Ik denk dat ik 12 of 13 was toen ik mijn eerste string droeg, boxers zag je toen gewoon veel minder tot niet dus je had een keuze, of een string aan of een onderbroek die iedereen kon zien zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:13 schreef mapima het volgende:
Toen ik in 1gymnasium zat droegen een paar meisjes al strings...Ik vraag me af of ze zichzelf achteraf gezien niet te jong vonden.
Er zijn genoeg 13-jarige jongens met een flink stuk gereedschap. Niet alleen de meisjes worden eerder rijp...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:53 schreef Meloewa het volgende:
JEZUS als ik dit hier lees ben ik al een MILF op mijn 21ste
mocht ik dat uberhaupt zijn dan.
Mmmm dertien jarige jongetjes. lekker zo'n minipikje die nog nooit wat beleefd heeft, mmm onschuldige jongetjes ogen mmmmmmmmmm
Doet me denken aan vlotte huismoeders met een semi-dooschijnende driekwartsbroek op een regenachtige zomerdag.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:07 schreef snakelady het volgende:
een rode string onder een witte broek, die zie je niet.
Die link kan ik niet geheel leggen, maar het zal wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Doet me denken aan vlotte huismoeders met een semi-dooschijnende driekwartsbroek op een regenachtige zomerdag.
Toen je 8 was kon het nog, nu ben je gewoon een pauper.quote:Op maandag 27 mei 2013 03:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet.
Toen ik 8 was had ik al een capuchon op me hoofd.
Nu ben ik er 22 en draag elke dag capuchontruien
Dan zie je dus wel een rode string.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die link kan ik niet geheel leggen, maar het zal wel.
Nee, dat is juist het punt, een rode string onder een witte broek zie je niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan zie je dus wel een rode string.
Dat is juist mijn punt. Die zie je dan dus wel, al denken zij van niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het punt, een rode string onder een witte broek zie je niet.
Dan dragen ze een te doorschijnende broek en dan helpt geen een kleur string.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:06 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Die zie je dan dus wel, al denken zij van niet.
Dat was dus precies wat ik bedoelde.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan dragen ze een te doorschijnende broek en dan helpt geen een kleur string.
Oh...dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat was dus precies wat ik bedoelde.
Liever oma ondergoedquote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef zovty het volgende:
TS heeft liever dat meisjes van 14 geen ondergoed dragen?
Wie nietquote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef zovty het volgende:
TS heeft liever dat meisjes van 14 geen ondergoed dragen?
Ik zie ze liever met ondergoed en zonder bovenkleding, dan zonder ondergoed en met bovenkleding.quote:
TS is een pedo .... waarom überhaupt naar de kont van een 14-jarige kijken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:43 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik ben zelf 20 jaar dus al een eckte oude![]()
Nu moet ik dus elke vrijdag middag mijn zusje van en naar paardrijden brengen bij een manege net buiten Zoetermeer![]()
dus ik loop ff met d'r mee want ze mos eerst het paard opzadelen en ik wou wel ff kijken hoe dat ging
Opeens lopen er.. nouja eerder huppelde er 4 meisjes voorbij van pak em beet 14 jaar..
Een in een witte paardrij-broek,
en daar doorheen zag je heel duidelijk een zwarte string door de broek heen schijnen..
Ik dacht echt van wtf.. die paardrijbroeken zijn al doorschijnend en als je dan onder een wit iets een zwarte string doet.. tja.. dat zie je gewoon ontzettend erg.
ook als ze bukte zag je een stukje van die string boven der broek utikomen toen ik langs haar stal liep..
Die meisjes zijn toch veelte jong voor een string?![]()
klacht 14 jarige meisjes die een witte paardrijdbroek aan hebben in combinatie met een zwarte string..
zouden ze dat doen om erbji te horen, of willen ze graag seksie gevonden worden|?
klacht 2 strings zijn uit de mode
Je hebt niet voor niks ogen gekregen. En hoe weet jij dan of een meisje 14 is?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:14 schreef DutchAlex het volgende:
[..]
TS is een pedo .... waarom überhaupt naar de kont van een 14-jarige kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |