Ik zal mijn collega's op de hoogte notificeren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse. Als blijk van waardering ga ik een kuttopic openen in KLB.
Pharkusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
pata's zijn voor aan je voeten, friet zijn die goudgele genotsstaven die je met mayo dient te verorberen.
Het hagelt nu.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zal mijn collega's op de hoogte notificeren.
Zo grappen en rollen wij in de klb.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Dankzij Pharkus en Frank heb ik KLB weten te waarderen.
Waar ik het voorheen een walgelijk subforum vond kan ik nu de grappen en grollen wel waarderen.
Alleen een beetje jammer dat Pharkus blijkbaar een frietaanhanger isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Dankzij Pharkus en Frank heb ik KLB weten te waarderen.
Waar ik het voorheen een walgelijk subforum vond kan ik nu de grappen en grollen wel waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lompehork, moet je Pharkus zijn berichten niet wijzigen?Wat "Oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."? Denk je dat dat niet kan ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef JoeyDB het volgende:
Ik vond altijd dat Hork wel heel mannelijk deed voor een vrouw.. kwam ik er toch achter dat het een dude is
Ik zit hier ook huilend mijzelf te kastijden. Inderdaad, mijn waardering voor Pharkus daalt wel immer. Erg matigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat Pharkus blijkbaar een frietaanhanger is
Hoe je je toch in mensen kunt vergissen, hè?![]()
Jezusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef JoeyDB het volgende:
Ik vond altijd dat Hork wel heel mannelijk deed voor een vrouw.. kwam ik er toch achter dat het een dude is
Hij heeft af en toe gewoon gekke kronkels in zijn breinquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat "Oh wacht"? Denk je dat dat niet kan ofzo?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lompehork, moet je Pharkus zijn berichten niet wijzigen?Ik heb net al bij Lompe getracht, hij is ninja's vlug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Frietkronkels.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft af en toe gewoon gekke kronkels in zijn brein
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb net al bij Lompe getracht, hij is ninja's vlug.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef JoeyDB het volgende:
Als je elkaars berichten kunt wijzigen met evenveel rechten dan snap ik het syteem van rechten niet in FOK!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat "Oh wacht"? Denk je dat dat niet kan ofzo?
Dat kan dus wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je elkaars berichten kunt wijzigen met evenveel rechten dan snap ik het syteem van rechten niet in FOK!
Ik als user kan ook geen berichten wijzigen bij een andere user
Dus logischer dat een crewlid geen berichten kan wijzigen bij een andere crewlid?
Dan moet in principe een FA de berichten van een crewlid wel kunnen wijzigen maar van FA tot FA weer niet.
Dan kan wel weer een Admin wel de berichten wijzigen van een FA. Maar van admin tot admin niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |