Dat kan ik, serieus, zó voor je regelen. Maar ik gok zomaar dat je daar niet op zit te wachtenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank!
Ik hoop zó dat jullie geen parachutes hebben liggen in een oude doos op zolder hè.
Ik heb twee verzamelalbums van sarabi ontvangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
wat een berg zeg!
wat zit er in die paarse pakjes?
Oh die zijn van Gaoxing. Nagelsticketjes!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
nee al die kleine paarse pakjes op de onderste helft van de foto
Dit, ja! Wat fijn dat het allemaal 'gewoon' door kan gaan. De meisjes los van elkaar laten komen is geen optie, toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat fijn dat die tickets omgeboekt konden worre
Nee, dan zouden we ook wel erg lang zoet zijn en we zijn na drie weken huishouden-met-kinderen al zó ontzettend toe aan drank en uitslapen, dat een langere exercitie geen aantrekkelijk idee is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dit, ja! Wat fijn dat het allemaal 'gewoon' door kan gaan. De meisjes los van elkaar laten komen is geen optie, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh dank je! Soms heb ik het gewoon niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Vooral dat drank en uitslapen is erg herkenbaar, ja. En jemig, wat komen ze al gauw!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, dan zouden we ook wel erg lang zoet zijn en we zijn na drie weken huishouden-met-kinderen al zó ontzettend toe aan drank en uitslapen, dat een langere exercitie geen aantrekkelijk idee is.
Had K. niet op de geplande datum kunnen komen, dan hadden we, denk ik, een ander meisje erbij gevraagd. Maar dat moet maar net lukken op die termijn, én maar net klikken én je zit het jaar erop met de vraag: wie vragen we dan terug.
Kortom, onze opluchting was heel groot toen alles toch nog op zijn pootjes terecht kwam.
En ze komen al over drie weken.
![]()
Ja!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:53 schreef Smallish het volgende:
[..]
Vooral dat drank en uitslapen is erg herkenbaar, ja. En jemig, wat komen ze al gauw!
Dat weer zal absoluut een rol spelen, ja. Die meiden kijken nu al uit naar hun speurtocht door het huis. Kijken of de verstopte dingetjes van vorig jaar nog terug te vinden zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!Dat hadden wij ook nog niet echt door. Komt ook omdat we nog helemaal geen zomer hebben, denk ik.
En doordat we ze pas vorige week weer op de bus hebben gezet! "Tot straks", zei L. toen. En ze had gelijk!
Nou ik heb in mei nog een onvermoede beknelde barbie verwijderd uit de radiator op hun kamer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dat weer zal absoluut een rol spelen, ja. Die meiden kijken nu al uit naar hun speurtocht door het huis. Kijken of de verstopte dingetjes van vorig jaar nog terug te vinden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |