Inderdaad, geruchten en negativiteit. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:16 schreef Pap89 het volgende:
Denk alleen dat wie zich ook maar een beetje inleest over de next gen consoles, niet zomaar een nextgen console koopt.
Vooral rond de geruchten bij de xboxone,
Net als in San Andreas en daarvoor, armen/benen eraf schietenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:01 schreef DSS24 het volgende:
In de trailer van Michael wordt iemand gesniped op 1.01 minuut en dan zie je echt een gat in zijn rug verschijnen. Zou vet zijn als je echt blijvende damage op lichamen ziet.
De PS3 is het main platform van GTA V dus ik denk niet dat ie heel veel beter wordtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef Woods het volgende:
Waarom wordt de PC versie altijd later uitgebracht dan de console versies? Komt dit doordat ze dan een apart team helemaal los kunnen laten gaan voor de PC versie die beduidend beter wordt?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Doublepain het volgende:
je krijgt nu dus een kaart bij de collectors edition?
Betekend dit dus dat je geen kaart meer krijgt met een poster?
Wellicht ja. Dankzij de extra paardenkracht hebben ze ook meer mogelijkheden maar heeft het weinig prio vanwege de kleine afzetmarkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef Woods het volgende:
Waarom wordt de PC versie altijd later uitgebracht dan de console versies? Komt dit doordat ze dan een apart team helemaal los kunnen laten gaan voor de PC versie die beduidend beter wordt?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat ik altijd nadelig vind van water, is dat je er maar een beperkte tijd onder kan blijven zonder dat je kan blijven ademhalen.
Er is een duikbootje! En scuba gear!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat ik altijd nadelig vind van water, is dat je er maar een beperkte tijd onder kan blijven zonder dat je kan blijven ademhalen.
Ook kan ik er slecht tegen dat het altijd nat is.quote:
Leer mij hoe ik voor een bepaalde tijd onder water kan ademhalen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:28 schreef tochweerhenk het volgende:
zo'n fles met zuurstofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Zolder het volgende:
[..]
Leer mij hoe ik voor een bepaalde tijd onder water kan ademhalen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:41 schreef Zolder het volgende:
[..]
Leer mij hoe ik voor een bepaalde tijd onder water kan ademhalen.
quote:
Lukt niet echt goed he, grappig zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je kan als het goed is ook autorijden.
grappig dat nou net jij dat zegtquote:
GTA Logic, net zo erg..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
grappig dat nou net jij dat zegt
Want?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
grappig dat nou net jij dat zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |