Nee het beeld wat je nu van jezelf hebt is correctquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik ben dus niet onzeker, ik vind mezelf best toonbaar. Maar dat vond ik toen OOK en dat was ik helemaal niet. Dus ik ben bang dat ik mezelf positiever zie dan ik ben zeg maar
Ja, bij jou is wat zwaarder 65 kilo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
ook wel gehad toen ik zwaarder was.. Zo van HOE heb ik kunnen denken dat dit er redelijk uit zag?Daarom ben ik het op den duur gaan vragen aan mensen om me heen en dat aan gaan nemen.En daarna ben ik me maar gaan richten op wat de weegschaal zei omdat ik er niet meer uitkwam .Geef het even de tijd, je moet even wennen en gaan voelen hoe je er nu uitziet. Maar kijk nu vooral even naar het grote verschil tussen de twee en wees eens even verdomde trots!
oh, die zie ik ook wel bij mezelf inmiddels. En dat wordt nooit beterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie alleen maar een steeds ouwere kop. Daar wordt je ook niet echt blij van
bier?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat gaan hullie eten? Ik heb nog niets besloten en ik denk ook niets in huis.
Huisvrouw van niks
Dit vraagt om een pic...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij jou is wat zwaarder 65 kilo.
En dan zul je er echt prima uit hebben gezien he.
Ik weeg nu 83 kilo dus er valt nog GIGANTISCH aan te sleutelen.
Oh well, inderdaad, het is al beter dan het toen was, maar er is nog een lange weg te gaan
Ik stoor me al anderhalf jaar aan de dikke lijn in m'n voorhoofdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die zie ik ook wel bij mezelf inmiddels. En dat wordt nooit beterKun je maar beter dik zijn
Pizzaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat gaan hullie eten? Ik heb nog niets besloten en ik denk ook niets in huis.
Huisvrouw van niks
Komt omdat je te slank bent!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stoor me al anderhalf jaar aan de dikke lijn in m'n voorhoofd. En dan daarbij acne, hoezee
.
Als de kok van huis is...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pizza. Aangezien mijn huisman niet thuis is.
Dan eet ik standaard pizza, broodje ei of een magnetron maaltijd.quote:
Maltbier?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb een alcoholverbod. Jammer
ja suf he. Denk dat we vroeger ook serieus gewoon nooit in de spiegel keken en nu veel bewuster zijn van het feit dat we een uiterlijk hebben?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tf erkenbaar, vroeger over veel meer het schijt aan dan nu zo stom
Bubselquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tf erkenbaar, vroeger over veel meer het schijt aan dan nu zo stom
Toen was iets wel je smaak/in de mode/was je niet anders gewend, je referentiekader e.d. veranderd nou eenmaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja suf he. Denk dat we vroeger ook serieus gewoon nooit in de spiegel keken en nu veel bewuster zijn van het feit dat we een uiterlijk hebben?
WOOP WOOOOOOP!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
YES SCORE ZE HEBBEN MIJN TELEFOON GEMAAKT BINNEN DEN GARANTIE!
En je hebt jequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
weg met die hoerige hoerige galaxy mini trage paardenstront
ja, helaas welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En je hebt jejurk
. Moet je volgende week nog werken?
nee, tm woensdag. Krijg ik donderdag mijn telefoon terug en dan komt de poetsch nog even en dan kunnen we de bedankjes alvast op de feestlocatie afdroppen, benen epileren, etcquote:
Okay goed zo, de laatste rommeldingen doen. En dan PARTEEEEHHHH.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, tm woensdag. Krijg ik donderdag mijn telefoon terug en dan komt de poetsch nog even en dan kunnen we de bedankjes alvast op de feestlocatie afdroppen, benen epileren, etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste is op mijn 17e verjaardag, 2e is toen ik 19 was.
[ Bericht 21% gewijzigd door Nagelschaartje op 24-05-2013 17:39:22 ]Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
nee eerst VELEN STRESS HONDERDMILJOEN KEER WEERONLINE CHECKEN NIET SLAPEN DUIZEND KEER PISSEN ARGH SHITquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay goed zo, de laatste rommeldingen doen. En dan PARTEEEEHHHH.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee eerst VELEN STRESS HONDERDMILJOEN KEER WEERONLINE CHECKEN NIET SLAPEN DUIZEND KEER PISSEN ARGH SHIT
dan nog wat stress ende zenuwen en dan party
Dat snap ik inmiddelsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik snap je frustratie.
Maar je moet ook geennn navelshirtjes aandoen als je maat groter is dan 36
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
je had wel alles op je buik zitten, that sux.
quote:
Sorry, ik probeer er op te letten. Maar ik was even een emo koe hierquote:
Geeft toch niks gekkiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer er op te letten. Maar ik was even een emo koe hier.
Maar nog een paar weken en de grote babydingen binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Nagelschaartje op 24-05-2013 17:39:07 ]Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Wil je er nog 1 van toen ik echt oprecht bijna tevreden was?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:30 schreef Molo het volgende:
Pfoe, dat zijn flinke verschillen SQ en Schaar
quote:
Die tijd was ook wel heel dubbel. Want aan de ene kant zag ik het echt totaal niet, vond ik dat er nog meer af moest, aan de andere kant is dat de enige vakantie die ik me kan herinneren waar ik me ok voelde in een bikini.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef Debsterr het volgende:
Schaardie 1ste foto, dat doet me oprecht zeer, die armpjes... m'n bff ziet er dus ook zo uit. Die postte laatst een foto op FB van voor haar aidstoornis en ik moest bijna huilen zo erg was het verschil.
Ze zijn in dezelfde week gemaaktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:29 schreef Puckzzz het volgende:
Wederom wow... De eerste foto met name. Op de tweede heb je gewoon een mooie bips
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je er nog 1 van toen ik echt oprecht bijna tevreden was?
Dat is natuurlijk ook het hele probleem, je beseft ergens wel dat je wellicht obsessief/ongezond bezig bent, maar dat strookt niet met zelfbeeld en gevoel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik zoek braaf naar een middenweg
[..]
Die tijd was ook wel heel dubbel. Want aan de ene kant zag ik het echt totaal niet, vond ik dat er nog meer af moest, aan de andere kant is dat de enige vakantie die ik me kan herinneren waar ik me ok voelde in een bikini.![]()
Ik kwam toen wel op een punt dat ik zag dat ik er niet mooier van werd, het ging me meer om de cijfers op de weegschaal dan om hoe ik eruit zag. En op andere momenten zag ik weer overal vet. Maar als iemand dan zei dat ik veel te mager was, dan glom ik stiekem van binnen
Wat klinken jullie toch als een leuk stel somsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
Godverdomme, wat is die vent van mij toch ook af en toe een extreme kutkneus ik he, argggg...
Had ik van die kruidvat treinkaartjes gekocht, voor vakantie klaar gelegd zodatik ze niet zou vergeten te ggebruiken dit weekend. Dagje Amsterdam gepland dit dat alles, ik net kijken, kaartjes weg.
'Ja ik dacht dat het reclame was dus ik heb ze weg gegooid denk ik'
ARGGGGGG
het doel was minder geld uitgeven voor een dagje weg, niet nog meer dan de treinkosten.
Ik ben echt boos (want dom en zonde) en nu gooit hij het erop dat ik vast ongesteld moet worden.
Iemand mag hier in huis vanavond zijn eigen vreten klaar gaan maken en het verder lekker uitzoeken
Zijn ze niet meer te rertieven uit de vuilnisbak??quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
Godverdomme, wat is die vent van mij toch ook af en toe een extreme kutkneus ik he, argggg...
Had ik van die kruidvat treinkaartjes gekocht, voor vakantie klaar gelegd zodatik ze niet zou vergeten te ggebruiken dit weekend. Dagje Amsterdam gepland dit dat alles, ik net kijken, kaartjes weg.
'Ja ik dacht dat het reclame was dus ik heb ze weg gegooid denk ik'
ARGGGGGG
het doel was minder geld uitgeven voor een dagje weg, niet nog meer dan de treinkosten.
Ik ben echt boos (want dom en zonde) en nu gooit hij het erop dat ik vast ongesteld moet worden.
Iemand mag hier in huis vanavond zijn eigen vreten klaar gaan maken en het verder lekker uitzoeken
Wanneer is dit?quote:
Is meestal wel zo hoor, weegschaal en uiterlijk is een mooie maatstok voor hoeveel controle je hebt zeg maar..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook het hele probleem, je beseft ergens wel dat je wellicht obsessief/ongezond bezig bent, maar dat strookt niet met zelfbeeld en gevoel.
Nu gaat het (gelukkig) bij m'n vriendinnetje niet om het uiterlijk/weegschaal, maar meer om de controle die ze had door niet of nauwelijks te eten.
euh, ik denk 2004quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer is dit?
Ziet er goed uit. En als ik zie hoe gemotiveerd je bent denk ik dat het best haalbaar kan zijn hoor
![]()
Maar het vaagt niet uit hoe goed je er al uit ziet!
Toffe foto, daar zit je haar trouwens ook leuker dan op die peuk fotoquote:
Je moet echt in kort tempo heel veel (+50 kilo) afvallen voor hangvellen. No worries.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Toffe foto, daar zit je haar trouwens ook leuker dan op die peuk foto
Hoe zit het trouwens qua vel enzo? Buik en armen/benen? Ben ik benieuwd naar omdat ik nu heel rustigjes aan wat lichter word. Ben beetje op mijn hoede dat ik zo'n hangvel/ding krijgt wat voor buik moet door gaan
Die is op zijn verzoek geleegd door de buren tijdens de vakantiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn ze niet meer te rertieven uit de vuilnisbak??
Yes, wekelijks. Gelukkig gaat het nu alweer stukken beter hoor. Maar er blijft niet veel vet aan plakken..quote:
En terecht. Neem wat alcoholquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is op zijn verzoek geleegd door de buren tijdens de vakantie
Nog iets waar ik pissig om was trouwens, ik probeer die mensen weg te houden, gaat hij er gezellig mee lopen aan pappen...
Sorry hoor, maar ben echt even in de arggggg pissig stemming
Als zij nou drie maanden ruilt met mij wordt iedereen gezonderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, wekelijks. Gelukkig gaat het nu alweer stukken beter hoor. Maar er blijft niet veel vet aan plakken..
Is dat die ene die ook instagram heeft met tattoos? Die is ook zo ziek dunquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, wekelijks. Gelukkig gaat het nu alweer stukken beter hoor. Maar er blijft niet veel vet aan plakken..
Jupquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat die ene die ook instagram heeft met tattoos? Die is ook zo ziek dun
Die heeft kinderen toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jupze heeft er nogal veel bij laten prikken de laatste tijd. Ze is altijd al heel fragiel geweest, echt een smalle bouw, maar nu... ik durf soms niet te hard te knuffelen.
Kijk, dat geeft weer wat hoop!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet echt in kort tempo heel veel (+50 kilo) afvallen voor hangvellen. No worries.
Als ze alleen wekelijks heeft moet ze ook wel heel sterk in haar schoenen staan. Dat is de pest van anorexia, je wordt er zo fucking geniepig van dat je het zelf nauwelijks doorhebtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het, de tijd zal het uitwijzen. Ze is vooral nogal koppig...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ze alleen wekelijks heeft moet ze ook wel heel sterk in haar schoenen staan. Dat is de pest van anorexia, je wordt er zo fucking geniepig van dat je het zelf nauwelijks doorhebt
Ik ga eerst even boodschappen doen, en daarna zuipen ja. Goed plan!quote:
Al je kleren gekrompen straksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga eerst even boodschappen doen, en daarna zuipen ja. Goed plan!
Ik heb m nu naar boven gestuurd om de was te doen trouwens, de lul
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga eerst even boodschappen doen, en daarna zuipen ja. Goed plan!
Ik heb m nu naar boven gestuurd om de was te doen trouwens, de lul
Worden die ook begeleid in dat traject? Lijkt me niet makkelijk, opgroeien met zieke moeder.quote:
alleen mijn tieten zijn wat leger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar jij hebt geen last van loszittend vel dan skjoe? Nice
Hoort ook bij de ziekte..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop het, de tijd zal het uitwijzen. Ze is vooral nogal koppig...
Hij is wel lomp, maar niet zwakbegaafd gelukkigquote:
Nee, zijn nog jong, weet niet of dat nodig zou zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Worden die ook begeleid in dat traject? Lijkt me niet makkelijk, opgroeien met zieke moeder.
Het probleem zit er al wat langer in maar het is vorig jaar oktober/november tot uitbarsting gekomen. Toen is ze ook een tijdje opgenomen geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoort ook bij de ziekte..
Volgens mij heb ik haar gevonden op je feestboek, ze heeft dit nog niet heel lang of wel? half jaartje ofzo?
Ja dan heb ik de goede volgens mij..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het probleem zit er al wat langer in maar het is vorig jaar oktober/november tot uitbarsting gekomen. Toen is ze ook een tijdje opgenomen geweest.
Ik hoop het ook, en ze is er ook wel heel actief mee bezig, en heeft gelukkig veel goede vrienden en familie om zich heen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dan heb ik de goede volgens mij..
Ze is wel een hele mooie vrouw!
Hoop dat ze er toch uit kan komen, hoe moeilijk ook..
Hoop wel dat ze dan op een redelijke manier met eten om gaat voor de kinderen, dat kan zoveel invloed hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, zijn nog jong, weet niet of dat nodig zou zijn.
Ik denk het wel. Sowieso eten ze vega/vegan, geen koemelk (i.v.m. allergie), maar ze kookt wle gewoon uitgebreid avondeten, volgens mij zat 't meer in het ontbijt/lunch stuk (en veel sporten).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze dan op een redelijke manier met eten om gaat voor de kinderen, dat kan zoveel invloed hebben.
Ik moet er steeds zo bewust op letten dat ik met eten niet doe wat me van huis uit aangeleerd is, terwijl ik al 11 jaar niet meer thuis woon en heel bewust probeer bezig te zijn. Toch sluipt het er soms heel stiekem in.
En dat terwijl mijn moeder sinds vroeg jaar gewoon in no time 40 kg is afgevallen town ze hoorde dat ze diabetes en veel te hoog cholesterol had en een tikkende tijdbom was. Gezond eten doet ze overigens nog steeds niet, alleen veel minder, lightproducten en minder zuipen.
Telefoon flipte, vandaar dat mijn reactie 'even' duurde
ermagherd neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ
http://www.tedbaker.com/w(...)tail.aspx?pfm=browse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |