SPOILER: ProcessorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WerkgeheugenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Connectiviteit/SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iconia Tab B / A210 / A510 / A700
101XS / 80XS / 101 G9 / 80 G9 101 XS / Elements / Arnova
Eee Pad TF300T/ TF700T / MeMO Pad / Pad Smart / Nexus 7 / PadFone Infinity
HTC Flyer / HTC Jetstream
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Note 8.0 / Note 10.1 / Tab 2 (10.1) / Tab 2 (7.0)
Tablet Z / S / P
Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik
Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink
Enkele Chinese webshops:![]()
![]()
![]()
![]()
Enkele AliExpress stores: • Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade • Grace Intl
In China kun je verder in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .
› Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.
› Non-ChinaVoor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl, Google Shopping en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.
Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)
› Interessante sitesNederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes | Tabletrepublic | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |
› Third party markets: | BlackMart Alpha | Amazon appstore | Getjar |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)
› Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten
OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts![]()
is de Q27B iets voor een beginner?, ik zie die nl veel op mp staan, de specs:
Cortex-A8 processor, A13
Android 4.0.4
MAIL-400 quad core graphic processor
7' 5-point capacitive touch schermbediening
Wi-Fi functie: op het gemak over het internet surfen!
USB OTG : externe poort voor uw muis, keyboard, USB stick
Product Type Tablet PC
Werkgeheugen 512MB
Opslag: 4GB
Uitbreiding mogelijk tot 32GB![]()
A13 processor, oud, en niet snel. Verder verouderde specs, 512mb werkgeheugen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef THEFXR het volgende:
is de Q27B iets voor een beginner?, ik zie die nl veel op mp staan, de specs:
Cortex-A8 processor, A13
Android 4.0.4
MAIL-400 quad core graphic processor
7' 5-point capacitive touch schermbediening
Wi-Fi functie: op het gemak over het internet surfen!
USB OTG : externe poort voor uw muis, keyboard, USB stick
Product Type Tablet PC
Werkgeheugen 512MB
Opslag: 4GB
Uitbreiding mogelijk tot 32GB
Er is wel wat beters te vinden, tenzij je op zoek bent naar een tab die max 50 euro mag kosten.Koekje d'r bij?![]()
Ik zit enige tijd te twijfelen om een tablet aan te schaffen en zal waarschijnlijk als er een nodig is de Tablet Z worden maar, wat kan je echt meer met een tablet. Bijv. stevige programma's draaien, want bij tablets denk ik eigenlijk alleen maar aan een beetje spelletjes spelen en paint oid.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Klopt, het is ook echt voor spelletjes, internetten, e-mail, skypen, muziek, films en foto's. Zodra je d'r echt op wil werken kan je beter richting de win8 tablets kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Woods het volgende:
Ik zit enige tijd te twijfelen om een tablet aan te schaffen en zal waarschijnlijk als er een nodig is de Tablet Z worden maar, wat kan je echt meer met een tablet. Bijv. stevige programma's draaien, want bij tablets denk ik eigenlijk alleen maar aan een beetje spelletjes spelen en paint oid.![]()
Ik vond die Windows tablets in vergelijking met een iPad dan ook een verademing omdat dat echt een pc in je hand is. Toen dacht ik ook gelijk waarom mensen dan nog steeds een iPad kopen aangezien dat Windows apparaat echt veel meer en volwaardige programma's draait i.p.v. wat spelletjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Klopt, het is ook echt voor spelletjes, internetten, e-mail, skypen, muziek, films en foto's. Zodra je d'r echt op wil werken kan je beter richting de win8 tablets kijken.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Veel mensen kopen het daar alleen maar voor, beetje vanuit de bank al je standaard dingetjes kunnen doen, alles start supersnel op. De windows 8 tablets zitten nog in de eerste generatie, over 2 of 3 jaar zijn die al stukken beter. Momenteel lopen ze nog achter op app-aanbod, snelheid en scherm (ze doen alleen full HD in win8 pro tablets). Maar dat heeft gewoon tijd nodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik vond die Windows tablets in vergelijking met een iPad dan ook een verademing omdat dat echt een pc in je hand is. Toen dacht ik ook gelijk waarom mensen dan nog steeds een iPad kopen aangezien dat Windows apparaat echt veel meer en volwaardige programma's draait i.p.v. wat spelletjes.![]()
Waarschijnlijk dat idd, het enige vernieuwende op de iPad is dat je er nu vanuit je bank muziek en tv mee kan streamen maar echt extremere dingen dan dat zal je er niet mee kunnen doen. Tevens heeft de iPad weer het voordeel dat het een betere resolutie heeft. Zeker t.o.v. van de Windows RT tabets die zich wat dat betreft en ook qua prijs de markt uit drukken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Veel mensen kopen het daar alleen maar voor, beetje vanuit de bank al je standaard dingetjes kunnen doen, alles start supersnel op. De windows 8 tablets zitten nog in de eerste generatie, over 2 of 3 jaar zijn die al stukken beter. Momenteel lopen ze nog achter op app-aanbod, snelheid en scherm (ze doen alleen full HD in win8 pro tablets). Maar dat heeft gewoon tijd nodig.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ben benieuwd. Zonet van TinyDeal te horen gekregen (alé, ttz er wel eens naar gevraagd wat de status is...) dat m'n Icoo D70ProII hersteld is (die wou nl. niet meer opladen) .
Herstelling was gratis maar terugzending is $6; betaald via PayPal en nu afwachten op de levering...![]()
Zag de Samsung Galaxy Tab 2 7.0 16 Gb voor 118 euro bij de media markt (na 50 euro cashback van Samsung)![]()
Ik kan ook niet kiezen: Samsung Tab 2 P3110 1024*600 7" 8GB met mSD-slot voor ¤ 106.20 bij BCC of de Nexus 7 8GB 1280*800 voor ¤ 151.20 in de BTW-week van Saturn. Terwijl ik al 5 tabs heb ...![]()
Zo, de Ainol Crystal II is ook weer terug naar China. De tablet was erg goedkoop en het leek me ook wel het proberen waard. Ondanks al het advies hier om geen ainol te kopen heb ik hem toch gekocht. Hij kwam zonder extra te betalen binnen, en de verpakking zag er kwalitatief goed uit. Toen ik de screenprotector eraf ging zat er echter wel een kras op. Maar omdat ik hem eerst uit wou proberen kon ik er wel mee leven. De tablet zelf was wel te doen maar de batterij. De batterij kon 1 dag nog niet eens vol houden, en omdat de tablet vooral iets is om even snel te pakken was dit niet handig. Want als die altijd op is als je hem op pakt heb je er ook vrij weinig aan. Dus hij is weer onderweg voor een refund.
Nu toch maar is kijken naar een chinese tablet voor wat meer geld en een betere batterij. Misschien toch de pipo m8. Of de Novo spark...![]()
Ben nog steeds blij met mijn Ainol Hero ii quadcore. Laatst nieuwe firmware erop gezet, batterij doet het nog steeds erg goed.
Alleen jammer dat de Ziggo app altijd met vertraging speelt en ook Eredivisie Live heeft dit probleem. Is daar niet een fix voor?![]()
Hoe lang heb je hem/haar nu?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:29 schreef Skiet het volgende:
Ben nog steeds blij met mijn Ainol Hero ii quadcore. Laatst nieuwe firmware erop gezet, batterij doetTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Nou ik blijf er bij dat hij voorbij wordt gestreefd door de rk3066, Rk3188 en A31 en dat het daardoor een non buy is.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Snelheid, grafische kracht. En de firmware van die andere processors is naar mijn mening nog steeds stabieler/bevat minder bugs.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik gebruik die van mij voornamelijk voor surfen en strips lezen. Met wintersport heb ik er veel HD series op gekeken. Dat ging echt goed en batterij bleef het verbazingwekkend lang doen weet ik nog.
Dus voor mij voldoet hij echt prima voor het geld.
Zou eigenlijk alleen nog een 7 of 8 inch willen hebben.![]()
Wel wat aan de prijzige kant
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vergeleken met onze China tabs wel, maar ik moet zeggen, je hebt ook wat.
ze keken wel op bij mediamarkt vanmiddag toen ik 65 euro terug vroeg vanwege de laagste prijsgarantie.
Ik moet mijn link even veranderen, BCC heeft hem van de site gehaald, maar bij Saturn nog 5 euro goedkoper.
Blijft een top apparaat, antutu met gemak ruim 17000 en quadrant 6800.
[ Bericht 27% gewijzigd door Janesh op 28-05-2013 14:36:15 ]. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy![]()
Had nog niet genoeg tablets
Xperia Tablet Z besteld, komt morgen binnen, ben erg benieuwd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
En shipped :-))quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef bartvangils het volgende:
Ben benieuwd. Zonet van TinyDeal te horen gekregen (alé, ttz er wel eens naar gevraagd wat de status is...) dat m'n Icoo D70ProII hersteld is (die wou nl. niet meer opladen) .
Herstelling was gratis maar terugzending is $6; betaald via PayPal en nu afwachten op de levering...
Ik hou jullie op de hoogte als hij arriveert...![]()
![]()
Fijntjes hoor. 1099 CNY/RMB!
Helaas wel alleen in 't wit en met een skin. Maar goed.
Official productlisting | Slatedroid topicThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Xperia Tablet Z binnen
Korte samenvatting, beste androidtablet ooit (althans die ik in handen heb gehad, en dat zijn er best wat)
Ding vliegt, pracht van een beeldscherm, zalig licht, je kunt hem echt goed met een hand vasthouden (en das best wat voor een 10 inch tablet). Eigen skin van Sony is even wennen als je verder alleen maar stock android gebruikt, maar goed dat is geneuzel in de kantlijn.
Ik denk dat Sony met de Tablet Z de lat heel hoog heeft gelegd voor de andere grote fabrikanten.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Nice, zal binnenkort bij de MM eens kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 07:34 schreef Klonk het volgende:
Xperia Tablet Z binnen
Korte samenvatting, beste androidtablet ooit (althans die ik in handen heb gehad, en dat zijn er best wat)
Ding vliegt, pracht van een beeldscherm, zalig licht, je kunt hem echt goed met een hand vasthouden (en das best wat voor een 10 inch tablet). Eigen skin van Sony is even wennen als je verder alleen maar stock android gebruikt, maar goed dat is geneuzel in de kantlijn.
Ik denk dat Sony met de Tablet Z de lat heel hoog heeft gelegd voor de andere grote fabrikanten.Erg benieuwd
zo, tablet z laat zich erg makkelijk rooten
was echt gedaan voor ik erg in had, zo zie ik het graag
Em bij de S a T u R n kost de memo tab op het moment ¤ 119.- : http://www.saturn.nl/mcs/(...)8520.html?langId=-11quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Cash back actie van Asus
http://www.informatique.nl/artset/1271/![]()
Gewoon, AliExpress, Taobao of Tmall (d.m.v. agent, zoals MisterTao ofzo) & www.chinaprices.us etc.
Een van de eerste resultaten die ik zo snel zie: http://www.aliexpress.com(...)pping/704167072.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat vind men van de Pipo M6? Met coupon uiteindelijk zo'n 255 dollar. Ben benieuwd of het retina-scherm invloed heeft op de prestaties van de processor, heb daar nog niet echt kijk op hoe dat bij andere RK3188's is met deze resolutie.
http://www.banggood.com/P(...)-Tablet-p-74330.html![]()
Als je een 7-8 inch tablet wilt halen voor max 150 euro. Welke ga je op dit moment dan voor? De Nexus 7 voor 150 euro bij de BCC of kijk je toch naar China of in NL voor een andere?![]()
Ik denk dat je veel meer plezier hebt van een nexus, en ach 5 tientjes meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:53 schreef Skiet het volgende:
Als je een 7-8 inch tablet wilt halen voor max 150 euro. Welke ga je op dit moment dan voor? De Nexus 7 voor 150 euro bij de BCC of kijk je toch naar China of in NL voor een andere?Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Ja, die had ik ook gevonden, maar ik ben op zoek naar een sleeve. Die kan ik op eBay noch op aziatische sites vinden. Ben één soort tegen gekomen, die was bruin, met een android logo. Was alleen een nogal vieze kleur.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:36 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon, AliExpress, Taobao of Tmall (d.m.v. agent, zoals MisterTao ofzo) & www.chinaprices.us etc.
Een van de eerste resultaten die ik zo snel zie: http://www.aliexpress.com(...)pping/704167072.html"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ach so, sleeves zijn er honderdduizenden van te vinden voor generic 10.1" tablets.
Die zijn er niet echt zonodig tabletspecifiek. Dus Galaxy Note 10.1", Transformer TF700 of Nexus 10, maakt allemaal niks uit. Gewoon zoeken op '10.1 tablet sleeve' ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dit heb ik ook wel ja. Zit hevig te twijfelen om een keer voor een tablet te kijken (heb er nog nooit een gehad). Aan de ene kant denk ik: ik zie steeds meer mensen er mee rondlopen en het ziet er toch wel erg mooi en handig uit allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Woods het volgende:
Ik zit enige tijd te twijfelen om een tablet aan te schaffen en zal waarschijnlijk als er een nodig is de Tablet Z worden maar, wat kan je echt meer met een tablet. Bijv. stevige programma's draaien, want bij tablets denk ik eigenlijk alleen maar aan een beetje spelletjes spelen en paint oid.
Aan de andere kant denk ik: ik heb een smartphone waar ik totaal geen klachten over heb en net een nieuwe, goede laptop gekocht, wat is dan de toegevoegde waarde van een tablet nog?![]()
Ik gebruik mijn tablet vooral voor dode momenten, lekker op de bank of in de trein, serie of wat surfen tijdens de reclame e.d.
Daarnaast lees ik er vaak readers en andere aantekeningen op terug rond de tentamens, lekker in de zon![]()
Tablets (ook de RT) zijn meer bedoeld voor consumeren dan produceren. Je moet je dus bedenken hoeveel tijd consumeer ik en wil ik in die tijd gebonden zijn aan een laptop of juist niet.
Al werken tablets met toetsenbord wel redelijk hoor, zelf een tranformer TF101 gehad en daar heb ik een jaar wel redelijk productief colleges mee kunnen volgen(Maar opmaak = slecht/niet te doen).
Tablet Z terug naar de winkel (coolblue), werd knettergek van die skin die Sony er overheen heeft gelegd en bepaalde apps deden raar met in en uit zoomen. Apps die op mijn stokoude Tablet S het prima doen
Hardwarematig mis ik hem nu wel qua gewicht enzo, maar dit klonkje weet nu dat ie puur android wil en verder niets
Tja dan moet je een nexus halenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:31 schreef Klonk het volgende:
Tablet Z terug naar de winkel (coolblue), werd knettergek van die skin die Sony er overheen heeft gelegd en bepaalde apps deden raar met in en uit zoomen. Apps die op mijn stokoude Tablet S het prima doen
Hardwarematig mis ik hem nu wel qua gewicht enzo, maar dit klonkje weet nu dat ie puur android wil en verder niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maak je die aantekening op je tablet? Ik zoek nog een goeie app die dat kan..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:20 schreef RobertNL het volgende:
Daarnaast lees ik er vaak readers en andere aantekeningen op terug rond de tentamens,Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Euh, ik doe het meeste gewoon in een Android office programmaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maak je die aantekening op je tablet? Ik zoek nog een goeie app die dat kan..
Deed ook wel aantekeningen in sketchbook pro, dat werkt voor (aan)tekeningen ook wel redelijk.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Google Keep: https://play.google.com/s(...)e.android.keep&hl=nlquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maak je die aantekening op je tablet? Ik zoek nog een goeie app die dat kan..Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
thxquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Google Keep: https://play.google.com/s(...)e.android.keep&hl=nl
Ik zoek een app waarbij ik bijvoorbeeld tijdens colleges aantekeningen kan maken, dus zonder keyboard... en het liefst sla ik het dan in word op zodat ik het later nog kan edittenTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
dan ben je bij keep wel aan het goeie adres denk ik, geen flauw idee hoe lang de notes kunnen zijn daar trouwens, anders kun je beter een simpel officepakket regelen of kijken of evernote iets isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
thx
Ik zoek een app waarbij ik bijvoorbeeld tijdens colleges aantekeningen kan maken, dus zonder keyboard... en het liefst sla ik het dan in word op zodat ik het later nog kan edittenKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Jammer, dat terwijl Sony er om bekend staat redelijk lichte skins te gebruiken die niet heel erg afwijken van stock. Ik vind de Z ook echt de mooiste tablet van het moment (jammer dat ik geen reden heb om hem aan te schaffenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:31 schreef Klonk het volgende:
Hardwarematig mis ik hem nu wel qua gewicht enzo, maar dit klonkje weet nu dat ie puur android wil en verder niets)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Dat vind ik wel een beetje tricky hoor, Zelf moet ik in college altijd gniffelen om die mensen die driftig op hun iPad(of andersoortig tablet, meestal iPads though) proberen mee te typen. Tienvingerig kunnen typen heeft veel nutquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
thx
Ik zoek een app waarbij ik bijvoorbeeld tijdens colleges aantekeningen kan maken, dus zonder keyboard... en het liefst sla ik het dan in word op zodat ik het later nog kan edittenHet is alleen jammer dat het niet werkt op een touchscreen.
Al zit ik meestal te balen als er veel diagrammetjes zijn enzo, Wat dat betreft zou ik nog wel eens een touchscreen in mijn laptop willen.
Hoezo word trouwens? Onenote is geniaal
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Helemaal mee eens met wat je zegt, qua design en hardware is het gewoon een topper en de skin van Sony is idd een stuk minder in your face dan touchwizz of sense, maar toch, tja, ik kon er niet aan wennen. Maar goed ben dan ook een pietlut, weet nu in ieder geval wel zeker dat ik alleen maar apparaten wil gebruiken waar nexus op staatquote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Jammer, dat terwijl Sony er om bekend staat redelijk lichte skins te gebruiken die niet heel erg afwijken van stock. Ik vind de Z ook echt de mooiste tablet van het moment (jammer dat ik geen reden heb om hem aan te schaffen)
De ifive X2 is nu op Tmall gelist.
http://list.tmall.com/sea(...)t&type=p&cat=&style=
(Bij stores met een FNF-headerplaatje en 'fnf' in de storename halen!)
16GB versie: 999 CNY
Helaas alleen wit.Maar wel 8.9" 1920x1200.
![]()
Who's tempted?
- Of AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)00005062&groupsort=1
[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 02-06-2013 15:18:45 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Witquote:Op zondag 2 juni 2013 15:13 schreef shiznuts het volgende:
![]()
Who's tempted?
- Of AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)00005062&groupsort=1
Wel een nette prijs, in principe beter dan de M8pro.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Een andere ROM erop zetten, is dat echt een kwestie van op een SD kaart zetten, in je tablet en vanuit recovery deze flashen? Heb nog steeds problemen met wat apps op mijn tablet en lees dat het soms door de android versie kan komen die ik nu heb (4.1.1)![]()
Normaal gesproken wel, tenzij rockchip, dan heb je de rockchip flashtool.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Geen rockchipquote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Normaal gesproken wel, tenzij rockchip, dan heb je de rockchip flashtool.Ok ga ik dat eens proberen
![]()
Het is best goedkoopquote:Op zondag 2 juni 2013 15:13 schreef shiznuts het volgende:
![]()
Who's tempted?
- Of AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)00005062&groupsort=1![]()
![]()
Is niet zo goed gegaan, die amlogic flash tool is een beetje brak, nu eens op een pc met windows xp proberen als ik weer eens bij mijn ouders ben. Hopelijk werkt het dan wel want de pc herkent de tablet nog wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen rockchipOk ga ik dat eens proberen
BIC had ik even gemaild wat een eventuele procedure is (aangezien het een officiële firmware downgrade is volgens de fabrikant zelf), ze kwamen gelijk aan dat ze me wel geloofden en als ik het niet kan opsturen dat ze me sowieso 10 dollar terug storten (meer kon niet als ze het product niet retour hadden)![]()
Nog maar even zelf prutsen dan![]()
![]()
Zulke dingen altijd ff op Slatedroid e.d. kijken.Die lui weten vast wel raad. Hoef je niet zo pioniertje te spelen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb me al geregistreerd daarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Zulke dingen altijd ff op Slatedroid e.d. kijken.Die lui weten vast wel raad. Hoef je niet zo pioniertje te spelen.
![]()
![]()
Leuk topic.
Moet voor heel wat mensen een cadeautje kopen, dus ik dacht gelijk aan een mwa-mwa Android-tab.
I.v.m. de hoeveelheid mag het niet teveel kosten (max 100 dollar).
Android 4.1+
Resolutie: 1024X600 minimaal
8GB Minimaal
7" of hoger.
Wat adviseren jullie; ASUS Memo pad 7 (99,- saturn), of toch een chineesje?
----ik zie net dat de memo pad 7 , de oude versie is. die vervalt dus!
[ Bericht 10% gewijzigd door HishamAbuHamza op 05-06-2013 01:52:29 ]![]()
Gisteren mijn eerste tablet gekocht, een Nexus 7. Eerder nog nooit een Android toestel gehad. Wat zijn must-have apps?![]()
Welke tablet gaat het omquote:? heb zelf ook al eens een AMlogic gesteend en weer ontsteend
Denk dat je daarvoor wellicht ook bij een blokker/Intertoys of iets dergelijks terecht kan en dan een dualcore 1.6gHz (rockchip RK3066) tablet op kan pikken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:34 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Leuk topic.
Moet voor heel wat mensen een cadeautje kopen, dus ik dacht gelijk aan een mwa-mwa Android-tab.
I.v.m. de hoeveelheid mag het niet teveel kosten (max 100 dollar).
Android 4.1+
Resolutie: 1024X600 minimaal
8GB Minimaal
7" of hoger.
Wat adviseren jullie; ASUS Memo pad 7 (99,- saturn), of toch een chineesje?
----ik zie net dat de memo pad 7 , de oude versie is. die vervalt dus!
Maar van die afdeling ben ik niet![]()
Dus hier een tablet waarvan ik denk dat hij wel redelijk zal voldoen:
http://www.aliexpress.com(...)z-1GB/738965977.html
Kijk ook nog gerust eens door deze lijst (zitten al wat filters op maar zit vast nog wat ongewenst spul tussen)
http://www.aliexpress.com(...)Query=y&maxPrice=100
[ Bericht 54% gewijzigd door RobertNL op 05-06-2013 07:30:47 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Onda v811 dual core. Heb de officiële tools Enzo alleen op bepaalde percentages loopt hij vast. Ben nu van plan het thuis te proberen op een xp 32 bit bak. Of jij moet iets weten? Hij loopt op 73 procent vast, of op 90 met iets van update: update . zip OK!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke tablet gaat het om? heb zelf ook al eens een AMlogic gesteend en weer ontsteend
![]()
Voyo A15, Android tablet with Samsung Exynos chipset Aliexpress.comquote:There are many-many Android tablet manufacturers from China. No wonder that every day could even met a new Android product in China. One is a tablet called VOYO A15.
Interestingly, this tablet uses a dual core processor from Samsung, the Exynos 5250 with 2GHz speed. This processor is based on the ARM Cortex A15 chipset.
Additionally, this tablet also comes with a 11.6 inch screen size which has a resolution of 1920 x 1080 pixels. There is also 2GB of RAM and also sports with 16GB of internal memory.
This tablet running Android 4.2 Jelly Bean operating system. At the rear, there is a 11000 mAh capacity battery that can last up to 8.5 hours. Regarding the price, this tablet is sold in China with a $228 USD price tags.
Unfortunatley, There is no information regarding the availability of this tablet in the market outside China.
Android 4.2 (must voor tablet IMHO), 1920*1080 resolutie, 11.500mAh accu en bovenal: 11.6" scherm![]()
Oh, en zwart![]()
Best geinig ding, handig voor bankgebruik maar m'n gewenste 3G functionaliteit wordt dan wel questionable![]()
![]()
Not too shabby. Gd find!
Wel too big imho.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Pff, dacht dat jij die al láng kende.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Not too shabby. Gd find!
Wel too big imho.![]()
Maar to big, I don't know. Wil je 'm puur thuis gebruiken dan lijkt me het nog best een prima formaat.
Hebben jullie trouwens 4.2 op tablets zitten. Ben wel benieuwd hoe multi user in de praktijk werkt.
Lijkt me perfect voor tablets. Meerdere mensen met Android hier en dan ieder z'n eigen account/apps e.d. op de tablet die ieder kan gebruiken.![]()
Volg de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar alles omtrent RK3188.
Ik volg eigenlijk totaal niet hoe dat zit met Exynos tabs ende zo.
Zo kende ik die dus niet, maar wel een andere 11.6" tab: http://www.pandawill.com/(...)l-camera-p75746.html .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
"AllFine FINE"quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Volg de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar alles omtrent RK3188.
Ik volg eigenlijk totaal niet hoe dat zit met Exynos tabs ende zo.
Zo kende ik die dus niet, maar wel een andere 11.6" tab: http://www.pandawill.com/(...)l-camera-p75746.html .![]()
Blijft mooi die namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, mooi hè?
Minder mooi is inderdaad die resolutie.Maar ik had sowieso geen interesse.
Ik ga die FNF ifive X2 ff uitproberen.
(En dan waarschijnlijk na wat spelen afdanken omdat 'ie wit is, 'cause I'm autoracist like that)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Had het met mijn W17pro van Ramos, probeer het eerst maar op die XP bak, daarna is er nog wel 1 oplossing maar dat heeft iets meer voeten in de aarde (flash shorten).quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Onda v811 dual core. Heb de officiële tools Enzo alleen op bepaalde percentages loopt hij vast. Ben nu van plan het thuis te proberen op een xp 32 bit bak. Of jij moet iets weten? Hij loopt op 73 procent vast, of op 90 met iets van update: update . zip OK!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ga die waarschijnlijk ook bestellen, maar wil eerst wat reviews lezen eigenlijk. Ben ook benieuwd van welke fabrikant dat scherm is, Samsung?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef shiznuts het volgende:
Ja, mooi hè?
Minder mooi is inderdaad die resolutie.Maar ik had sowieso geen interesse.
Ik ga die FNF ifive X2 ff uitproberen.
(En dan waarschijnlijk na wat spelen afdanken omdat 'ie wit is, 'cause I'm autoracist like that)![]()
Pipo M8pro (weer) ontvangen! Nice
ES file explorer, camera app heb je nodig, google drive, FB natuurlijk, officesuite, uitzending gemist, xbmc, veetle, tvgids, goeie mediaplayer (zoek ik nog...), firefox, zoiets dus....quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:06 schreef xaban06 het volgende:
Gisteren mijn eerste tablet gekocht, een Nexus 7. Eerder nog nooit een Android toestel gehad. Wat zijn must-have apps?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik wil ook een tablet kopen. Ik verlang niet veel, gewoon een simpel dingetje voor kleine spelletjes of wat browsen.
Ik heb nu een Empire Electronix M712, diens prestaties zijn voor mij voldoende. Alleen werkt de WiFi-connectie niet goed, en dat vind ik wel belangrijk.
Hier staan een aantal tablets, welke raden jullie me aan? http://www.buyincoins.com(...)e_add_order-3-1.html
Budget, zo goedkoop mogelijk. Liefst uit een van de bovenste 2/3 rijen.![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef Iemand91 het volgende:
Hebben jullie trouwens 4.2 op tablets zitten. Ben wel benieuwd hoe multi user in de praktijk werkt.
Lijkt me perfect voor tablets. Meerdere mensen met Android hier en dan ieder z'n eigen account/apps e.d. op de tablet die ieder kan gebruiken.![]()
![]()
Vandaag eens wat tablets vergelijken en inderdaad; ik wil echt een 10" en niet een 7-8". Mij te klein.
En die resolutie van 1280*800 valt geloof ik ook nog wel mee te leven.
Ik kan dus gericht gaan zoeken/overwegen nu...![]()
Even een vraagje over Aliexpress.
Ik sta op het punt om de FNF Ifive X2 Tablet te bestellen.
Ik kom nu uit op $ 209 met $ 5 korting van Retailmenot.
Is er nog meer korting te verkrijgen? en krijg ik geen 'gedonder' met de invoer bij de douane?
bvd![]()
Kijk even in de openings post, daar staat een stukje over de douane.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:21 schreef wolferl het volgende:
en krijg ik geen 'gedonder' met de invoer bij de douane?![]()
dat dacht ik dus ook en heb van robertnl een Nexus 10 overgenomen maar in tegenstelling tot wat ik dacht pak ik voor dom wat surfen toch telkens de Nexus 7 en gebruik ik de Nexus 10 vooral om filmpjes te kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vandaag eens wat tablets vergelijken en inderdaad; ik wil echt een 10" en niet een 7-8". Mij te klein.
En die resolutie van 1280*800 valt geloof ik ook nog wel mee te leven.
Ik kan dus gericht gaan zoeken/overwegen nu...
Nexus 10 is wel een geniaal ding maar als ze een soortgelijk beeldscherm in een 7/8 inch ding weten frotten dan ben ik een gelukkig mens.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
http://www.buyincoins.com(...)9-product-16948.html zal ongeveer dezelfde prestaties leveren als je empire, alleen slechts 1800 mah tov 2500 mah en dat wil zeggen dat hij echt wel snel aan de lader moet. Het prijsverschil met http://www.buysku.com/member/huodong/desc.html?id=230 is echter veel te klein tov het prestatieverschil. De ployer verslaat de epad met straatlengten verschil en dit voor slechts de helft meer. Let op dit is een tijdelijke en in aanbod beperkte actie, anders is hij ca $90 en als je echt low cost wil gaan dan kan ik nog wel snappen dat je voor een A13 kiest (hoewel er velen je dit nog steeds zullen afraden).quote:![]()
Dank je! Die specs zijn inderdaad wel een stuk beter. Werkt de wifi-verbinding ook goed van die ployer?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)9-product-16948.html zal ongeveer dezelfde prestaties leveren als je empire, alleen slechts 1800 mah tov 2500 mah en dat wil zeggen dat hij echt wel snel aan de lader moet. Het prijsverschil met http://www.buysku.com/member/huodong/desc.html?id=230 is echter veel te klein tov het prestatieverschil. De ployer verslaat de epad met straatlengten verschil en dit voor slechts de helft meer. Let op dit is een tijdelijke en in aanbod beperkte actie, anders is hij ca $90 en als je echt low cost wil gaan dan kan ik nog wel snappen dat je voor een A13 kiest (hoewel er velen je dit nog steeds zullen afraden).
Als het verschil echt zo groot is, wil ik het voor die 15 euro meer wel wagen![]()
![]()
Heb er zelf geen, maar als ik mij nog een 7 inch tablet zou aanschaffen staat deze momenteel bovenaan mijn lijstje (mijn vrouw vind 3 + 2 JXD S602's al meer dan genoeg). Deugniett heeft onlangs een ployer binnen gekregen en hij was er alleszins heel tevreden mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:27 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Dank je! Die specs zijn inderdaad wel een stuk beter. Werkt de wifi-verbinding ook goed van die ployer?
Als het verschil echt zo groot is, wil ik het voor die 15 euro meer wel wagen![]()
Prima die ployor voor 75 dollarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Heb er zelf geen, maar als ik mij nog een 7 inch tablet zou aanschaffen staat deze momenteel bovenaan mijn lijstje (mijn vrouw vind 3 + 2 JXD S602's al meer dan genoeg). Deugniett heeft onlangs een ployer binnen gekregen en hij was er alleszins heel tevreden mee.![]()
![]()
Dan denk ik dat ik die neem. Als ik hier kijk: http://chinaprices.ru?q=Ployer+&priceFrom=60 zie ik een momo7 en momo9. Zit daar verschil in? Op google vind ik reviews van Android 2.x, zijn ze geupgrade naar 4.0 of is dit een heel nieuwe versie?
Sorry voor de vragen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Op elke site lijken ze iets anders te staan, maar ik weet niet of er ook echt verschil in het product zit of dat alleen de specificaties op de pagina verschillen.
Als die van Buysku het best is, neem ik die, maar daar heb ik nog nooit eerder besteld. Vandaar dat ik ook naar andere, bekendere sites kijk.![]()
Er waren een paar AmLogic's met 2.3 inderdaad maar de processor wordt nog gemaakt dus ze hebben tot nu to nog updates naar android 4.1 gekregen
Op echt low budget ''ontkom''* je niet aan de allwinner chipset. Zelf ben ik nog steeds meer fan van de A10 dan de A13 op dat gebied (hoger geklokte GPU).
Maar zelf blijf ik iedereen aanraden om minimaal rond de 75-80 euro uit te geven en een tablet met RK3066 te halen; puur om het feit dat de nieuwere apps daar over een (half) jaar nog goed op draaien waar dat met de Allwinner toch echt krap gaat worden.
De A13 en A10 moet je wellicht binnenkort gewoon helemaal overslaan en een A20 dualcore pakken; bij uitkomen goedkoper dan de A13 en in potentie een veel betere chip.
A7 < A8 en dan ook nog eens dualcore.
*Is overigens niet slecht in de budgetklasse.
[ Bericht 62% gewijzigd door RobertNL op 07-06-2013 12:16:22 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Misschien ben ik hardleers, maar ik heb een 4.7" 1080p telefoon en voor m'n gevoel schiet ik weinig op met een scherm dat maar iets van 8" is, laat staan met een tablet van 7". Dan kan ik IMHO net zo goed m'n telefoon pakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:07 schreef Klonk het volgende:
dat dacht ik dus ook en heb van robertnl een Nexus 10 overgenomen maar in tegenstelling tot wat ik dacht pak ik voor dom wat surfen toch telkens de Nexus 7 en gebruik ik de Nexus 10 vooral om filmpjes te kijken
Nexus 10 is wel een geniaal ding maar als ze een soortgelijk beeldscherm in een 7/8 inch ding weten frotten dan ben ik een gelukkig mens.
Wat mij juist relaxt lijkt is een lekker groot scherm op de bank enzo. Maar dat conflicteert weer met mijn wens om een 3G slot.
Bovendien is een tablet nog lang niet zeker; ik zou graag een hebben met 3G, GPS, bluetooth en dat alles in een 10" verpakking. Bovendien wil ik het dan ook direct vrij goed hebben; ik ga niet maandelijks tablets zitten te wisselen. Dus dan kom je al bij zo'n prijs dat iets in NL halen misschien wel verstandiger is.
Dus dat is nog een afweging die ik moet maken.![]()
Ik wil evt nog weleen stapje terug richting 8.9'.
7'' is wat klein en 10'' is weer wat groot voor otg
Ach, ik hoor geloof ik ook tot de minderheid die nog geregeld een 17" laptop zat mee te zeulen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:18 schreef RobertNL het volgende:
Dus voor mij zal max. 2-3" verschil ook niet problemen geven. Bovendien zal die 99% thuis gebruikt worden. Zal m'n moeder ook wel geinig vinden zo'n ding.
En 10" tab is natuurlijk wel geniaal om aan de voorruit te plakken als je bij Schiphol staat; daarom ook een met 3G slot (heb er een keer 250MB data in een paar minuten doorgejaagd op die manier![]()
)
Helaas woon ik ver weg...![]()
volgens mij zijn we stiekem dezelfde persoon ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:18 schreef RobertNL het volgende:
Inderdaad. Ik ben begonnen met een 10.1". Maar dat was een Archos 101IT (G8), en die was vrij breed, maar niet zo hoog. Beviel wel prima. Toen heb ik een stuk of wat 7" gehad, maar ik merkte inderdaad dat ik dan vaak net zo goed m'n telefoon gebruikte. Dus toen weer eens een 10.1"-er, de Ainol Novo10 Hero II, geprobeerd, maar zulke 10.1" tablets zijn me dan toch echt weer te groot.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:18 schreef RobertNL het volgende:
De PiPO Max-M8 Pro heeft me echt verrast met z'n formaat. Het lijkt niet veel verschil met 10.1", maar de 9.4" is groot, maar niet té. En 8.9" lijkt me ook nog goed workable, dus wil zoiets ook wel eens proberen.
Oftewel, luister naar mij (ons) en haal iets als de PiPO M8 Pro 3G.
Maar die heeft weer geen GPSquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben begonnen met een 10.1". Maar dat was een Archos 101IT (G8), en die was vrij breed, maar niet zo hoog. Beviel wel prima. Toen heb ik een stuk of wat 7" gehad, maar ik merkte inderdaad dat ik dan vaak net zo goed m'n telefoon gebruikte. Dus toen weer eens een 10.1"-er, de Ainol Novo10 Hero II, geprobeerd, maar zulke 10.1" tablets zijn me dan toch echt weer te groot.
De PiPO Max-M8 Pro heeft me echt verrast met z'n formaat. Het lijkt niet veel verschil met 10.1", maar de 9.4" is groot, maar niet té. En 8.9" lijkt me ook nog goed workable, dus wil zoiets ook wel eens proberen.
Oftewel, luister naar mij (ons) en haal iets als de PiPO M8 Pro 3G.Tja, dat was stiekem ook de enige reden dat de nexus aan de kant ging, 10.1 is net te grootquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij zijn we stiekem dezelfde persoon ofzo
Xperia Z tablet is weer wat duur
Oh ja.De M7 Pro dan.
hij heeft hier een goed thuis gevonden. Beetje pokemon met tablets heb nu alle huidige Nexus devicesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar die heeft weer geen GPS
[..]
Tja, dat was stiekem ook de enige reden dat de nexus aan de kant ging, 10.1 is net te groot
Xperia Z tablet is weer wat duur
Kijk, dat zijn van die dingen die ik dan weer niet doorhebquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:29 schreef RobertNL het volgende:
Er waren een paar AmLogic's met 2.3 inderdaad maar de processor wordt nog gemaakt dus ze hebben tot nu to nog updates naar android 4.1 gekregen
Op echt low budget ''ontkom''* je niet aan de allwinner chipset. Zelf ben ik nog steeds meer fan van de A10 dan de A13 op dat gebied (hoger geklokte GPU).
Maar zelf blijf ik iedereen aanraden om minimaal rond de 75-80 euro uit te geven en een tablet met RK3066 te halen; puur om het feit dat de nieuwere apps daar over een (half) jaar nog goed op draaien waar dat met de Allwinner toch echt krap gaat worden.
De A13 en A10 moet je wellicht binnenkort gewoon helemaal overslaan en een A20 dualcore pakken; bij uitkomen goedkoper dan de A13 en in potentie een veel betere chip.
A7 < A8 en dan ook nog eens dualcore.
*Is overigens niet slecht in de budgetklasse.
Dat een Momo7 met verschillende chips geleverd wordt. Die anderen waren inderdaad A13, die van Buysku wel de RK3066. Ja, dan ga ik die bestellen.
![]()
Dank u allen![]()
![]()
I wanna have the very bestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij heeft hier een goed thuis gevonden. Beetje pokemon met tablets heb nu alle huidige Nexus devices
Like no one ever was
To root them is my real test
To use them is my cause
I will order across the land (and in China)
Searching far and wide
Each tablet to understand
The power that's inside
Android tablets, its you and me
I know it's my destiny
Android tablets, oh, you're my best friend
In a world we must defend (from Apple)
Android tablets, I really love dualcore
But quadcore is another two more
You suprise me and I'll use you
Android tablets, gotta catch 'em allThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
nobel prijs voor de literatuurwaardigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I wanna have the very best
Like no one ever was
To use them is my cause
Searching far and wide
The power that's inside
I know it's my destiny
Android tablets, gotta catch 'em allKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
WOWquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I wanna have the very best
Like no one ever was
To use them is my cause
Searching far and wide
The power that's inside
I know it's my destiny
Android tablets, gotta catch 'em all![]()
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Is het verschil tussen Pipo M9 en M8pro alleen schermgrootte? Ben nog aan het twijfelen tussen beide.
[ Bericht 27% gewijzigd door Landgeld op 09-06-2013 15:06:32 ]Love is in the air!![]()
Ik zit te kijken naar:
http://www.aliexpress.com(...)s-IPS/946475440.html
http://www.pandawill.com/(...)hite-p72311.html?p=4
het verschil zit 'm voornamelijk in de processors, maar ik weet niet goed wat er beter is:
- Sa*sung Eyxnos 5250 Cortex A15 Dual Core 2.0 Ghz; GPU Mali-T604
of
- Rockchip RK3188, Cortex A9 quad core, 1.8GHz; GPU: Mali 400 MP4
Iemand bekend met de benchmark resultaten van die twee?
Schermpje van de VOYO is ook net wat groter; vind ik op zich wel positief. Maar de site waar ik hem op vond biedt geen gratis shipping aan. Dus dat wordt een heel stuk duurder tenzij ik hem ergens anders vind.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
Forum Opties Forumhop: Hop naar: