Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
n.n.b.
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op vrijdag 24 mei 2013 19:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik verwacht ook geen bod van boven de 20mio. Daarom mag hij van mij nog een jaartje blijven

Zijn waarde zal echt niet drastisch dalen op basis van 1 seizoentje
Buiten NL geven ze geen fuck om zijn gedrag. En als ze het al doen, zal hij het daar snel afleren, omdat de scheidsrechters minder pikken.
Ik denk dat hij nog helemaal niet zoveel waarde heeft opgebouwd. Ik denk dat je, als hij dit EK heel goed speelt, in je handen mag klappen als hij 12/14 miljoen oplevert. Als hij dit EK kut speelt dan is hij nauwelijks waard wat we voor hem betaald hebben.
quote:
Vind er niet zoveel model aan. Maar die blijft echt niet.
Die jongen zijn carriere is volledig verknald bij PSV doordat hij steeds op RB moest spelen. En je hoorde hem er nooit over. Verder gewoon een rustige gast die hard traint volgens mij.
Ik vraag me eigenlijk af of PSV op dit moment, als iedereen blijft, überhaupt wel iets kan doen op de transfermarkt. Die CV's die gevolgd worden, daar is toch helemaal geen geld voor?
quote:
Op vrijdag 24 mei 2013 19:26 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik denk dat hij nog helemaal niet zoveel waarde heeft opgebouwd. Ik denk dat je, als hij dit EK heel goed speelt, in je handen mag klappen als hij 12/14 miljoen oplevert. Als hij dit EK kut speelt dan is hij nauwelijks waard wat we voor hem betaald hebben.
Zonder dat EK brengt ie dat nu ook al op.
quote:
Die jongen zijn carriere is volledig verknald bij PSV doordat hij steeds op RB moest spelen. En je hoorde hem er nooit over. Verder gewoon een rustige gast die hard traint volgens mij.
Dat klopt. Maar in dat opzicht was Engelaar ook een modelprof volgens velen..
Maar niks mis met Hutch inderdaad. Alleen blijft hij niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op vrijdag 24 mei 2013 19:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Zonder dat EK brengt ie dat nu ook al op.
[..]
Dat klopt. Maar in dat opzicht was Engelaar ook een modelprof volgens velen..
Maar niks mis met Hutch inderdaad. Alleen blijft hij niet.
Engelaar is een held man.
Triptamine2
Lux Aeterna
quote:
Op zich wel. Het is enorm knap om bijna 2 miljoen te verdienen met op de bank zitten
Sulejmani beheerst dit ook.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:
"Je moet overspelen, egocentrische zak hooi."
"Jaja, whatever."
quote:
idd

Echt ego vandaag.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Knape goal van stroot.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Dat zijn PSVers....
quote:
Ja 5 posts daarboven ook.
AF_
AltijdKapot
quote:
De kabel ook in oranje
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Ach. Dat gelooft toch niemand.
Het

ontgaat me een beetje bij naam Viergever die als controlerende middenvelder zou komen? Nuttige speler waar je veel kanten mee op kunt.
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef LudoSanders het volgende:Het

ontgaat me een beetje bij naam Viergever die als controlerende middenvelder zou komen? Nuttige speler waar je veel kanten mee op kunt.
Ik vind het als verdediger, puur verdedigend, matig en ook in de opbouw maakt hij behoorlijk wat onhandige fouten. In een balafpak-rol zie ik wel iets in hem, maar dan moet hij daarna de bal meteen afgeven. Beetje zoals Hutchinson als hij op het middenveld speelt, alleen is Viergever denk ik wat technischer.
Maar zo'n type middenvelder hebben we met Hiljemark eigenlijk al, al begrijp ik dat die ook moet kunnen opbouwen. Ik zie liever een middenvelder komen met echte opbouwende kwaliteiten.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef LudoSanders het volgende:Het

Het is al gauw beter dan wat je nu hebt, al betwijfel ik of hij een verdedigende middenvelder is of kan zijn en daar heeft PSV er sowieso al genoeg van
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef mrstylo het volgende:Je hebt met Hendrix serieus precies dezelfde soort speler én Hendrix is nog meer getalenteerd ook. Dit zou serieus gewoon weggegooid geld zijn. Daarom geloof ik dit soort geruchten ook...uhhh........kut we hebben Brands.

Hendrix zie ik liever als CV. Viergever zou, volgens het gerucht, voor het middenveld komen. Daar heb je hem niet nodig, want met Hiljemark en Ritzmaier heb je al zo'n spelers. En die schat ik beide hoger in als verdedigende middenvelder.
En als CV is Viergever ZEKER niet goed genoeg. Waar Marcelo maar 1 kapitale fout maakt per wedstrijd, maakt Viergever er vaak meerdere.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Hendrix zie ik liever als CV. Viergever zou, volgens het gerucht, voor het middenveld komen. Daar heb je hem niet nodig, want met Hiljemark en Ritzmaier heb je al zo'n spelers. En die schat ik beide hoger in als verdedigende middenvelder.
En als CV is Viergever ZEKER niet goed genoeg. Waar Marcelo maar 1 kapitale fout maakt per wedstrijd, maakt Viergever er vaak meerdere.
Heeft ook te maken wie er naast hem staat, met Moisander was hij een goed koppeltje
quote:
Dat lag dan niet aan Moisander. Want dat is eigenlijk ook een hele beperkte CV.