Pjotr

wat een overheerlijk koppie

! En die jaap in dat pootje herken ik maar dan vanwege een kruisbandoperatie. Hoe oud is Pjotr? (en wat een geinige naam

)
Afijn een dag verder, met een ietwat warm neusje doet HHH het prima, ze eet als een dijk, is vrolijk en wandelt braaf mee met mij en baas al wil ze iets sneller naar huis.
Man is ook zo'n schat, die nam haar niet mee naar de Formido om de hoek want daar krijgt ze altijd een koekje en daar ze dat even niet mag hebben dus geen Formido
Haar pijnstillers en antibiotica gaan er, gehuld in een frummeltje ham glansrijk in.
Haar doekje (nou ja, doekje... het is een éénpersoonssprei welke zij op de dag van aankoop gelijk ingepikt heeft en vanaf die dag in haar mandje ligt) die gisteren mee is geweest naar de kliniek en dus met HHH vol bloedplekken zat is gewassen en weer droog in haar mand. Ze heeft deels vandaag genoten in de tuin, op haar véél te grote tuinkussen in het magere zonnetje en ligt nu beeldig te zijn op de bank.
Ik heb haar bekkie met de ontbrekende tandjes nog niet goed kunnen bekijken want ga haar niet plagen door haar lip op te tillen, ze is toch prachtig, al ontbeert ze wat tandjes, dat maakt haar nog aandoenlijker, ze is al het lieffie van de hele buurt. Ze heeft zelfs kaarten gekregen
Verder is het weer een onwijs leuk blij ei, rollebolllen, blaten en blaffen in de tuin om ons en haar huis te beschermen

en ze heeft niet één keer gekotst dus de hele narcoserommel is er zonder problemen uit.
Ze snapt alleen geheel en totaal niet dat ze geen (pens)botjes krijgt maar manlief heeft tuinkruiden-kipfilet-beleg meegebracht, daar is HHH dól op en dat, in kleine plukjes of wat ham is ook wel héééeééééééél erg lekker als je heel klein beetje zielig HHH'tje bent
Stoer, dierbaar, lief, onmisbaar spinnekopje, hoe ontzettend en diep veel kun je houden van een haarbal op vier pootjes.....
Ze is echt té beeldig. Ons meisje
Sterk ding is het, wij zijn zo trots op ons mormel. Man is haast nog erger dan ik, die doet stoer maar als het om HHH gaat is het een absolute ueberschat.
Ik heb echt de allerbeste 2 loten uit de loterij mogen winnen: man en HHH
Ik voel me toch zo rijk!
[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 01-06-2013 17:38:52 ]