Ja je hebt gelijk, kaart het aan bij iemand.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je elkaars berichten kunt wijzigen met evenveel rechten dan snap ik het syteem van rechten niet in FOK!
Ik als user kan ook geen berichten wijzigen bij een andere user
Dus logischer dat een crewlid geen berichten kan wijzigen bij een andere crewlid?
Dan moet in principe een FA de berichten van een crewlid wel kunnen wijzigen maar van FA tot FA weer niet.
Dan kan wel weer een Admin wel de berichten wijzigen van een FA. Maar van admin tot admin niet.
Bazen sigquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je elkaars berichten kunt wijzigen met evenveel rechten dan snap ik het syteem van rechten niet in FOK!
Dus logischer dat een crewlid geen berichten kan wijzigen bij een andere crewlid?
Dan moet in principe een FA de berichten van een crewlid wel kunnen wijzigen maar van FA tot FA weer niet.
Dan kan wel weer een Admin wel de berichten wijzigen van een FA. Maar van admin tot admin niet.
Naar het ministerie van FOK!zaken?quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee naar de tweede kamer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Naar het ministerie van FOK!zaken?
Stuur het naar Dhr Wilders, dan heb je misschien nog een zaakquote:
Dat is sowieso een busjostiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Stuur het naar Dhr Wilders, dan heb je misschien nog een zaak
Alleen waar ze modrechten hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen mods berichten wijzigen van (forum)admins?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben vorige week maar liefst een half uur FA geweest, alleen toen luisterden ze ook niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stop eens met die domme gif's ziekelijk AMBETANTquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met die domme gif's ziekelijk AMBETANT
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Allez stop daar nu eens mee si, das wel ambetant he, wa peisde gij wel?quote:
Wat een vocabulaire voor iemand zoals jijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Allez stop daar nu eens mee si, das wel ambetant he, wa peisde gij wel?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed ben blij, dit topic brengt me in de top 100 dagcijfers
Eerder in de flop van de dagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed ben blij, dit topic brengt me in de top 100 dagcijfers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |