Ach, hij wil ook even wat zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt vriend
Precies, als Google het zegt is het waar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok is al goedGoogle laat een duidelijke overwinning voor patat zien
Alvast een levensles, belgen winnen het nooit van nederlandersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok is al goedGoogle laat een duidelijke overwinning voor patat zien
Ja 2 miljoen resultaten tegenover 655 duizend resultatenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, als Google het zegt is het waar.
En die 655k resultaten komen allemaal uit tehuizen voor verstandelijk gehandicapten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja 2 miljoen resultaten tegenover 655 duizend resultaten
Dat was in 1985 anders toen we in een rechtstreeks duel moesten beslissen wie er naar het WK in 86 zou gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Alvast een levensles, belgen winnen het nooit van nederlanders
En patat frieten noemen..
Stop eens met irriterenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
En die 655k resultaten komen allemaal uit tehuizen voor verstandelijk gehandicapten.
Voetbalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was in 1985 anders toen we in een rechtstreeks duel moesten beslissen wie er naar het WK in 86 zou gaanvoetbal
Wat heeft België gepresteerd in het mondiale voetbal ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was in 1985 anders toen we in een rechtstreeks duel moesten beslissen wie er naar het WK in 86 zou gaanvoetbal
Maak een kloon en doe alsof je een Nederlandse patateter bent. Dan maak je wellicht nog kans gewaardeerd te worden op dit forum.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stop eens met irriteren
Je kwetst me
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak een kloon en doe alsof je een Nederlandse patateter bent. Dan maak je wellicht nog kans gewaardeerd te worden op dit forum.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik, capuchon_jongen verdedigt de friet in dit topic
Grootste fout in je leven.. op naar de schandpaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik, capuchon_jongen verdedigt de friet in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat is absoluut waar. Want frieten bestaan niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die frieten patat noemen hebben een vijs los
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee het is geen patat, het is geen friet
Maar het is wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
HORK, JIJ, IK, EEN HOOP POTTEN BIER,, BAKKEN PATAT EN ALLE 6 DE STAR WARS FILMS ACHTER ELKAARquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Er is geen friet in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |