Nee het beeld wat je nu van jezelf hebt is correctquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik ben dus niet onzeker, ik vind mezelf best toonbaar. Maar dat vond ik toen OOK en dat was ik helemaal niet. Dus ik ben bang dat ik mezelf positiever zie dan ik ben zeg maar
Ja, bij jou is wat zwaarder 65 kilo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
ook wel gehad toen ik zwaarder was.. Zo van HOE heb ik kunnen denken dat dit er redelijk uit zag?Daarom ben ik het op den duur gaan vragen aan mensen om me heen en dat aan gaan nemen.En daarna ben ik me maar gaan richten op wat de weegschaal zei omdat ik er niet meer uitkwam .Geef het even de tijd, je moet even wennen en gaan voelen hoe je er nu uitziet. Maar kijk nu vooral even naar het grote verschil tussen de twee en wees eens even verdomde trots!
oh, die zie ik ook wel bij mezelf inmiddels. En dat wordt nooit beterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie alleen maar een steeds ouwere kop. Daar wordt je ook niet echt blij van
bier?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat gaan hullie eten? Ik heb nog niets besloten en ik denk ook niets in huis.
Huisvrouw van niks
Dit vraagt om een pic...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij jou is wat zwaarder 65 kilo.
En dan zul je er echt prima uit hebben gezien he.
Ik weeg nu 83 kilo dus er valt nog GIGANTISCH aan te sleutelen.
Oh well, inderdaad, het is al beter dan het toen was, maar er is nog een lange weg te gaan
Ik stoor me al anderhalf jaar aan de dikke lijn in m'n voorhoofdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die zie ik ook wel bij mezelf inmiddels. En dat wordt nooit beterKun je maar beter dik zijn
Pizzaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat gaan hullie eten? Ik heb nog niets besloten en ik denk ook niets in huis.
Huisvrouw van niks
Komt omdat je te slank bent!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stoor me al anderhalf jaar aan de dikke lijn in m'n voorhoofd. En dan daarbij acne, hoezee
.
Als de kok van huis is...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pizza. Aangezien mijn huisman niet thuis is.
Dan eet ik standaard pizza, broodje ei of een magnetron maaltijd.quote:
Maltbier?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb een alcoholverbod. Jammer
ja suf he. Denk dat we vroeger ook serieus gewoon nooit in de spiegel keken en nu veel bewuster zijn van het feit dat we een uiterlijk hebben?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tf erkenbaar, vroeger over veel meer het schijt aan dan nu zo stom
Bubselquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tf erkenbaar, vroeger over veel meer het schijt aan dan nu zo stom
Toen was iets wel je smaak/in de mode/was je niet anders gewend, je referentiekader e.d. veranderd nou eenmaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja suf he. Denk dat we vroeger ook serieus gewoon nooit in de spiegel keken en nu veel bewuster zijn van het feit dat we een uiterlijk hebben?
WOOP WOOOOOOP!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
YES SCORE ZE HEBBEN MIJN TELEFOON GEMAAKT BINNEN DEN GARANTIE!
En je hebt jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
weg met die hoerige hoerige galaxy mini trage paardenstront
ja, helaas welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En je hebt jejurk
. Moet je volgende week nog werken?
nee, tm woensdag. Krijg ik donderdag mijn telefoon terug en dan komt de poetsch nog even en dan kunnen we de bedankjes alvast op de feestlocatie afdroppen, benen epileren, etcquote:
Okay goed zo, de laatste rommeldingen doen. En dan PARTEEEEHHHH.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, tm woensdag. Krijg ik donderdag mijn telefoon terug en dan komt de poetsch nog even en dan kunnen we de bedankjes alvast op de feestlocatie afdroppen, benen epileren, etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is op mijn 17e verjaardag, 2e is toen ik 19 was.
[ Bericht 21% gewijzigd door Nagelschaartje op 24-05-2013 17:39:22 ]Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
nee eerst VELEN STRESS HONDERDMILJOEN KEER WEERONLINE CHECKEN NIET SLAPEN DUIZEND KEER PISSEN ARGH SHITquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay goed zo, de laatste rommeldingen doen. En dan PARTEEEEHHHH.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee eerst VELEN STRESS HONDERDMILJOEN KEER WEERONLINE CHECKEN NIET SLAPEN DUIZEND KEER PISSEN ARGH SHIT
dan nog wat stress ende zenuwen en dan party
Dat snap ik inmiddelsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik snap je frustratie.
Maar je moet ook geennn navelshirtjes aandoen als je maat groter is dan 36
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
je had wel alles op je buik zitten, that sux.
quote:
Sorry, ik probeer er op te letten. Maar ik was even een emo koe hierquote:
Geeft toch niks gekkiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer er op te letten. Maar ik was even een emo koe hier.
Maar nog een paar weken en de grote babydingen binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Nagelschaartje op 24-05-2013 17:39:07 ]Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Wil je er nog 1 van toen ik echt oprecht bijna tevreden was?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:30 schreef Molo het volgende:
Pfoe, dat zijn flinke verschillen SQ en Schaar
quote:
Die tijd was ook wel heel dubbel. Want aan de ene kant zag ik het echt totaal niet, vond ik dat er nog meer af moest, aan de andere kant is dat de enige vakantie die ik me kan herinneren waar ik me ok voelde in een bikini.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef Debsterr het volgende:
Schaardie 1ste foto, dat doet me oprecht zeer, die armpjes... m'n bff ziet er dus ook zo uit. Die postte laatst een foto op FB van voor haar aidstoornis en ik moest bijna huilen zo erg was het verschil.
Ze zijn in dezelfde week gemaaktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:29 schreef Puckzzz het volgende:
Wederom wow... De eerste foto met name. Op de tweede heb je gewoon een mooie bips
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je er nog 1 van toen ik echt oprecht bijna tevreden was?
Dat is natuurlijk ook het hele probleem, je beseft ergens wel dat je wellicht obsessief/ongezond bezig bent, maar dat strookt niet met zelfbeeld en gevoel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik zoek braaf naar een middenweg
[..]
Die tijd was ook wel heel dubbel. Want aan de ene kant zag ik het echt totaal niet, vond ik dat er nog meer af moest, aan de andere kant is dat de enige vakantie die ik me kan herinneren waar ik me ok voelde in een bikini.![]()
Ik kwam toen wel op een punt dat ik zag dat ik er niet mooier van werd, het ging me meer om de cijfers op de weegschaal dan om hoe ik eruit zag. En op andere momenten zag ik weer overal vet. Maar als iemand dan zei dat ik veel te mager was, dan glom ik stiekem van binnen
Wat klinken jullie toch als een leuk stel somsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
Godverdomme, wat is die vent van mij toch ook af en toe een extreme kutkneus ik he, argggg...
Had ik van die kruidvat treinkaartjes gekocht, voor vakantie klaar gelegd zodatik ze niet zou vergeten te ggebruiken dit weekend. Dagje Amsterdam gepland dit dat alles, ik net kijken, kaartjes weg.
'Ja ik dacht dat het reclame was dus ik heb ze weg gegooid denk ik'
ARGGGGGG
het doel was minder geld uitgeven voor een dagje weg, niet nog meer dan de treinkosten.
Ik ben echt boos (want dom en zonde) en nu gooit hij het erop dat ik vast ongesteld moet worden.
Iemand mag hier in huis vanavond zijn eigen vreten klaar gaan maken en het verder lekker uitzoeken
Zijn ze niet meer te rertieven uit de vuilnisbak??quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
Godverdomme, wat is die vent van mij toch ook af en toe een extreme kutkneus ik he, argggg...
Had ik van die kruidvat treinkaartjes gekocht, voor vakantie klaar gelegd zodatik ze niet zou vergeten te ggebruiken dit weekend. Dagje Amsterdam gepland dit dat alles, ik net kijken, kaartjes weg.
'Ja ik dacht dat het reclame was dus ik heb ze weg gegooid denk ik'
ARGGGGGG
het doel was minder geld uitgeven voor een dagje weg, niet nog meer dan de treinkosten.
Ik ben echt boos (want dom en zonde) en nu gooit hij het erop dat ik vast ongesteld moet worden.
Iemand mag hier in huis vanavond zijn eigen vreten klaar gaan maken en het verder lekker uitzoeken
Wanneer is dit?quote:
Is meestal wel zo hoor, weegschaal en uiterlijk is een mooie maatstok voor hoeveel controle je hebt zeg maar..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook het hele probleem, je beseft ergens wel dat je wellicht obsessief/ongezond bezig bent, maar dat strookt niet met zelfbeeld en gevoel.
Nu gaat het (gelukkig) bij m'n vriendinnetje niet om het uiterlijk/weegschaal, maar meer om de controle die ze had door niet of nauwelijks te eten.
euh, ik denk 2004quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer is dit?
Ziet er goed uit. En als ik zie hoe gemotiveerd je bent denk ik dat het best haalbaar kan zijn hoor
![]()
Maar het vaagt niet uit hoe goed je er al uit ziet!
Toffe foto, daar zit je haar trouwens ook leuker dan op die peuk fotoquote:
Je moet echt in kort tempo heel veel (+50 kilo) afvallen voor hangvellen. No worries.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Toffe foto, daar zit je haar trouwens ook leuker dan op die peuk foto
Hoe zit het trouwens qua vel enzo? Buik en armen/benen? Ben ik benieuwd naar omdat ik nu heel rustigjes aan wat lichter word. Ben beetje op mijn hoede dat ik zo'n hangvel/ding krijgt wat voor buik moet door gaan
Die is op zijn verzoek geleegd door de buren tijdens de vakantiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn ze niet meer te rertieven uit de vuilnisbak??
Yes, wekelijks. Gelukkig gaat het nu alweer stukken beter hoor. Maar er blijft niet veel vet aan plakken..quote:
En terecht. Neem wat alcoholquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is op zijn verzoek geleegd door de buren tijdens de vakantie
Nog iets waar ik pissig om was trouwens, ik probeer die mensen weg te houden, gaat hij er gezellig mee lopen aan pappen...
Sorry hoor, maar ben echt even in de arggggg pissig stemming
Als zij nou drie maanden ruilt met mij wordt iedereen gezonderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, wekelijks. Gelukkig gaat het nu alweer stukken beter hoor. Maar er blijft niet veel vet aan plakken..
Is dat die ene die ook instagram heeft met tattoos? Die is ook zo ziek dunquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, wekelijks. Gelukkig gaat het nu alweer stukken beter hoor. Maar er blijft niet veel vet aan plakken..
Jupquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat die ene die ook instagram heeft met tattoos? Die is ook zo ziek dun
Die heeft kinderen toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jupze heeft er nogal veel bij laten prikken de laatste tijd. Ze is altijd al heel fragiel geweest, echt een smalle bouw, maar nu... ik durf soms niet te hard te knuffelen.
Kijk, dat geeft weer wat hoop!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet echt in kort tempo heel veel (+50 kilo) afvallen voor hangvellen. No worries.
Als ze alleen wekelijks heeft moet ze ook wel heel sterk in haar schoenen staan. Dat is de pest van anorexia, je wordt er zo fucking geniepig van dat je het zelf nauwelijks doorhebtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het, de tijd zal het uitwijzen. Ze is vooral nogal koppig...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ze alleen wekelijks heeft moet ze ook wel heel sterk in haar schoenen staan. Dat is de pest van anorexia, je wordt er zo fucking geniepig van dat je het zelf nauwelijks doorhebt
Ik ga eerst even boodschappen doen, en daarna zuipen ja. Goed plan!quote:
Al je kleren gekrompen straksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga eerst even boodschappen doen, en daarna zuipen ja. Goed plan!
Ik heb m nu naar boven gestuurd om de was te doen trouwens, de lul
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga eerst even boodschappen doen, en daarna zuipen ja. Goed plan!
Ik heb m nu naar boven gestuurd om de was te doen trouwens, de lul
Worden die ook begeleid in dat traject? Lijkt me niet makkelijk, opgroeien met zieke moeder.quote:
alleen mijn tieten zijn wat leger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar jij hebt geen last van loszittend vel dan skjoe? Nice
Hoort ook bij de ziekte..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het, de tijd zal het uitwijzen. Ze is vooral nogal koppig...
Hij is wel lomp, maar niet zwakbegaafd gelukkigquote:
Nee, zijn nog jong, weet niet of dat nodig zou zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Worden die ook begeleid in dat traject? Lijkt me niet makkelijk, opgroeien met zieke moeder.
Het probleem zit er al wat langer in maar het is vorig jaar oktober/november tot uitbarsting gekomen. Toen is ze ook een tijdje opgenomen geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoort ook bij de ziekte..
Volgens mij heb ik haar gevonden op je feestboek, ze heeft dit nog niet heel lang of wel? half jaartje ofzo?
Ja dan heb ik de goede volgens mij..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het probleem zit er al wat langer in maar het is vorig jaar oktober/november tot uitbarsting gekomen. Toen is ze ook een tijdje opgenomen geweest.
Ik hoop het ook, en ze is er ook wel heel actief mee bezig, en heeft gelukkig veel goede vrienden en familie om zich heen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dan heb ik de goede volgens mij..
Ze is wel een hele mooie vrouw!
Hoop dat ze er toch uit kan komen, hoe moeilijk ook..
Hoop wel dat ze dan op een redelijke manier met eten om gaat voor de kinderen, dat kan zoveel invloed hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, zijn nog jong, weet niet of dat nodig zou zijn.
Ik denk het wel. Sowieso eten ze vega/vegan, geen koemelk (i.v.m. allergie), maar ze kookt wle gewoon uitgebreid avondeten, volgens mij zat 't meer in het ontbijt/lunch stuk (en veel sporten).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze dan op een redelijke manier met eten om gaat voor de kinderen, dat kan zoveel invloed hebben.
Ik moet er steeds zo bewust op letten dat ik met eten niet doe wat me van huis uit aangeleerd is, terwijl ik al 11 jaar niet meer thuis woon en heel bewust probeer bezig te zijn. Toch sluipt het er soms heel stiekem in.
En dat terwijl mijn moeder sinds vroeg jaar gewoon in no time 40 kg is afgevallen town ze hoorde dat ze diabetes en veel te hoog cholesterol had en een tikkende tijdbom was. Gezond eten doet ze overigens nog steeds niet, alleen veel minder, lightproducten en minder zuipen.
Telefoon flipte, vandaar dat mijn reactie 'even' duurde
ermagherd neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ
http://www.tedbaker.com/w(...)tail.aspx?pfm=browse
Uitgebreid koken zegt niks over wat je eet en eventueel uitnierkt hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Sowieso eten ze vega/vegan, geen koemelk (i.v.m. allergie), maar ze kookt wle gewoon uitgebreid avondeten, volgens mij zat 't meer in het ontbijt/lunch stuk (en veel sporten).
Dat laatste deed/doet ze 100% zeker niet. Ze krijgt namelijk paniekaanvallen van overgeven. En ik bedoelde meer dat er "op het oog" gewoon normaal gegeten wordt/werdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uitgebreid koken zegt niks over wat je eet en eventueel uitnierkt he![]()
HTC One geloof ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef Debsterr het volgende:
SQ, wat voor telefoon heb je nou ook alweer?
quote:
Nu heb ik een galaxy mini, mijn eigenste is een HTC One X!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef Debsterr het volgende:
SQ, wat voor telefoon heb je nou ook alweer?
Zien!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mis ik schaar d'r foto's!
Voor sq ga ik nog even teruglezen.
En ermahgerd, ik heb een zijscheiding!
Ah das klote als je dat niet aan ziet komen, kan me die emotie wel voorstellenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Cif heeft foto's van onze trouw besteld. Deels voor z'n moeder (nog voor Moederdag) en deel voor ons. Zit er foto van mij met opa bij, instant tranengrrrr haat aan emoties
wel echt een hele leuke foto verder
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En gefaald
1 broek, 1 rok en 1 blouse en 3 tops bij Steps, gotta love sale
En toen zag ik ineens fuchsia pumps die ik niet kon laten staan
Foto van ALLESSSSSquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En gefaald
1 broek, 1 rok en 1 blouse en 3 tops bij Steps, gotta love sale
En toen zag ik ineens fuchsia pumps die ik niet kon laten staan
Soon!quote:
Ik vind m een beetje te lang, vooral voor de zomerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd Colorful chic!!!! http://topvintage.nl/nl/v(...)seville-floral-print![]()
Ik toonde hem aan cif: 'je hebt al genoeg jurkjes'
Ja ok hij heeft gelijkcrap
goed. Ik snap jullie dus echt niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Soon!
Oh ja SQ, ik vind jou prachtig. Maar je hebt jurken waarin dat veel beter uitkomt dan in deze.
Ja voor mij zou ie ingekort moeten worden tot net onder kniequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind m een beetje te lang, vooral voor de zomer
Jurk tot op je enkelsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja voor mij zou ie ingekort moeten worden tot net onder kniedit model is 1.72cm namelijk
I like!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Foto van kleding komt nog, maar hier zijn mijn pumps alvast
[ afbeelding ]
Sowwyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed. Ik snap jullie dus echt niet.
Ermahgerd zo'n kleur heb ik ook nog nodigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn excuusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd zo'n kleur heb ik ook nog nodig![]()
Maar ik koop em toch nietquote:
Hij is wel leuk verder, alleen zonde om een jurk te kopen die meteen al vermaakt moet wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik koop em toch nietgrmfpl nee ok echt niet *sluit venster*
goeie kleur!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed. Ik snap jullie dus echt niet.
Hehe, ze zijn 8 cm en dat is voor mij het hoogste wat ik nu kan handelen, en kan nog steeds niet een volledige avond op die hoogte staan... Maar het gaat al steeds beter! Heb al wel de hele middag kunnen staan en lopen op laarzen met 6 cm hak en dat lukte voorheen ook nietquote:
Bedoel je de schoenen? Die zijn van Cellini, heb ze bij Ziengs gehaaldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
Is die van steps? Die zou ook erg mooi staan bij de jurk die ik vlg week vrijdag aandoe..... Eummmm![]()
![]()
HOEduur einz.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bedoel je de schoenen? Die zijn van Cellini, heb ze bij Ziengs gehaald
Oh dat vind ik nog best prijzig voor een roze pumpquote:
Idd. Ademen is ook optioneelquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
Bewegingsvrijheid in een mooie jurk is overrated toch?
Oh good!quote:
Ja ik ook wel.. Maar had net vakantiegeld en zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog best prijzig voor een roze pump
Aiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh good!Ik probeerde mijn armen zo in een enthousiaste wave beweging omhoog te gooien....bietje strak onder de tetters
Mop, als jij het graag wil dan is het toch goed?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.. Maar had net vakantiegeld en zo
Mja ok maar hoe vaak maak je een enthousiaste wave in een net jurkje? Het komt door het riempje onder de tetters, verders zit ie mooiquote:
Das waarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mop, als jij het graag wil dan is het toch goed?
[..]
Mja ok maar hoe vaak maak je een enthousiaste wave in een net jurkje? Het komt door het riempje onder de tetters, verders zit ie mooi
Dat klinkt inderdaad briljantquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb wel een briljant (al zeg ik het zelf) systeem ingebouwd om te voorkomen dat mijn mouwtjes van de schouder afzakken én dat mijn bandjes niet zichtbaar zijn.
Ik heb een smal bandje met een drukkertje in een lusje aan de binnenkant van het schoudernaadje genaaid. Daar kan je dus je BH bandje tussen clippen.
OEEHEHEEEHHHH KUT!! HELEMAAL VERGETEN!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
Haha idd goed idee puckzz![]()
Hier chocolat aan het kijkenheerlijke film imo
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEEHEHEEEHHHH KUT!! HELEMAAL VERGETEN!!
ZAPT!!
FUCK X-FACTOR!! CHOCOLAT![]()
![]()
Het is net weekendquote:
Staat in mijn top 10 favo'squote:
Dan zie ik Brum pas weer. Duurt langquote:
Zalig!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik lig gewoon al in bed
Cif is voetbal beneden aan het kijken
Awwwwwwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zie ik Brum pas weer. Duurt lang
Stombo zit ook sinds vanmiddag in Luxemburg dus WA kan niet en gewoon bellen of smsen is een beetje te duur om aan de gang te blijven
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stombo zit ook sinds vanmiddag in Luxemburg dus WA kan niet en gewoon bellen of smsen is een beetje te duur om aan de gang te blijven
6 juni al een jaar hoorquote:
Ahhhhhhhhh prille liefdequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6 juni al een jaar hoor. Ermnerm uit eten
Ermahgerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh prille liefde
Eens bedenken dat cif en ik de eerste 4 jaar elkaar maar om de 2 à 3 weken zagenen nog geen internet op mobiel.... Dus altijd bellen of sms'en en dat naar het buitenland
![]()
Hoe hebben we dat eik overleefd![]()
Pinda is ook kleiner dan ik als ik een (klein) hakje aan heb, boeien...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:26 schreef Diconnected het volgende:
De vriend van m'n moeder ontmoet, hij is grijs en kleiner dan m'n moeder. En dan altijd commentaar hebben als ik kleinere vriendjes had, echt
Via game, unreal tournamentquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd
HOE heb je hem leren kennen dan
Ja mij maakt het niet uit, maar vind het gewoon derp dat ze altijd miepte als ik een kleinere vriend had, en nu heeft ze er zelf eenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pinda is ook kleiner dan ik als ik een (klein) hakje aan heb, boeien...
Is hij aardig??
trololol moederquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja mij maakt het niet uit, maar vind het gewoon derp dat ze altijd miepte als ik een kleinere vriend had, en nu heeft ze er zelf een.
Ja hijs aardig, beetje stil nog maar wel geinteresseerd in mij en broer, al weet ie alles al van ons geloof ik
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd wat is JD toch een gruwelijk lekkere man
Do wantquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
Neeee!! Ik bedoel dez0n:
[ afbeelding ]
Yes please
Prrrrrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
Neeee!! Ik bedoel dez0n:
[ afbeelding ]
Yes please
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hoiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij is er ook echt geen vrouw ter wereld die niet afgaat van hem
JIJ VINDT JOHNNY DEPP NIET AANTREKKELIJK???quote:
Neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JIJ VINDT JOHNNY DEPP NIET AANTREKKELIJK???
WAAROM NIET??quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wíst dattie ging komen (harrharr), maar niet van wie
Ik vind hem zo'n stom hooft hebben en dat haar zo vettig vaak. En dan zo'n permanent verveelde uitdrukking op z'n kop, ik vind hem echt niks leuks en spontaans uitstralenquote:
Ga je mond spoelen!!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n stom hooft hebben en dat haar zo vettig vaak. En dan zo'n permanent verveelde uitdrukking op z'n kop, ik vind hem echt niks leuks en spontaans uitstralen
Oh Hell!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n stom hooft hebben en dat haar zo vettig vaak. En dan zo'n permanent verveelde uitdrukking op z'n kop, ik vind hem echt niks leuks en spontaans uitstralen
Ik kom precies op het goede moment het topic binnenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
die mag ook hoor, maar waarom is die beter? Ik zie ook licht vettig (lees: gestyled haar)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Nee niet Jason Stathamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En jason statham en christian bale
prrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Zijn ogen zijn vele malen mooierquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die mag ook hoor, maar waarom is die beter? Ik zie ook licht vettig (lees: gestyled haar)
HOLY CRAP!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef Puckzzz het volgende:
Dat is toch ook wel een heel andere rol van haar als in The Matrix
Trinityquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HOLY CRAP!!!
Iedere keer als ik chocolat zie denk ik: goh waar ken ik haar toch van!![]()
![]()
No way zijn die ogen vele malen mooier!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn ogen zijn vele malen mooier
En zijn haar hangt niet in vette slierten op zijn kin of zo
JAWEL want blauwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
No way zijn die ogen vele malen mooier!!
Zie even het voordeel ervan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huuuu weer alleen slapen vandaagNog maar 3 nachtjes
Das ook weer zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zie even het voordeel ervan.
Ik weet dat je hem mist en graag bij je wil hebben.
Pinda draait alleen maar onregelmatige diensten (is nu ook werken tot 12 uur) maar als je alleen bent kan je doen waar je zin in hebt. Als jullie samen zijn dan zijn jullie ook echt samen omdat dat niet dagelijks (en dus geen sleur) voorkomt
Heb je al eens op zijn oren gelet? Het zwarte gat, srslyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das ook weer zo
B en ik werken dezelfde tijden en zo en zijn in principe veel samen. Maar we gaan ook regelmatig apart van elkaar dingen doen en dat bevalt heel goed
And as we speak belt hij op vanaf feestje met collega's om ff te zeggen dat ie van me houdt
Seizoen 1 is zo gruwelijk gaaf!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:55 schreef Diconnected het volgende:
In 2 dagen tijd 8 eps van American Horror Story kijken
Geen oorlelquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je al eens op zijn oren gelet? Het zwarte gat, srsly
Nee ik ben altijd afgeleid door zijn ogenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je al eens op zijn oren gelet? Het zwarte gat, srsly
Je gaat je tijd samen wel meer waarderen jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Awwwwwwwww
Ik vind de nachtdiensten wel het minst maar ook die hebben hun voordeel
arme zielenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:16 schreef Loqi het volgende:
Dat Debs zo je katten komt knuffelen.. en je sociaalste kat zich als het chagrijnigste kutbeest ooit gedraagt![]()
haar aura is voldoende!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:20 schreef Loqi het volgende:
Nee nee, ze had hem nog niet eens aangeraakthij was gewoon in een rotbui
en nu loopt ie mij te kutten door stout te zijn
quote:
stelletje lurkers!!quote:
Bro vond jou wel leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]but I love the kitties so muuuuuuuch
Faal Moloquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:57 schreef Molo het volgende:
Moge duidelijk zijn dat mijn telefoon de verkeerde smiley's weer invult
Ik bedoelde dus![]()
Mongolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poedel die denkt dat het handig is om zeewater te drinken.
En dan niet een keer als foutje, nee, gewoon blijven drinken.
Vervolgens thuis zo'n dorst hebben dat hij de hele drinkbak leegzuipt.
En dan twee uur later met de staart tussen de benen bij de deur hangen en buiten minutenlang pissen
Ik hou zo van dat beest
(Ik schaar drinken even onder eten)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poedel die denkt dat het handig is om zeewater te drinken.
En dan niet een keer als foutje, nee, gewoon blijven drinken.
Vervolgens thuis zo'n dorst hebben dat hij de hele drinkbak leegzuipt.
En dan twee uur later met de staart tussen de benen bij de deur hangen en buiten minutenlang pissen
Ik hou zo van dat beest
Dat soberso, hij eet sokken, schoenen, struiken en z'n eigen staartquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
(Ik schaar drinken even onder eten)
Je poetel heeft ook een aidsstoornis
Je hebt TopperAidsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:06 schreef Mss het volgende:
Ik ben vanmiddag geconfronteerd met allemaal Toppers mongolen, huuuuuuuu
En ik heb nog niet eens iets over mijn studie gezegdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Mss, een compleet FML-kwartet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef Mss het volgende:
[..]
En ik heb nog niet eens iets over mijn studie gezegd
quote:
Ik weet niet hoe ver in het verhaal zit, volgens mij wel ver, maar ik heb nog geen Mulisch voorbij horen komen geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook even gekeken maar het ging vrij snel overMulisch
en toen ben ik weer verder gezapt.
Morgen nieuwe oven kopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:16 schreef Mss het volgende:
Wij hebben trouwens crisis in huis, onze oven is kapot. Nu kan niemand voor het feest pizza eten dus we moeten daadwerkelijk gaan koken, en de volgende morgen kan er niemand aan de afbakbroodjes
Plaats een oproep op FHF, dit is een noodgeval!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:17 schreef Mss het volgende:
We hebben ons geld uitgegeven aan bier. True story
Jaaaaaaaaa beste idee!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plaats een oproep op FHF, dit is een noodgeval!
Hehehehehe.quote:
Met hun gouden tandenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:34 schreef Molo het volgende:
We hebben er zo om moeten lachen, zoberzo om alle kipnegers enzo
En een (van de veeeeelen) zigeunerwijf die met een jankend kind rond liep te bedelen dat ze geen geld voor eten heeft enzo. Dus ik zeg in het Nederlands tegen haar dat ze niks krijgt en dat ze dat kind vast net geknepen heeft dat het zo jankt.
Koos liep half jankend van het lachen weg, whehehehe, was mooi
Daar zaten ze vroegah nog wel regelmatig bij het stationquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:41 schreef megamandy het volgende:
In Berlijn inderdaad ook, in Madrid heb ik ze toen niet gezien eigenlijk. In Maastricht mogen ze niet rondlopen
Volgens mij is dat ook pas sinds een aantal jaar. Had ze eigenlijk nooit gezien, tot ik over dat verbod hoorde en ik opeens iemand weggejaagd zag worden bij de DE die toen nog in de Entre Deux lagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar zaten ze vroegah nog wel regelmatig bij het station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |