. Heb wel binnenkort tentamens dus dan misschien beter daarna. Ga jij nog op vakantie binnenkort ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Binnenkort een mini-meet Waaghals, jij en ik in Maastricht? Ervan uitgaande dat het terrasweer voor de deur staat.
Ga een weekje naar Engeland, maar nog geen datum. In juni ook erg druk dus mss juli of augustus, geen haast natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt goed. Heb wel binnenkort tentamens dus dan misschien beter daarna. Ga jij nog op vakantie binnenkort ofzo?
Okee, ik DM je nog wel dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ga een weekje naar Engeland, maar nog geen datum. In juni ook erg druk dus mss juli of augustus, geen haast natuurlijk.
Ik moet nog zoveel kijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En je moet ook nog steeds The Last Wave kijken
Hmm al een tijdje geleden, maar volgens mij vond ik het niks bijzonders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel kijken
Is dat The Town that Dreaded Sundown iets? Toen ik hem op blu-ray.com voorbij zag komen was ik nog niet helemaal zeker of die wel de moeite waard is om te kijken.
Zo zag het er ook uit, die slaan we dus overquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm al een tijdje geleden, maar volgens mij vond ik het niks bijzonders.
Ze zijn echt allemaal geniaal. Die met bruce willis en charlize theron zijn mijn favo'squote:
Naar mijn mening slaat galafinakis hier de plank volledig mis. Vind ik deze leuker:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze zijn echt allemaal geniaal. Die met bruce willis en charlize theron zijn mijn favo's
Je hebt wel door dat ze allemaal fake (scripted/staged) zijn toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Naar mijn mening slaat galafinakis hier de plank volledig mis. Vind ik deze leuker:
Is het fake???quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat ze allemaal fake (scripted/staged) zijn toch?
Ja, maar dat maakt het er niet leuker op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat ze allemaal fake (scripted/staged) zijn toch?
En welk drama was dat?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:22 schreef drakin het volgende:
Ik ging gister voor een film zitten die ik al gezien bleek te hebben, bah want zo leuk is die een 2e keer niet en de introductie die er dit keer bij zat mochten ze ook wel weglaten of anders doen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Naar mijn mening slaat galafinakis hier de plank volledig mis. Vind ik deze leuker:
Jaaa!quote:
Tja, je word ouder he...quote:Op zondag 26 mei 2013 11:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaaa!
Ik wilde natuurlijk na favoriet met JD ook wel een andere Sleepy Hollow, ik dacht eerst dat dit nog een andere zou zijn, maar bij deze zat een verteller en een saai getekend verhaal vooraf bij over de schrijver van het verhaal.
Helaas was de toon gezet en bij de poging dan een andere film te zien viel ik steeds in slaap, 11 uur zaterdagavond! grmbl
Combinatie... als je ouder word kun je niet meer tegen alcohol...quote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef drakin het volgende:
Zou dat het zijn en niet de biertjes van de avond ervoor?
Je bent oud vrouw! Je moet het rustig aan doen!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef drakin het volgende:
En de volle maan en vroeg opstaan en 7 uur in de trein zitten zou het ook niet door komen?
Maar ja het zijn idd allemaal dingen die minder gaan bij ouder worden. Hoort er gewoon bij.
Maar dan roest ik helemaal vast!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent oud vrouw! Je moet het rustig aan doen!
hmm... tja... goed invetten?quote:
Nee ik ga geen grease kijken, vond dat de eerste keer al een k*tfilmquote:
Dan moet je een ander smeermiddel vinden dan vetquote:Op zondag 26 mei 2013 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik ga geen grease kijken, vond dat de eerste keer al een k*tfilm
Iemand dood?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een saaie race vandaag op het brandje na...
Had ik eerder moeten zeggen![]()
Nee, op het moment dat ik het zei reed er eentje de muur in en een safety car situatiequote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Sandsje, de kans dat je dood gaat in de F1 tegenwoordig is volgens mij net zo groot als dat je dood gaat tijdens een wedstrijd schaken
Het is wat overdrevenquote:
Turnen is dan ook een echte sportquote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is wat overdrevenmaar het gaat om het idee. De F1 tegenwoordig is zo ontzettend veilig... Turnen is gevaarlijker en dat is volgens mij niet overdreven
heheh zeg dat maar niet tegen die coureursquote:
Ik vind de safety car meestal veel cooler dan de F1-bolides. Het is tenminste een "echte" auto.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een heerlijk geluid komt er uit die safetycar zeg
True. Jammer genoeg een onbetaalbare echte autoquote:Op zondag 26 mei 2013 14:58 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik vind de safety car meestal veel cooler dan de F1-bolides. Het is tenminste een "echte" auto.
Daarom zei ik dat net al. Die coureur die werkt zich uit de naad en die achter hem zitten vallen bijna in slaapquote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hij komt alleen niet vooruit in vergelijking
Ik kijk niet. Is het een Audi R8 (quote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True. Jammer genoeg een onbetaalbare echte auto
Nee, een Mercedes AMG weet ik wat voor type...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Is het een Audi R8 (x 1000)?
Die weten dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heheh zeg dat maar niet tegen die coureurs
Loop je achter? Rode vlag...quote:
Oquote:
Oquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
maakt niet uit, toen je het zei zag ik het net, dus het achterlopen valt mee
Het risico om de herstart te verprutsen is bij deze denk ik meer van invloedquote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O![]()
![]()
Ik vind het ergens oneerlijk dat er nou van alles aan de auto gedaan kan worden. Natuurlijk niet repareren, maar wel om de auto langer in leven te kunnen houden...
Er valt toch weinig te verprutsen op Monaco? (ok, Massa en Maldonado bewijzen anders, maar toch...)quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het risico om de herstart te verprutsen is bij deze denk ik meer van invloed
en guido die ook niet weg kwamquote:Op zondag 26 mei 2013 15:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er valt toch weinig te verprutsen op Monaco? (ok, Massa en Maldonado bewijzen anders, maar toch...)
K*t auto en misschien een beetje een overgewaardeerde coureur?quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
K*t auto en misschien een beetje een overgewaardeerde coureur?
Het gaat toch om de film? Hoef je toch niks over auto races te weten? Of wilde je hier iets vragen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:38 schreef drakin het volgende:
Ik dacht er bijna aan om maar een vraag over autoraces te gaan stellen, maar ik weet er zelf echt niks van.
Ja, met Nick Nolte geloof ik. En dat zal vast niet de enige zijnquote:
hehehquote:
Het is dat hij het doet bij de ervaren rijders anders was hij er allang uit gecrasht.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hehehZo is hij toch al de hele tijd bezig. Hij duwde zijn teamgenoot er al bijna een keer af...
Zo te zien niet, maar volgens mij bedoel ik een andere film... maar ik denk ook dat het nick nolte niet was... maar ik ben af en toe een ramp met namenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:50 schreef drakin het volgende:
Perfect Body (TV 1997) - IMDb
Zit Nick Nolte in deze film?
Maar wat wilde je nou vragen over turnen?quote:
Ehm ik bedoelde eigenlijk ermee te zeggen dat ik sneller iets over turnen zou willen weten dan over autoraces. Maar beiden hebben eigenlijk mijn interesse niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar wat wilde je nou vragen over turnen?
Ieder zijn dingquote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ehm ik bedoelde eigenlijk ermee te zeggen dat ik sneller iets over turnen zou willen weten dan over autoraces. Maar beiden hebben eigenlijk mijn interesse niet.
Pokemon ookquote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Alle sporten zijn saai om naar te kijken.
Vrouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Eens met drakin.. Vooral F1 vind ik saai.
Ik dacht dat dat It's a Wonderful Life was?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Pokémon is het beste wat deze wereld ooit voortgebracht heeft.
Dat is de beste film.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat It's a Wonderful Life was?
quote:
Ja wat is er?quote:
Ja de knop F5 heeft tenminste nog nutquote:
quote:
Had je hulp nodig?quote:
Apart, ik krijg bijna overal de help functie bij als ik op F1 druk...quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef drakin het volgende:
Nee ik keek even of die inderdaad nog steeds niks deed en dat klopte, er gebeurde helemaal niks.
En als je de knop 5 keer intoetst ook niet. gosh wat is F1 saai zeg.
Ik als groot autoliefhebber ook...quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Eens met drakin.. Vooral F1 vind ik saai.
Doe dan maar rally x/cross. Dat is tenminste nog racen tegen elkaar in plaats van alleen tegen de tijd...quote:Op zondag 26 mei 2013 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik als groot autoliefhebber ook...
Geef mij maar rally
Het enige leuke daaraan vind ik als die super lichte auto's gaan vliegenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het enige leuke daaraan vind ik als die super lichte auto's gaan vliegen
gelukkig, ben ik niet de enige ongevoelige op fmtquote:
*kuch* Robby *kuch*quote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
gelukkig, ben ik niet de enige ongevoelige op fmt
Volgens mij is robby best gevoelig.quote:
Robby is af en toe een lulquote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is robby best gevoelig.
Durf je wel nou hij er bijna niet meer is...quote:
Ik ken geen schaamtequote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Durf je wel nou hij er bijna niet meer is...
Die is leuk he? Vond dat echt een fijne film.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ok.. hij was wat makkelijk... Maar waarschijnlijk is er niemand die Everybody's fine kent die ik nu zit te kijken.
Hij is lief en zielig en toch gelukkig met een semi-happy endingquote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is leuk he? Vond dat echt een fijne film.
De nieuwe Attack on Titan al gezien?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is lief en zielig en toch gelukkig met een semi-happy ending
Si! Ik had al een gevoel dat die titan iets met Eren te maken had. Maar hoe/wat had ik geen idee van...quote:
Nu gaat het ook pas echt beginnen volgens mij, hoewel hij nog niet tegen die reus op kan.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Si! Ik had al een gevoel dat die titan iets met Eren te maken had. Maar hoe/wat had ik geen idee van...
Maar ik had eigenlijk gehoopt op uitleg over hoe hij die titan kon besturen... maar ja das weer een week wachten... Lijkt zo net DBZ waar je een half uur naar een vechtpartij aan het kijken was en aan het eind er nog geen winnaar was..quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu gaat het ook pas echt beginnen volgens mij, hoewel hij nog niet tegen die reus op kan.
Bij DBZ zijn ze 10 episodes bezig met opladen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik had eigenlijk gehoopt op uitleg over hoe hij die titan kon besturen... maar ja das weer een week wachten... Lijkt zo net DBZ waar je een half uur naar een vechtpartij aan het kijken was en aan het eind er nog geen winnaar was..
ja ok, dat is ook wel weer zo...quote:Op zondag 26 mei 2013 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij DBZ zijn ze 10 episodes bezig met opladen.
En je krijgt ook steeds informatie, maar alleen in stukjes, de personages begrijpen het zelf ook niet.quote:
Ik weet nou niet bepaald wat ik verder ben gekomen of meer weet dan na de eerste aflevering... Er word niks uitgelegd over waar de titans vandaan komen. Hoe ze zich voortplanten. Je hebt wat informatie gehad over Eren en Mikasa, maar verder... Het enige dat je te zien krijgt elke keer is dat alle strijdkrachten watjes zijn tot er eentje iets zegt en dan huppelen ze er allemaal achteraan... En uitgerekend de jongsten moeten het voortouw nemen...quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef Sands het volgende:
[..]
En je krijgt ook steeds informatie, maar alleen in stukjes, de personages begrijpen het zelf ook niet.
Meer details over de muren, de wapens, de titans etc.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet nou niet bepaald wat ik verder ben gekomen of meer weet dan na de eerste aflevering... Er word niks uitgelegd over waar de titans vandaan komen. Hoe ze zich voortplanten. Je hebt wat informatie gehad over Eren en Mikasa, maar verder... Het enige dat je te zien krijgt elke keer is dat alle strijdkrachten watjes zijn tot er eentje iets zegt en dan huppelen ze er allemaal achteraan... En uitgerekend de jongsten moeten het voortouw nemen...
Nou nou... wat een race auto was Herbiequote:
SPOILER ALERTquote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou nou... wat een race auto was HerbieMaar ja... het won wel alles...
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef drakin het volgende:
damn you Dyon, ik had ze nog niet allemaal gezien!
Bestook dyon met spoilers van films via de DMquote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef drakin het volgende:
damn you Dyon, ik had ze nog niet allemaal gezien!
Doet me vrij weinig...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Bestook dyon met spoilers van films via de DM
Nee nee... en intussen puilt mijn DM helemaal uit...quote:
hahahquote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef drakin het volgende:
Allemaal van Sands natuurlijk, ik zou sowieso niet op die manier wraak uitoefenen, dat voel je immers niet al die spoilers zoals; de boot zinkt of; ze gaat dood of; ze krijgen een 6-ling.
Spijtig dat je met een spoiler komt van een film die je nog niet kentquote:
Ach, een dokter zal het niet zeggen, maar iedereen in me omgeving vraagt me wel es of ik autistisch ben dusquote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef drakin het volgende:
Het was een voorbeeld, damn you autist! (sorry voor alle mensen met autisme maar een kenmerk is dat jullie alles zo letterlijk en serieus nemen)
O, je bent zo lief...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:32 schreef drakin het volgende:
Ik ken behoorlijk wat mensen met iets in het autisme spectrum en herken het ook vaak bij mensen, alleen zeg ik normaal gesproken niet zo snel damn you autist tegen iemand.
Ik maak alleen speciaal voor jou vandaag een uitzondering, lief he?
quote:
Marcel, alex en wasim zitten allemaal op fok.tegenwoordigquote:
Jup nu verder via de DMquote:
quote:
En ik wilde al zeggen: Ik ben het in ieder geval niet...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marcel, alex en wasim zitten allemaal op fok.tegenwoordigkijk maar in het topic
Wat jij wil, je weet me te vinden... denk ik...quote:
Met mij? Ach waaghals ligt toch te slapenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat jij wil, je weet me te vinden... denk ik...
o wacht... ik dacht dat die draak me quote...maar he, jij bent ook welkom. Weet niet wat je kwijt wil?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met mij? Ach waaghals ligt toch te slapen
Dyon player mode activated.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o wacht... ik dacht dat die draak me quote...maar he, jij bent ook welkom. Weet niet wat je kwijt wil?
Neuh... ik heb geen player modus...quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o wacht... ik dacht dat die draak me quote...maar he, jij bent ook welkom. Weet niet wat je kwijt wil?
Morgen eens een kijkje nemen dan.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marcel, alex en wasim zitten allemaal op fok.tegenwoordigkijk maar in het topic
Wil jij hun eerste keer zijn?quote:
Ja moet je.doenquote:
Player mode offquote:
Is AA ook al een player?quote:
Ik had het over jouquote:
Maar ik heb helemaal geen player modus, dus hij kan ook niet uit zijn gegaan...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het over jouAA is leuk, player gehalte kan ik niet goed inschatten
Hmja het schijnt ook grotendeels in scene gezet te zijn. Niemand is zo raar.. Denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef ArtistA het volgende:
Die Michael is wel echt een hoopje ellende. Sjezus, je stelt een vriend van je toch niet voor door te zeggen dat hij maagd is
Wat een figuren.
Dankjequote:Op zondag 26 mei 2013 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had het over jouAA is leuk, player gehalte kan ik niet goed inschatten
Misschien benje je niet bewust van je innerlijke casanovakunstenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen player modus, dus hij kan ook niet uit zijn gegaan...
Echt? Had ik nooit verwacht. Zijn zat kerels die zo slecht zijn met vrouwen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja het schijnt ook grotendeels in scene gezet te zijn. Niemand is zo raar.. Denk ik.
Wat een lieve opmerking. Jammer dat hij helemaal fout is...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien benje je niet bewust van je innerlijke casanovakunsten
Ja maar kom op... ik heb het kanaal net even op gehad om te kijken hoe hij eruit zag.. Maar als hij toch op een zaterdagavond in een cafe gaat staan dan is er toch wel 1 of andere bimbo die op em valt.. Tis niet dat hij oerlelijk was ofzo..quote:Op zondag 26 mei 2013 23:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Echt? Had ik nooit verwacht. Zijn zat kerels die zo slecht zijn met vrouwen.
Hm ja ik weet het niet. Dat werd beweerd door sommige deelnemers, en die date van marc beweert ook een actrice te zijn die is ingehuurd.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Echt? Had ik nooit verwacht. Zijn zat kerels die zo slecht zijn met vrouwen.
Dyon toch, vrouwen zijn wat minder oppervlakkig dan wij mannen over het algemeen. Of een man mooi is of niet is minder bepalend voor een vrouw. Zelfvertrouwen en zekerheid, een verzorgd uiterlijk en leuk gevoel voor humor helpt je veel verder dan of je knap bent of niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja maar kom op... ik heb het kanaal net even op gehad om te kijken hoe hij eruit zag.. Maar als hij toch op een zaterdagavond in een cafe gaat staan dan is er toch wel 1 of andere bimbo die op em valt.. Tis niet dat hij oerlelijk was ofzo..
Het is wel echt goedkope tv en heeft weinig om het lijf, jammer genoeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm ja ik weet het niet. Dat werd beweerd door sommige deelnemers, en die date van marc beweert ook een actrice te zijn die is ingehuurd.
Ik ken anders genoeg mannen die veel van die kenmerken laken (zeg ik dat goed?) maar die wel elk weekend een andere bimbo hebben...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dyon toch, vrouwen zijn wat minder oppervlakkig dan wij mannen over het algemeen. Of een man mooi is of niet is minder bepalend voor een vrouw. Zelfvertrouwen en zekerheid, een verzorgd uiterlijk en leuk gevoel voor humor helpt je veel verder dan of je knap bent of niet.
Als je een bimbo wilt kun je die strikken, maar dan moet je je anders opstellen. Je zegt het alsof zij iets goed doen en jij niet. Iedere week met iemand anders het bed delen is niet iets om trots op te zijn vind ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg mannen die veel van die kenmerken laken (zeg ik dat goed?) maar die wel elk weekend een andere bimbo hebben...
Dat zeg ik ook niet dat hij daar trots op moet zin. Maar die michaelzag er nou niet bepaald uit of hij een Njos of een Wyccie zou willen daten omdat ze medicijnen studeren...quote:Op maandag 27 mei 2013 00:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als je een bimbo wilt kun je die strikken, maar dan moet je je anders opstellen. Je zegt het alsof zij iets goed doen en jij niet. Iedere week met iemand anders het bed delen is niet iets om trots op te zijn vind ik.
Die kerel heeft nog nooit seks gehad en is 23. Zijn focus is helemaal verkeerd. Hij is ontzettend onzeker en de geilheid is in z'n ogen te lezen. Hij kan net zo goed 'SEKS?' op zijn voorhoofd kladden.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet dat hij daar trots op moet zin. Maar die michaelzag er nou niet bepaald uit of hij een Njos of een Wyccie zou willen daten omdat ze medicijnen studeren...
Waarom regelt die show niet gewoon een paar escorts voor die lui...quote:Op maandag 27 mei 2013 07:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die kerel heeft nog nooit seks gehad en is 23. Zijn focus is helemaal verkeerd. Hij is ontzettend onzeker en de geilheid is in z'n ogen te lezen. Hij kan net zo goed 'SEKS?' op zijn voorhoofd kladden.
Dan is het jammer dat je vandaag moet werken, toch heerlijk weertje voor een tochtjequote:Op maandag 27 mei 2013 10:33 schreef picodealion het volgende:
Heb je DM gezien AA maar nu ben ik 'm weer kwijt. Drum DVD was leuk, wel een beetje van de hak op de tak. Helaas zit tegenwoordig al mijn vrije tijd in het motorrijden.
Alleen? Of heb je een groepje waarmee je rijdt?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:35 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad, maar ik heb het afgelopen weekend al 1000 km in België afgelegd dus ik vind het niet zo erg om even een dagje minder te rijden.
Geef je groot gelijk! Motorrijden is alles wat autorijden niet is. Dat gevoel wat je had toen je net je B-rijbewijs haalde, maar dan voor de rest van je leven.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:33 schreef picodealion het volgende:
Heb je DM gezien AA maar nu ben ik 'm weer kwijt. Drum DVD was leuk, wel een beetje van de hak op de tak. Helaas zit tegenwoordig al mijn vrije tijd in het motorrijden.
B heb ik niet eensquote:Op maandag 27 mei 2013 10:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk! Motorrijden is alles wat autorijden niet is. Dat gevoel wat je had toen je net je B-rijbewijs haalde, maar dan voor de rest van je leven.
Klopt iddquote:
Dat is toch heul niet hetzelfde als echte liefde, dyon..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom regelt die show niet gewoon een paar escorts voor die lui...
Pas maar opquote:Op maandag 27 mei 2013 10:40 schreef picodealion het volgende:
Duitsland heb ik nog niet gedaan, terwijl ik er praktisch naast woon. Komt binnenkort wel, even kijken hoe hard ik durf.
Haha, als ik het durfquote:Op maandag 27 mei 2013 10:43 schreef picodealion het volgende:
Het is heerlijk. Volgende meet kom ik sowieso op de motor dus dan moet je maar even een stukje achterop.
En dat heb je dus in Nederland/België gedaan? Gek...quote:Op maandag 27 mei 2013 10:44 schreef picodealion het volgende:
Overigens heb ik de 180 al eens aangetikt hoor, maar volgens het boekje moet ik 215 kunnen. 200 lijkt me een mooi doel voor deze zomer.
Ik heb zo'n relaxte rechtopzitter met een leren sofa, je zit steviger en veiliger dan op een fiets.quote:
Nou en... net of Michael van gister op liefde zit te wachten...quote:Op maandag 27 mei 2013 10:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is toch heul niet hetzelfde als echte liefde, dyon..
Nederland ja, ergens rond Eindhoven. Vriend van me verloor door de snelheid zijn slaapzak die achterop zat gebonden, toen hebben we het maar weer rustigaan gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 10:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat heb je dus in Nederland/België gedaan? Gek...
Ik heb niks tegen hard rijden hoor, doe het zelf ook graag. Maar wel op plekken waar het mag en relatief veilig is... En in NL word er echt geen rekening mee gehouden dat er een motor met 180 voorbij kan komen...quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nederland ja, ergens rond Eindhoven. Vriend van me verloor door de snelheid zijn slaapzak die achterop zat gebonden, toen hebben we het maar weer rustigaan gedaan.
Het was een rustig stukje, haast niemand op de weg en alleen maar rechtdoor. Áls ik te hard rijd doe ik dat echt wel veilig hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen hard rijden hoor, doe het zelf ook graag. Maar wel op plekken waar het mag en relatief veilig is... En in NL word er echt geen rekening mee gehouden dat er een motor met 180 voorbij kan komen...
Wel op de mijne, die begint vanaf de 140 al te trillen, vanaf 150 heb ik weinig meer aan mijn spiegelsquote:Op maandag 27 mei 2013 10:48 schreef ArtistA het volgende:
Heb 200 al eens aangetikt op de motor, maar je merkt er niet zoveel van, vond ik althans. Als je gewoon blijft gassen heb je 't niet eens door...
Ik heb anders met 170 al eens iemand achter me gehad die bij mij wilde gaan pushen (wel es waar in een auto...)quote:Op maandag 27 mei 2013 10:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was een rustig stukje, haast niemand op de weg en alleen maar rechtdoor. Áls ik te hard rijd doe ik dat echt wel veilig hoor.
[..]
Wel op de mijne, die begint vanaf de 140 al te trillen, vanaf 150 heb ik weinig meer aan mijn spiegels. Die heb je dan ook niet nodig op die snelheid gelukkig.
Daar heb ik echt een hekel aan, dat doe ik dan ook niet. Als iemand niet zo hard wil/kan moet je daar gewoon ruim achter blijven. Bumperkleven is voor motoren nog 3x zo gevaarlijk als voor auto's.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb anders met 170 al eens iemand achter me gehad die bij mij wilde gaan pushen (wel es waar in een auto...)
Tja, maar dat interreseert de meeste automobilisten van tegenwoordig niks meer of het wel of niet mag/veilig is wat ze doen in het verkeer...quote:Op maandag 27 mei 2013 10:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik echt een hekel aan, dat doe ik dan ook niet. Als iemand niet zo hard wil/kan moet je daar gewoon ruim achter blijven. Bumperkleven is voor motoren nog 3x zo gevaarlijk als voor auto's.
Dat was ook een huurfiets, hagelnieuw, dus die wilde wel. 170km/u over de brug in Maastricht. Heerlijk man, zonnetje op je pan, over de rivier scheurenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was een rustig stukje, haast niemand op de weg en alleen maar rechtdoor. Áls ik te hard rijd doe ik dat echt wel veilig hoor.
[..]
Wel op de mijne, die begint vanaf de 140 al te trillen, vanaf 150 heb ik weinig meer aan mijn spiegels. Die heb je dan ook niet nodig op die snelheid gelukkig.
De feeder?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha ja is een toffe film. Vooral die jongen - de feeder - heeft een leuke rol.
Haha ja je zal wel zien. Ik vond het echt een leuke film, destijds in de bioscoop gezien en daarna ook eens cadeau gedaan aan mijn zusje en een vriendin omdat ik hem zo leuk vond.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Njos, ik snap wel waarom jij die feeder grappig vind. Sands is er van de week achter gekomen dat jij Waaghals zijn feeder bent... Jij voelt een verbondenheid...
Zo zie je maar... (bijna) alles wat gezegd word word ook onthoudenquote:
Hm einde kan ik me niet herinneren, maarja het blijft een amerikaanse film natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:46 schreef picodealion het volgende:
Ik vond het maar een matig excuus voor een comedy. Heb 'm een 5 gegeven, vooral om het sentimentele einde.
The Color Purple natuurlijk, waarom ben ik ook weer net te laat online?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:32 schreef Njosnavelin het volgende:
En de film gebaseerd op dat boek is met oprah en whoopie goldberg.
City Islandquote:Op maandag 27 mei 2013 14:38 schreef drakin het volgende:
[..]
The Color Purple natuurlijk, waarom ben ik ook weer net te laat online?
Maar welke film hebben julie het nu eigenlijk over?
Heb je mijn tip (Confessions of a Dangerous Mind) nog gezien?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef ArtistA het volgende:
Is het ook nog goed? Lol
We hadden het laatst toch over Sam Rockwell in de SC. Heb onlangs Moon gezien en Seven Psychopaths, mss daarom
Nee nog niet. Hij staat wel in m'n watchlist, maar ik kan al een tijdje niks meer downloaden thuis. Echt zo goed, ja?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Heb je mijn tip (Confessions of a Dangerous Mind) nog gezien?
Nou zo goed wil ik niet zeggen, gewoon een van de betere van Sam Rockwell en een hele sterke cast (Clooney, Barrymore, Julia Roberts, Rutger Hauer). 7.1 op imdb.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee nog niet. Hij staat wel in m'n watchlist, maar ik kan al een tijdje niks meer downloaden thuis. Echt zo goed, ja?
Ja, zag het. Drew Barrymore sowieso al lang niet meer gezien in een film.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou zo goed wil ik niet zeggen, gewoon een van de betere van Sam Rockwell en een hele sterke cast (Clooney, Barrymore, Julia Roberts, Rutger Hauer). 7.1 op imdb.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, zag het. Drew Barrymore sowieso al lang niet meer gezien in een film.
Ik, tot een jaar geleden, ook niet hoor. Maar de 25th Anniversary Edition was een goede reden om hem te bekijken. Gewoon omdat je ET een keer gezien moet hebben...quote:
Het gaat er ook nog wel van komenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik, tot een jaar geleden, ook niet hoor. Maar de 25th Anniversary Edition was een goede reden om hem te bekijken. Gewoon omdat je ET een keer gezien moet hebben...
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:57 schreef drakin het volgende:
Die heb ik in de Bioscoop gezien, was echt supermooi!
Ik baalde alleen wel dat ik toen de bereboot op tv had gemist.
Dat is niet grappig, we hadden maar 2 zenders en geen videorecorder. Maar ja we moesten ook perse op woensdagmiddag erheen. De enige dag met kinderprogramma's op tv.quote:
Zware tijden waren dat, ik hoor het al.. Voor mijn tijd gelukkigquote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, we hadden maar 2 zenders en geen videorecorder. Maar ja we moesten ook perse op woensdagmiddag erheen. De enige dag met kinderprogramma's op tv.
Ik heb nog echt buiten gespeeld! zand, schommels, verstoppertje, touwtje springen, tikkertje, knikkeren en... dat was het ook wel zo'n beetje.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zware tijden waren dat, ik hoor het al.. Voor mijn tijd gelukkig
Oh Nederland 3 is niet zoveel ouder dan ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef drakin het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland_3
Echt pas in 1988 Nederland 3? Ik wist niet dat het pas in 88 er was, meende zelf wel iets eerder dan dat. Of de eerste kleurentv en computerspelletjes leiden me teveel af
Maar daarna is het ook hard gegaan.
Je kreeg er vast over te horen bij geschiedenisles, maar kabel kwam ook niet zo lang daarna, en internet is ook al ergens in die tijd begonnen, begin jaren '90 (al had ik het zelf pas 10 jaar later)quote:Op maandag 27 mei 2013 18:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh Nederland 3 is niet zoveel ouder dan ik.
Haha ik ook hoor. Wat wij ook vaak deden was speurtochten uitzetten voor elkaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog echt buiten gespeeld! zand, schommels, verstoppertje, touwtje springen, tikkertje, knikkeren en... dat was het ook wel zo'n beetje.
Ik heb pipo en mamalou nog in zwart wit gezien, een hele schok was het voor me hoe hij er echt uitzag!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ik ook hoor. Wat wij ook vaak deden was speurtochten uitzetten voor elkaar.
Wij mochten alleen 's avonds tv kijken ook.
Dat klinkt als heel lang geledenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb pipo en mamalou nog in zwart wit gezien, een hele schok was het voor me hoe hij er echt uitzag!
Ik mocht ook de kinderseries op woensdagmiddag zien en we hadden een bioscoop in het kleine stadje waar ik toen woonde. Daar stonden stoelen en tafeltjes, alsof het een bruin cafe was, pas later kregen ze daar van die bioscoopstoelen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:21 schreef JayHovah het volgende:
Ik ben groot geworden aan de hand van deze helden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |