Dus doe je curry over je sate is het ineens satesaus..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef Zandheks het volgende:
Het is heel simpel sate is vlees op een stokje,
elke saus die hier overheen gaat is satesaus.
Als deze saus van pinda's gemaakt is het zowel pindasaus als satesaus
qftquote:
Patat=aardappel kutboer! KBs heb je wel gelijk in (in rapporten noemen we ze KBs want elke keer kutbelg schrijven is te veel werk, het komt nogal vaak voor) Ze zijn inderdaad dommer dan hollanders (met nadruk hollanders en geen nederlanders want niet-hollanders vind ik ook vrij dom in het algemeen).quote:
Ik heb kookboeken geraadpleegd en met mensen gesproken en nu uiteindelijk de conclusie getrokken dat pinda- en satésaus synoniemen zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:55 schreef maan_man het volgende:
Op 24 mei 2013 werd het volgende bericht geplaatst:
[..]
Nu kan ik net als andere een ongefundeerde reactie plaatsen, maar daar zie ik geen toegevoegde waarden in. Dus ik heb kookboeken geraadpleegd en met mensen gesproken en nu uiteindelijk de conclusie getrokken dat pinda- en satésaus synoniemen zijn. Nu wilde ik dat delen met de wereld, maar kan ik geen reactie meer plaatsen in het topic.
Wat is dat voor onzin dat jij niet de mogelijkheid krijgt om eerst een mening te vormen, maar snel een slecht onderbouwde reactie moet plaatsen, omdat anders jouw mogelijkheid om te reageren voorbij is.
Als je het mij vraagt ben ik nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:07 schreef maan_man het volgende:
Beste mensen,
Zoals ik hier al schreef:
[..]
Ik heb kookboeken geraadpleegd en met mensen gesproken en nu uiteindelijk de conclusie getrokken dat pinda- en satésaus synoniemen zijn.
Still going strong.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:47 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wow, ik moest hard nadenken, dat is uit 2013!!!
Dat is jammer. Had ik dat maar eerder geweten. De betreffende kookboeken heb ik in 2015 teruggebracht naar de bieb. Anders had je het zelf kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 17:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt ben ik nog niet overtuigd.
Als ik het eerder had geweten dan had ik in 1998 niet mijn bibliotheek abonnement opgezegd.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 01:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat is jammer. Had ik dat maar eerder geweten. De betreffende kookboeken heb ik in 2015 teruggebracht naar de bieb. Anders had je het zelf kunnen laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |