Whahaha veel plezier!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef chapel24 het volgende:
Ikmoet vanavond een studentenhuis binnenlopen en daar een kamer ingaan en ik ken daar niemand en niemand kent mij. En toch slaap ik er
Voor die cursus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef chapel24 het volgende:
Ikmoet vanavond een studentenhuis binnenlopen en daar een kamer ingaan en ik ken daar niemand en niemand kent mij. En toch slaap ik er
Ik ben niet sociaal gestoord ofzo, maar een studentenhuis binnengaan zonder dat iemand weet wie ik ben en wat ik kom doen is best raar. En in 3 dagen is ontwijken geen optie. Had toch maar een ninja cursus moeten volgenquote:
hoop dat je niet anaal ontmaagd wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef chapel24 het volgende:
In studenten huizen gebeuren rare dingen dus hoop idd niet wat Renesite zegtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaal gestoord ofzo, maar een studentenhuis binnengaan zonder dat iemand weet wie ik ben en wat ik kom doen is best raar. En in 3 dagen is ontwijken geen optie. Had toch maar een ninja cursus moeten volgen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
In studenten huizen gebeuren rare dingen dus hoop idd niet wat Renesite zegt
Gewoon uitleggen en bieries klappen met de studentesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaal gestoord ofzo, maar een studentenhuis binnengaan zonder dat iemand weet wie ik ben en wat ik kom doen is best raar. En in 3 dagen is ontwijken geen optie. Had toch maar een ninja cursus moeten volgen
Klinkt leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoop dat je niet anaal ontmaagd wordt
quote:
dit gifjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |