Ik zit ook even te kijken bij Dixons nu, maar ik ga er vanuit dat dit een fout is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:00 schreef Mandamo het volgende:
Bij Dixons is de SE ¤70, als je je inschrijft voor hun nieuwsbrief (waarvoor je je daarna weer uitschrijft.) krijg je nog eens ¤10 korting.
Geen idee, wel besteld. Mogen ze mn geld terug storten als het een fout is.quote:
Heb je die 10 euro korting er nog bovenop gedaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee, wel besteld. Mogen ze mn geld terug storten als het een fout is.
nee...dat dat weer nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:36 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Heb je die 10 euro korting er nog bovenop gedaan?![]()
aha zoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:41 schreef Mandamo het volgende:
Dat is de gewone versie. Die blimp krijg je alleen als je hem pre-ordert. (Dus ook bij de SE en CE)
Als op de bon staat collectors edition, heb je dan ook het recht om die mee te krijgen? Mag je profiteren van andermans fouten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee...dat dat weer niet
maar heb dan ook nog niet betaaldgewoon afhalen op locatie..eens kijken waarmee ze komen
kan best een prijs zijn voor een aanbedieing tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Mandamo het volgende:
Alleen als het een reële prijs is, wat hier niet het geval is. Duidelijk een fout gemaakt en de prijzen omgewisseld.
http://www.juridischesnelweg.nl/nieuws/detail.asp?id=725
die is niet in de aanbiedingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:10 schreef Mandamo het volgende:
En de minder uitgebreide versie hebben ze dan maar ¤40 duurder gemaakt?
ik weet nog niet voor welke nieuwe console ik ga, maar mocht daar een mooiere versie op komen dan ga ik die ook halen jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef Woods het volgende:
Zijn er mensen nou echt van plan om deze game dubbel te gaan halen mocht hij voor de PS4 uitkomen?
Daarom vind ik het zo'n naai-streek dat ze hem net voor de releases van de next-gen gooien zodat bijna de hele wereld hem eerst voor de PS3 en/ of Xbox gaat kopen en daarna hetzelfde trucje bij de next-gen. Dat waarschijnlijk een port gaat worden van de PC versie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet nog niet voor welke nieuwe console ik ga, maar mocht daar een mooiere versie op komen dan ga ik die ook halen ja
Nee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:38 schreef budvar het volgende:
Ik ga de komende 2 jaar echt nog geen ps4 halen dus voor mij is die keuze niet moeilijk.
Ja dat ben ik, ik word echt niet warm van de ps4. Ga liever weer op de pc en als de ps4 afgeprijsd is ga ik die misschien nog wel halen maar zeker niet bij de release.quote:
Dan is er nog een Xbox One.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:58 schreef budvar het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, ik word echt niet warm van de ps4. Ga liever weer op de pc en als de ps4 afgeprijsd is ga ik die misschien nog wel halen maar zeker niet bij de release.
Xboxquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef Rogan het volgende:
[..]
Dan is er nog een Xbox One.
Daarnaast is er nog helemaal niks bekend over de prijzen. Ik zal dat eerst eens afwachten voordat je van die wijze besluiten neemt.
Dan wacht ik op de ps4 versie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef Woods het volgende:
Zijn er mensen nou echt van plan om deze game dubbel te gaan halen mocht hij voor de PS4 uitkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |