Right.quote:
cool ga ik es proberenquote:
Het zal er niet héél ver naast zitten vrees ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:53 schreef Manke het volgende:
[..]
dat laatste plaatje doet et em
wordt het systeem echt zo?
Het is maar goed dat je de nieuwste films makkelijk gratis kan streamen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:30 schreef boempa het volgende:
[..]
Het zal er niet héél ver naast zitten vrees ik
Ach, hoe het ook zijt, ik heb mijn "next-gen" systeem al gevonden:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:38 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de nieuwste films makkelijk gratis kan streamen dan.
Typisch Toon Hermans liedjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In theorie kan het. Microsoft heeft het benodigde patent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:53 schreef Manke het volgende:
[..]
dat laatste plaatje doet et em
wordt het systeem echt zo?
Maar het wordt enger. De XBox zal echt geen schilderijen voor echte personen aanzien, want het verdomde ding kan hartslagen detecteren.quote:A content presentation system and method allowing content providers to regulate the presentation of content on a per-user-view basis. Content is distributed an associated license option on the number of individual consumers or viewers allowed to consume the content. Consumers are presented with a content selection and a choice of licenses allowing consumption of the content. The users consuming the content on a display device are monitored so that if the number of user-views licensed is exceeded, remedial action may be taken.
Je zou maar lekker alleen een filmpje kijken en xbox one meldt dat er 2 hartslagen zijn gedecteerd...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In theorie kan het. Microsoft heeft het benodigde patent.
[..]
Maar het wordt enger. De XBox zal echt geen schilderijen voor echte personen aanzien, want het verdomde ding kan hartslagen detecteren.
Wat dizzz jij Giel?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch typisch dat het meeste oorlogen in west europa zijn gevoerd.quote:
Denk dat die het meest zijn opgeschreven ook. Als je elke strijd in Afrika op de kaart zou laten zien zou het ook een constante gloed zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef blup het volgende:
[..]
toch typisch dat het meeste oorlogen in west europa zijn gevoerd.
truequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Denk dat die het meest zijn opgeschreven ook. Als je elke strijd in Afrika op de kaart zou laten zien zou het ook een constante gloed zijn.
Tof!quote:
Toch jammer dat er geen nieuwe aflveringen gemaakt worden (althans niet dat ik weet, vond de sfeer heel tof).quote:
Ik denk dat ik mijn ziel ga verkopen voor een paar honderd miljard...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:49 schreef Manke het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)andel_n_3365547.html
Heb je terug van dit?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:23 schreef boempa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn ziel ga verkopen voor een paar honderd miljard...
3:47 met die ballonnenquote:
Ik wilde eerst zeggen; tijd om een onderdelenshop te openen daar in russia.... Maar toen ik verder keek zag ik dat ze auto's daar niet makenquote:
Met ducttapequote:Op zondag 2 juni 2013 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen; tijd om een onderdelenshop te openen daar in russia.... Maar toen ik verder keek zag ik dat ze auto's daar niet maken
nothin but love for maruquote:
quote:
En dan willen ze hem niet meerquote:
op de vraag of het uberhaupt wel mogelijk is, hier een antwoord van Professor Murray E. Fowlerquote:
quote:
Juistem.....quote:Kappers met obesitas hebben een grotere kans op chinafobe paranoia, zo luidt de uitkomst van een overheidsonderzoek betreffende de psychologie en sociologie van kappers, als onderdeel van de commissie "Seks met kangoeroes is hopeloos".
Vele verschillende doelgroepen zijn ondervraagd hoe het zit met hun chinafobe paranoia, en de volgenden kwamen als winnaars uit de bus:
1. Kappers met overgewicht (84,3%)
2. Furry's zonder portefeuille (71,4%)
3. Badmeesters met harige tenen (66,4%)
4. Palingen met hoogtevrees (62,8%)
5. Stortbakken met diarree (61,3%)
Om chinafobe paranoia te voorkomen wordt aangeraden de ramen en deuren te sluiten en Beethoven's 9e symfonie te gorgelen met het bloed van jonge Litouwse maagden. Bloedtypen A, B en 0 kunnen echter leiden tot hevige hinnikbuien en seksuele aantrekking jegens struisvogeleieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |