Ja maar ze zijn te lui om kleding textures te maken, hierdoor zijn alle characters naakt en is de PC versie overal in de wereld verboden. Helaas!quote:
Nu je het zegt, daar zou een mod voor moeten komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn te lui om kleding textures te maken, hierdoor zijn alle characters naakt en is de PC versie overal in de wereld verboden. Helaas!
Zei hij al die dingen als je dik was?quote:
Tyf toch eens een eind op met je 'grappige' opmerkingenquote:
Jep, nooit geprobeerd? Gewoon ontzettend vaak langs de burgershot enzo, was je nog dikker dan Big Smokequote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zei hij al die dingen als je dik was?
Die is minder inderdaad!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Er bestaan idd lelijkere dikke vrouwen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn te lui om kleding textures te maken, hierdoor zijn alle characters naakt en is de PC versie overal in de wereld verboden. Helaas!
je doet je naam niet eer aan, beetje verzuurd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tyf toch eens een eind op met je 'grappige' opmerkingen
Trevor en Micheal spelen iig mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Heat op veronica straks![]()
Even checken hoe je zo'n heist uitvoert
Ja ik zit nu ook extra op te lettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:57 schreef CaasS het volgende:
[..]
Trevor en Micheal spelen iig mee.![]()
Viel me net op dat die maskers er ook in zitten bij die eerste overval op die geld kar. Lijkt me tof als je niet alleen banken kan overvallen, maar dus ook wagens. Heat is sowieso een grote inspiratiebron geloof ik want de bank job uit GTA 4 is ook gebaseerd op de bankjob uit Heat.
Die heb ik laatst ook maar eens gekeken (bazenfilm), daardoor krijg je alleen maar meer zin in GTA5.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:15 schreef Ties02 het volgende:
Heat op veronica straks![]()
Even checken hoe je zo'n heist uitvoert
Idd en Trevor is die dude die klappen kreeg van de Niro. Zelfde kapsel zeg maar en hij verneukte de job bijna. Zou me niks verbazen als hij zo'n soort rol krijgt bij GTA 5 (Michael het brein) die dude die het dan bijna verneukt en roekeloos gedrag laat zien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik zit nu ook extra op te lettenRobert de Niro is zoo Michael met dat pak en haar en professionele aanpak. Sowieso die hele setting in LA ja hebben ze zeker als blueprint gebruikt voor V, al is dit natuurlijk nog in (eind) jaren 90. Pff krijg zo'n zin in die game nu.
wel epic van Rockstar, is ook een van m'n favo films.
Vice City was Scarface/Miami Vice, GTA San Andreas had wat weg van Training Day
Hij draait nog bij, als ik het me goed herinner.quote:
Oh hier komt ie, ook als chauffeur, net als Franklinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij draait nog bij, als ik het me goed herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |