abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 mei 2013 @ 12:35:05 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126943462
Hét toestel van sony voor H1 2013!

http://reviews.cnet.com/8(...)rtphone-could-go-hd/
http://www.xperiablog.net(...)ga-pictures-surface/
http://www.engadget.com/2(...)y-on-ces-show-floor/

Specs

• 139 x 71 x 7.9 mm
• IP57 certificering (Wikipedia: IP-code)
• Scherm: 5-inch 1080p (443 PPI), met OptiContrast technology
• Snapdragon S4 Pro (APQ8064), 1.5GHz quad-core processor met Adreno 320 GPU
• 2GB RAM, 16GB intern geheugen en microSD slot,
• 13MP Exmor RS CMOS sensor

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_126944016
Het blijft een lelijk ding i.v.m. eerdere toestellen.
  Forum Admin vrijdag 24 mei 2013 @ 13:05:25 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_126944428
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit vind je lelijk? Leg hem eens naast een S4.. Dan weet je wat lelijk is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_126944825
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
in verband met eerdere toestellen? wat snap ik hier niet?

je bedoelt dat eerdere toestellen enorm mooi waren waardoor deze in het niets valt?
blijf van mijn sig af! Nobody2.0 - Nobody2.0 - Nobody2.0
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:19:34 #5
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126944868
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

pi_126945093
Vergeleken met een Xperia P, die ikzelf heb, en een T of een Arc, is deze vrij onopvallend qua uiterlijk.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:29:09 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_126945164
dat is smaak he :) Die jij noemt vind ik weer niet mooi. De Z is wel lekker strak.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Forum Admin vrijdag 24 mei 2013 @ 17:37:24 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_126954943
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vergeleken met een Xperia P, die ikzelf heb, en een T of een Arc, is deze vrij onopvallend qua uiterlijk.
Zakelijk en strak. Ik hoef geen toeters en bellen op m'n telefoon.

De arc was ook een mooi toestel, ja.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_126956391
Die virus scanner mcaffee ofzo krijg ik hele tijd ding van. Heeft dit zin om een activeren? Want ik heb nog nooit een virus scanner op een telefoon gehad :')
Ik ben terug.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:37:16 #10
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_126957081
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:17 schreef Zweetteef het volgende:
Die virus scanner mcaffee ofzo krijg ik hele tijd ding van. Heeft dit zin om een activeren? Want ik heb nog nooit een virus scanner op een telefoon gehad :')
verwijderen en AVG installeren ;)

Toch handig voor spam en makkelijk als je je telefoon verloren bent!
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:57:00 #11
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_126984259
Nu al twee weken in bezit en wat me opvalt is dat ik hem liever zonder bescherming gebruik, want bijv. bij het afwassen ervan voelt hij zo veel slanker en zijn bovendien de knoppen beter toegankbaar. Maar ben dan weer bang dat de achterkant snel gaat bekrassen.

En wat ik nog steeds niet snap is dat waar het logo op staat een protector is, die je er tevens niet echt makkelijk af kan krijgen, niet dat ik dat wil maar zie nergens lipjes o.i.d.?
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[ Bericht 43% gewijzigd door Woods op 25-05-2013 14:02:53 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_126984541
iemand de tablet al in huis gehaald?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:06:09 #13
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_126994181
Oke kutsituatie...

Mijn Xperia Z trilde niet meer bij aanraking, dus ik wil hem opnieuw aanzetten en blijft het toestel zichzelf steeds rebooten. Een Sudden Death dus.

Ik naar de phone house, kunnen ze niks doen omdat ze zeggen dat het toestel waterschade heeft...

Er zit onder het klepje bij je headphones een stickertje. Als je telefoon geen waterschade heeft is ie wit, heeft ie dit wel, is ie rood.

Het toestel is 50 dagen oud, altijd klepjes dicht gehad, nooit echt mij onder de douche geweest ofzo.

Nu ben ik dus de lul, want ze repareren hem niet... :( :(

Dus nu naar de afgaanse reparateur brengen ;( ;(
pi_126994540
Waterschade? Dat ding moet toch waterdicht zijn? Constructiefout dus.
pi_126994644
Lulverhaal van de phone house dus, die indicator verkleurt al als je hem in een zweterige/warme broekzak stopt door de waterdamp.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:29:13 #16
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_126994981
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:18 schreef Ener-G het volgende:
Lulverhaal van de phone house dus, die indicator verkleurt al als je hem in een zweterige/warme broekzak stopt door de waterdamp.
Ja kon er ook niets tegen in brengen... stelletje lulho#ren..
pi_126995706
Is toch logisch dat val- en waterschade niet vergoed wordt onder garantie van een Sony Xperia?
Het toestel is een stuk steviger en meer waterdicht dan andere telefoons zonder IP57-certificering, maar dat houdt niet weg dat je nog steeds het toestel extra kunt beschermen met een hoesje en folie.

Voor schade door eigen gebruik heeft men verzekeringen voor verzonnen. Of koop jij een auto en rij je zonder verzekering rond en als je hem in een sloot rijdt en de auto is total-loss, ga je klagen bij de fabrikant? :')

En ohja, RTFM!

quote:
Waterbestendigheid
Voor het waterbestendig zijn van uw apparaat moeten de klepjes voor de micro-USBpoort, de micro-SD-kaart, de micro-SIM-kaart en de aansluiting van de headset goed
gesloten zijn.
Voorkom dat uw apparaat wordt blootgesteld aan omgevingen met overmatig veel stof
of vocht. Het normale gebruik en de slijtage, samen met beschadigingen aan uw
apparaat kunnen de bestendigheid van uw apparaat tegen stof of vocht doen afnemen.
Gebruik uw apparaat niet onder de volgende omstandigheden:
Zeewater Zwembad Duiken Heet water Zand/modder Overige vloeistoffen chemicaliën
Dompel nooit het apparaat, de micro-USB-poort, de micro-SD-kaart, de micro-SIMkaart of de aansluiting voor de headset onder in water, stel het apparaat niet bloot aan
vloeibare chemicaliën of aan vochtige omgevingen met extreem hoge of lage
temperaturen. Veeg water of vloeistof, dat op de Micro USB-poort, de
headsetaansluiting, de sleuf voor de micro-SD-kaart en de sleuf voor de SIM-kaart is
terechtgekomen, af met een droge doek. De waterbestendigheid van de Micro USBpoort, de headsetaansluiting, de sleuf voor de micro-SD-kaart en de sleuf voor de SIMkaart wordt niet gegarandeerd in alle omgevingen of onder alle omstandigheden.
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
pi_126996594
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:46 schreef Sjeenkske het volgende:
Is toch logisch dat val- en waterschade niet vergoed wordt onder garantie van een Sony Xperia?
Het toestel is een stuk steviger en meer waterdicht dan andere telefoons zonder IP57-certificering, maar dat houdt niet weg dat je nog steeds het toestel extra kunt beschermen met een hoesje en folie.

Voor schade door eigen gebruik heeft men verzekeringen voor verzonnen. Of koop jij een auto en rij je zonder verzekering rond en als je hem in een sloot rijdt en de auto is total-loss, ga je klagen bij de fabrikant? :')

En ohja, RTFM!

[..]

Tsja, als je er mee adverteert dat je toestel waterdicht is, dan gaat de gemiddeld geïnformeerde consument er vanuit dat het toestel in de regen en onder de douche gebruikt kan worden natuurlijk. Wat dat betreft is het zeker logisch dat het toestel onder garantie gerepareerd wordt, het voldoet immers niet aan de basisfunctie.

Bovenstaande geldt natuurlijk alleen als je de klepjes gesloten hebt, heb je dat niet, dan is het logisch dat je toestel kapot gaat van het water.

De klepjes zijn in dit geval gesloten en dan is het dus gewoon een garantiekwestie, ondanks het verhaal van The Phone House.
  zondag 26 mei 2013 @ 16:19:47 #19
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_127027524
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:46 schreef Sjeenkske het volgende:

En ohja, RTFM!

[..]

Als hij gewoon alle klepjes afgesloten heeft t.a.t. kan hij niet meer doen dan dat Sony recommandeert.

Heb even naar me eigen indicator gekeken en deze is wit met enkele rode plekjes?
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_127028048
Ik ben er wel mee onder de douche etc geweest en bij mij is hij nog helemaal wit.

Heb nu wel een kras/scheur in t scherm zitten (weet niet zeker, wil anti shatter er niet afhalen) maar nu zal hij vast niet meer waterproof zijn :')?
pi_127028147
Ik heb ook even onder de klepjes bij mijn telefoon gekeken. Die bij de SD-kaart en de oplader zijn spierwit, die van de aux in-uitgang is rood. Op zich logisch, heb met dat ding vaak genoeg in de regen muziek geluisterd en dan staat het klepje natuurlijk open. Ook tijdens het wielrennen heb ik hem vaak in m'n achterzak zitten met muziek op en dan komt die er drijfnat uit van het zweet, dan wordt die sticker vast ook wel rood.

Wel zwaar genaaid als die stuk gaat om een andere reden }:|
  zondag 26 mei 2013 @ 16:38:09 #22
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_127028438
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef S-RS het volgende:
Ik heb ook even onder de klepjes bij mijn telefoon gekeken. Die bij de SD-kaart en de oplader zijn spierwit, die van de aux in-uitgang is rood. Op zich logisch, heb met dat ding vaak genoeg in de regen muziek geluisterd en dan staat het klepje natuurlijk open. Ook tijdens het wielrennen heb ik hem vaak in m'n achterzak zitten met muziek op en dan komt die er drijfnat uit van het zweet, dan wordt die sticker vast ook wel rood.

Wel zwaar genaaid als die stuk gaat om een andere reden }:|
Ik snap ook niet hoezo ze het simpelweg als waterschade afdoen, maar de procedures zullen wel al bepaald zijn dat als ze rood zijn er niet meer overlegd kan worden omdat je ze net zo goed kan flashen en wel met een waterstraal in de geluidsjack hebt lopen spuiten.
pi_127037031
Ik zou sowieso eisen dat ze eerst maar het probleem gaan onderzoeken, het is immers in indicator. M.a.w. het probleem HOEFT niet eens de mogelijke waterschade te zijn.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:52:18 #24
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_127050798
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:06 schreef WatskeZegt het volgende:
Oke kutsituatie...

Mijn Xperia Z trilde niet meer bij aanraking, dus ik wil hem opnieuw aanzetten en blijft het toestel zichzelf steeds rebooten. Een Sudden Death dus.

Ik naar de phone house, kunnen ze niks doen omdat ze zeggen dat het toestel waterschade heeft...

Er zit onder het klepje bij je headphones een stickertje. Als je telefoon geen waterschade heeft is ie wit, heeft ie dit wel, is ie rood.

Het toestel is 50 dagen oud, altijd klepjes dicht gehad, nooit echt mij onder de douche geweest ofzo.

Nu ben ik dus de lul, want ze repareren hem niet... :( :(

Dus nu naar de afgaanse reparateur brengen ;( ;(
Volgens mij is die van mij ook vandaag dood...
Ik had hem vol opgeladen en ging richting me werk. Oordopjes aangesloten en wilde hem normaal aanzetten, liep het scherm vast, kon niks aanraken, niks. Enkele seconden op de aan knop gedrukt ging het scherm weer uit en aan. Nog steeds niks kunnen aanraken.

Nu doet hij hélemaal niks, maar volgens mij brandt het scherm nogwel te zien aan de soort witte gloed. Wat is het probleem? Bij de T-mobile zullen ze ook wel niks weten en hoe gaan de procedures, krijg je een nieuwe?

Aanhooken aan de pc geeft ook geen resultaat. Technische fout wellicht maar als ik nul op rekest krijg ik het ook einde verhaal Sony.
  zondag 26 mei 2013 @ 23:55:48 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_127050928
Power + volume omhoog 5 seconden inhouden, probeer dat eens.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')