Nee, maar nu moet ik of naar de winkel of naar de snackbar oid. En ik had me wel verheugd op lekker decadent dinerenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef wyccie het volgende:
Ziet er alsnog lekker uit. Grote cake!
TM, vanavond zonder eten naar bed dus?
quote:
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar nu moet ik of naar de winkel of naar de snackbar oid. En ik had me wel verheugd op lekker decadent dineren![]()
ik moet nog een half uur werken en drie kwartier in de auto zitten voor ik aan eten kan gaan denken...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).
nee, 3 fout, maar ik mocht er 5 hebben, dus dat ging goed.quote:
Macarons...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga zo na het douchen macarons maken, maar heb nu ook best honger ... nu al zin in de lunch morgen (dim sum).
Hahaha!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, 3 fout, maar ik mocht er 5 hebben, dus dat ging goed.
en met jou?
dan heb je teveel geleerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb aardbeitjes van Haribo. En slechts 1 fout.![]()
Bij Place de Madeleine staan ze er voor in de rij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:49 schreef wyccie het volgende:
MM, ik heb macarons uit Parijs gehad mmmmm, ben benieuwd hoe de mijne eruit gaan zien. Waarschijnlijk als zielige hoopjes.
Alsnog met ijs opeten, maar dan als saus gebruikenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/slxg4510kvfrtxe/IMG-20130524-WA0008.jpg
Deze dan?
Volwassen scouts nog steeds niet. Want alle homo's zijn pedofielen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iets overdreven, maar ik snap je wel.
Sowieso denken die (religieuze) homofoben niet na. En dat net nadat vandaag bekend is geworden dat boyscouts openlijk homo mogen zijn. Ze komen er wel.
De pro-speech van dat Nieuw-Zeelandse parlementslid vond ik echt heel goed.
Ik moet nog 1,5 uur en dan 1,5 uur reizen. Maar er ligt nog een kwart snickers in de ladequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet nog een half uur werken en drie kwartier in de auto zitten voor ik aan eten kan gaan denken...
maar ik heb nog banaantjes van haribo in de auto
Heb je de verhoudingen veranderd? Bijvoorbeeld twee keer zoveel alles en dan niet 2x zoveel meel?quote:
Kan, maar maakt dat zoveel verschil?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Etcetera het volgende:
of misschien 1 eetlepel zout ipv 1 theelepel. Blokkeert het rijs-proces wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |