Ik ben ook geen homo, maar je bent tof. Puntquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen gayshit doen hier hoor, kan chapel24 niet zo goed tegen
Het zit diep...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen gayshit doen hier hoor, kan chapel24 niet zo goed tegen
Aangezien je GSE lover bent, wel eens een engelse match bezocht? In engeland?quote:
Nee, wel bij het Emirates stadion van Arsenal geweest. Ik wilde het West Ham Café nog opzoeken uit de film maar is niet gelukt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aangezien je GSE lover bent, wel eens een engelse match bezocht? In engeland?
Hoezo is ie meteen GSE loverquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aangezien je GSE lover bent, wel eens een engelse match bezocht? In engeland?
Aha, ik ben een grote fan van de engelse footballculture. Prachtig hoe het daar leeft, van wijk tot wijk zelfs. Die serie van die engelse vent, die ook in footballfactories speelt, is ook mooi.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, wel bij het Emirates stadion van Arsenal geweest. Ik wilde het West Ham Café nog opzoeken uit de film maar is niet gelukt.
Nooit gezegd, dat maak jij ervan. Veel plezier!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef Etsu het volgende:
ik ga naar de bioscoop, ergens op een stoel huilen dat chapel24 iets tegen homo's heeft.
grgr
Engels voetbal =quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aha, ik ben een grote fan van de engelse footballculture. Prachtig hoe het daar leeft, van wijk tot wijk zelfs. Die serie van die engelse vent, die ook in footballfactories speelt, is ook mooi.
Neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, wat zie je groen.
Gaat ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |