PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Waarom vraag je dat aan ons en niet aan die vrouwen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:03 schreef Michaelvanb het volgende:
waarom doen vrouwen hun lippen naar voren alsof ze kussen op een foto
Alsof wij verstand hebben van vrouwenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan ons en niet aan die vrouwen?
Geen Vaslui tegen Otelul kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Servers liggen er nog steeds uit ?, ben maar Lingo gaan kijken,
Ga je vriendin eens in de watten leggen johquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:14 schreef Maver24 het volgende:
Servers liggen er nog steeds uit ?, ben maar Lingo gaan kijken,
Iemand in het FUT Topic die een vriendin heeft?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je vriendin eens in de watten leggen joh
Lekker jonge met een halve liter erbij jeweet.quote:
Nee sinds het uit is ben ik weer gaan fokken en dit bevalt me beter dan tijd verspillen aan aan haarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iemand in het FUT Topic die een vriendin heeft?
[ afbeelding ]
beperkte speler.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen erectie van gekregen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
netjes 4 goals in 10 wedstrijden met Benteke
Ik zie ze allemaal voor 115k gaan. Denk niet dat je hier 30k winst op gaat maken. 10k is wel te doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
30k profit incoming
[ afbeelding ]
en nog 1
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
30k profit incoming
[ afbeelding ]
en nog 1
Wat zei je?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie ze allemaal voor 115k gaan. Denk niet dat je hier 30k winst op gaat maken. 10k is wel te doen.
in 352 was hij bij mij helemaal slecht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch maar gewoon Aguero of Remy neerzetten.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat is 1
[..]
Wat zei je?
Als je Benteke verkoopt kun je gewoon SIF Suarez kopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in 352 was hij bij mij helemaal slecht.
Wil een type Suarez, maar geen coins voor
ja dat wel, maar wil zijn TOTS die heeft zieke statsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je Benteke verkoopt kun je gewoon SIF Suarez kopen
Esswein erin zette ipv Kiesslingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef byah het volgende:
Het leek me zo'n fijn team, krijg geen tegengoals, maar kan niet scoren
[ afbeelding ]
Ik zie m. Goedkoopste BINquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef v0lt026 het volgende:
Iemand interesse in TOTS Dante voor 291.000?
Nee, zijn workrates bevallen me niet zo. Ik ga dan liever voor een Boateng. Die nog maar 259K is trouwensquote:
ik heb 4 maal divisie 1 makkelijk gewonnen tot dat ik Benteke TOTs kochtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:39 schreef DannyDeko het volgende:
Ene keer word je keihard getrolld door fifa en nu ga ik fluitend door divisie 1 heen. 4 wedstrijden om 3 punten te halen. En ik voel dat ik een TOTS uit mn pakje ga krijgen.
Ik voel dat je de komende 4 wedstrijden op miraculeuze wijze 2 punten gaat halen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:39 schreef DannyDeko het volgende:
Ene keer word je keihard getrolld door fifa en nu ga ik fluitend door divisie 1 heen. 4 wedstrijden om 3 punten te halen. En ik voel dat ik een TOTS uit mn pakje ga krijgen.
Zie ik ook nog wel gebeuren jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voel dat je de komende 4 wedstrijden op miraculeuze wijze 2 punten gaat halen.
Zo gaat het altijd bij mij. 1e wedstrijd lange tijd 1-0 voor en in de laatste 5 minuten 1-1. 2e wedstrijd verlies. 3e wedstrijd een herhaling van de eerste wedstrijd en de 4e wedstrijd 1-0 voorkomen, 85e minuut 1-1, daarna een kans missen die je altijd maakt, en dan in blessuretijd een miraculeuze tegentreffer. Kut spelquote:
Achterin rondtikken na de 1-0, pakje openen en haatmail lezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd bij mij. 1e wedstrijd lange tijd 1-0 voor en in de laatste 5 minuten 1-1. 2e wedstrijd verlies. 3e wedstrijd een herhaling van de eerste wedstrijd en de 4e wedstrijd 1-0 voorkomen, 85e minuut 1-1, daarna een kans missen die je altijd maakt, en dan in blessuretijd een miraculeuze tegentreffer. Kut spel
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Achterin rondtikken na de 1-0, pakje openen en haatmail lezen.
Ik ben dan bang dat ik een foutje maak, en dat hij dan scoort en ik dan voor schut staquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Achterin rondtikken na de 1-0, pakje openen en haatmail lezen.
Dan lachen we je allemaal uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben dan bang dat ik een foutje maak, en dat hij dan scoort en ik dan voor schut sta
Haha, hij zal maar naar boven zakken. Dan sta je ook raar te kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:51 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Reus is al bijna 600k, die zakt ook goed naar beneden , dacht dat tie serieus nog 800k was ofzo
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat als je onder de douche een gitaarsolo op je snikkel doet een vrouw daar niet heet van wordt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat als je onder de douche een gitaarsolo op je snikkel doet een vrouw daar niet heet van wordt.
verkeerde nummer gespeeldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond Whole lotta rosie wel een geschikt nummer voor een natte serenade.quote:
Zet dan een nummer op met goede solo'squote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
maar je vriend wel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb het gefilmpt voor jou.quote:
Through the fire and flames.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond Whole lotta rosie wel een geschikt nummer voor een natte serenade.
Kan, maar je blijft dan wel bezig met die dm's. Je mag het ook op een van je sites zetten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb het gefilmpt voor jou.
Zal je de link wel ff DM'en.![]()
mandzukic nog niet hebbenquote:
Vraag ik al jaren, krijg nooit wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die serieus Feyenoord wielrenkleding voor zijn verjaardag heeft gevraagd
Fapze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga nog ff douchen.
Even uitproberen wat Trapz net zei.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die serieus Feyenoord wielrenkleding voor zijn verjaardag heeft gevraagd
Ja als het een fokker is wel hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
Eerst steeds kopen wie je post en dan gaan klagen dat er iemand onder zit en die meteen undercutten
Kopen wie je postquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
Eerst steeds posten wie je koopt en dan gaan klagen dat er iemand onder zit en die meteen undercutten
Ohhh dacht dat die veel duurder was. Maar ja, wel lekker tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:17 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nee, als het de SIF was wel, laagste bin is 215k
Yep, nog steeds prima, ga er eerst maar eens mee spelen, nog niet met Di Natale gespeeld namelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohhh dacht dat die veel duurder was. Maar ja, wel lekker toch
net als ds2 alleen maakt hij er filmpjes overquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
Eerst steeds posten wie je koopt en dan gaan klagen dat er iemand onder zit en die meteen undercutten
Dat doen mensen ook als ik het over een bepaalde speler heb. Ik zal dus proberen weinig namen van spelers te noemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
Daar is nu zelfs een website vanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
net als ds2 alleen maakt hij er filmpjes over
Zegt degene die mij al vaak heeft geundercutquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
net als ds2 alleen maakt hij er filmpjes over
Oooohhhh die Bogbaquote:
Dit vind ik wel iets voor Dreetje, een filmpje uploaden met een verkeerde naamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oooohhhh die BogbaHad m in mn serie A team. Beetje sloom, maar goede CDM
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit vind ik wel iets voor Dreetje, een filmpje uploaden met een verkeerde naam
5 topics gemaakt op ea forum met je nieuwe filmpje?quote:
Niemand zegt er wat vanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5 topics gemaakt op ea forum met je nieuwe filmpje?
Whuuuuut!?!? Sick al die bidbumpers tussendoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen alle bidbumpers door is het wel duidelijk dat Suarez goedkoper aan het worden is. Onder de 900K koop ik m
Nederlandse radio?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja en ook nog heel veel op de radio + spotify
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leer alsjeblieft: three goed uit te spreken.
gewoon weer met de lange lat, wie niet wil leren moet maar voelenquote:
het ging over mijn accentquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon weer met de lange lat, wie niet wil leren moet maar voelen![]()
ook een accent kan je aflerenquote:
ja duh omdat jij van die filmpjes loopt te maken, dan kan je gewoon verwachten dat iemand je handel jatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zegt degene die mij al vaak heeft geundercut
Sorry, maar ik kan er echt niet naar luisteren. Het is niet alleen je accent, maar de hele zinsopbouw is ruk. De enige manier waarop je met dit niveau Engels populair kan worden is door een youtube anti-held te worden. Had t al eerder gezegd: ga in de zomer een cursus Engels volgen ofzo, dan gaat het nog ergens op lijken.quote:
Die filmpjes zijn inmiddels al best oud maar ik ben ook gestopt omdat mensen nu beter op gaan lettenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja duh omdat jij van die filmpjes loopt te maken, dan kan je gewoon verwachten dat iemand je handel jat
Mag ik je account lenen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:38 schreef MolFan het volgende:
Nog zoveel games in mn steam die ik nooit aangeraakt heb
wat bedoel je met een youtube anti held ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er echt niet naar luisteren. Het is niet alleen je accent, maar de hele zinsopbouw is ruk. De enige manier waarop je met dit niveau Engels populair kan worden is door een youtube anti-held te worden. Had t al eerder gezegd: ga in de zomer een cursus Engels volgen ofzo, dan gaat het nog ergens op lijken.
DarkSidersquote:
Doe eens gunning dan. Je krijgt non-rare Cissé van mequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
DarkSiders
Stronghold
Age of Empires
Company of Heroes
Airline Tycoon 3
Just Cause 2
Metro 2033
Allemaal nooit aangeraaktAllemaal hebben ze ook hun dlcs etc
Mensen die vooral bekeken worden, omdat anderen er om moeten lachen. De skills heb je aardig in de vingers, de filmpjes heeft je maat goed gedaan, maar pak een cursusje mee, vooral gericht op de uitspraak.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat bedoel je met een youtube anti held ?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Doe eens gunning dan. Je krijgt non-rare Cissé van me
zondequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
DarkSiders
Stronghold
Age of Empires
Company of Heroes
Airline Tycoon 3
Just Cause 2
Metro 2033
Allemaal nooit aangeraaktAllemaal hebben ze ook hun dlcs etc
Dat kan toch gewoon via internet ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen die vooral bekeken worden, omdat anderen er om moeten lachen. De skills heb je aardig in de vingers, de filmpjes heeft je maat goed gedaan, maar pak een cursusje mee, vooral gericht op de uitspraak.
Ja dit heb ik Djeetje ook al verteld. Mijn Engels kan ook beter maar wel verstaanbaar alleen ik ben geen held in het designen van filmpjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen die vooral bekeken worden, omdat anderen er om moeten lachen. De skills heb je aardig in de vingers, de filmpjes heeft je maat goed gedaan, maar pak een cursusje mee, vooral gericht op de uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |