Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hoe dicht bij de 80 ben je nu?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:57 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit gezegd als ik de 80 haal komt er een paarse hanekam op mijn kop!
Maar een Metal CD op je 91e maken klinkt ook goed.
Dus geen 25-jarige wulpse blondinequote:
Ook meer kans dat je de 80 gaat halenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:02 schreef drakin het volgende:
ja, gelukkig ben ik een vrouw en is de kans groot dat ik er dan nog genoeg haar voor heb.
Alsof die op Fok! zittenquote:
Maar wil stiekem op gehoopt.quote:
Jij bent een wulps brunettequote:
Dus jij schaalt jezelf een heel stuk lager, okquote:
Ze heeft een zoon, daardoor had je al genoeg moeten weten.quote:
Ik ben een 30-jarige Casanova met een zoon en dochterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus jij schaalt jezelf een heel stuk lager, ok
[..]
Ze heeft een zoon, daardoor had je al genoeg moeten weten.
quote:
Zelfkennis enzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef Sands het volgende:
Dus jij schaalt jezelf een heel stuk lager, ok
Nee fox neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een 30-jarige Casanova met een zoon en dochter
Helaas onbreekt het daar bij fox aan.quote:
Ik hoop dat dit niet klopt voor je...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef drakin het volgende:
Ik ben een 40 jarige 140 kilo wegende bankzittende neuspeuterende zeurende Friezin.
1 of meer dingen kloppen hierboven niet, welke?
In brand steken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn minicontainer, met groenafval van een half jaar, die ik eindelijk eens aan de weg had gezet, is gewoon niet opgehaald...
Misschien omdat ie 30+ kilo weegt, kreng is nauwelijks te tillen. Geen brief ontvangen echter.
Maar wat nu?
Volgende keer weer proberen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn minicontainer, met groenafval van een half jaar, die ik eindelijk eens aan de weg had gezet, is gewoon niet opgehaald...
Misschien omdat ie 30+ kilo weegt, kreng is nauwelijks te tillen. Geen brief ontvangen echter.
Maar wat nu?
Groenteafval kun je gewoon begraven in de tuin, over een paar maanden is het gecomposteerd en heeft de grond weer voldoende voedingsstoffen, goed voor de planten dus!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Lemans24 het volgende:
Maar wat nu?
Oh dat valt best mee geloof ik hoorquote:
Het is een rottende, schommelde bende en m'n 'tuin' stelt niet veel voorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Groenteafval kun je gewoon begraven in de tuin, over een paar maanden is het gecomposteerd en heeft de grond weer voldoende voedingsstoffen, goed voor de planten dus!
Ik heb vanmiddag nog een appelboompje in mijn tuin geplant. Dit voorjaar nog zelf ge-ent ook!
Jij hebt ook geen goede mensenkennisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee geloof ik hoor
Ok veel plezierquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:19 schreef drakin het volgende:
Ga me maar eens klaarmaken, bandjes in poppodium kijken vanavond. even die grijze haren in 2 dikke vlechten doen.
Tja, ik waan me hier soms op een apenrots.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee geloof ik hoor
Je vergeet Ranquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, ik waan me hier soms op een apenrots.
Dus ik moet wel wat tegengas bieden aan testosteron bommen als Waaghaals, Robby en DF
True storyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
Het echte leven, dát is pas een apenrots.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
Het echte leven, dát is pas een apenrots.
Eerst de Lotto winnenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon rijk worden fox, dan zit je zo bovenaan de apenrots
Jupquote:
En dan win je geen geld, maar win je 2 audi cabrio's...quote:
Dan hebben zijn kinderen tenminste wat om hem naar het bejaardenhuis te vervoeren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan win je geen geld, maar win je 2 audi cabrio's...
Incest?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor de mensen die van een familiefilm houden... Butter is goed te doen
hmm...tja eh... niet directquote:
Shortbus ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor de mensen die van een familiefilm houden... Butter is goed te doen
Waarom heb ik het idee dat het iets te zwaar is voor een kind van 10, 11...quote:
Niks zwaars aan hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat het iets te zwaar is voor een kind van 10, 11...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |