Dit vind je lelijk? Leg hem eens naast een S4.. Dan weet je wat lelijk is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het blijft een lelijk ding i.v.m. eerdere toestellen.
in verband met eerdere toestellen? wat snap ik hier niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het blijft een lelijk ding i.v.m. eerdere toestellen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit vind je lelijk? Leg hem eens naast een S4.. Dan weet je wat lelijk is.
Zakelijk en strak. Ik hoef geen toeters en bellen op m'n telefoon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vergeleken met een Xperia P, die ikzelf heb, en een T of een Arc, is deze vrij onopvallend qua uiterlijk.
verwijderen en AVG installerenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:17 schreef Zweetteef het volgende:
Die virus scanner mcaffee ofzo krijg ik hele tijd ding van. Heeft dit zin om een activeren? Want ik heb nog nooit een virus scanner op een telefoon gehad
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit vind je lelijk? Leg hem eens naast een S4.. Dan weet je wat lelijk is.
Ja kon er ook niets tegen in brengen... stelletje lulho#ren..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:18 schreef Ener-G het volgende:
Lulverhaal van de phone house dus, die indicator verkleurt al als je hem in een zweterige/warme broekzak stopt door de waterdamp.
quote:Waterbestendigheid
Voor het waterbestendig zijn van uw apparaat moeten de klepjes voor de micro-USBpoort, de micro-SD-kaart, de micro-SIM-kaart en de aansluiting van de headset goed
gesloten zijn.
Voorkom dat uw apparaat wordt blootgesteld aan omgevingen met overmatig veel stof
of vocht. Het normale gebruik en de slijtage, samen met beschadigingen aan uw
apparaat kunnen de bestendigheid van uw apparaat tegen stof of vocht doen afnemen.
Gebruik uw apparaat niet onder de volgende omstandigheden:
Zeewater Zwembad Duiken Heet water Zand/modder Overige vloeistoffen chemicaliën
Dompel nooit het apparaat, de micro-USB-poort, de micro-SD-kaart, de micro-SIMkaart of de aansluiting voor de headset onder in water, stel het apparaat niet bloot aan
vloeibare chemicaliën of aan vochtige omgevingen met extreem hoge of lage
temperaturen. Veeg water of vloeistof, dat op de Micro USB-poort, de
headsetaansluiting, de sleuf voor de micro-SD-kaart en de sleuf voor de SIM-kaart is
terechtgekomen, af met een droge doek. De waterbestendigheid van de Micro USBpoort, de headsetaansluiting, de sleuf voor de micro-SD-kaart en de sleuf voor de SIMkaart wordt niet gegarandeerd in alle omgevingen of onder alle omstandigheden.
Tsja, als je er mee adverteert dat je toestel waterdicht is, dan gaat de gemiddeld geïnformeerde consument er vanuit dat het toestel in de regen en onder de douche gebruikt kan worden natuurlijk. Wat dat betreft is het zeker logisch dat het toestel onder garantie gerepareerd wordt, het voldoet immers niet aan de basisfunctie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:46 schreef Sjeenkske het volgende:
Is toch logisch dat val- en waterschade niet vergoed wordt onder garantie van een Sony Xperia?
Het toestel is een stuk steviger en meer waterdicht dan andere telefoons zonder IP57-certificering, maar dat houdt niet weg dat je nog steeds het toestel extra kunt beschermen met een hoesje en folie.
Voor schade door eigen gebruik heeft men verzekeringen voor verzonnen. Of koop jij een auto en rij je zonder verzekering rond en als je hem in een sloot rijdt en de auto is total-loss, ga je klagen bij de fabrikant?![]()
En ohja, RTFM!
[..]
Als hij gewoon alle klepjes afgesloten heeft t.a.t. kan hij niet meer doen dan dat Sony recommandeert.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:46 schreef Sjeenkske het volgende:
Is toch logisch dat val- en waterschade niet vergoed wordt onder garantie van een Sony Xperia?
Het toestel is een stuk steviger en meer waterdicht dan andere telefoons zonder IP57-certificering, maar dat houdt niet weg dat je nog steeds het toestel extra kunt beschermen met een hoesje en folie.
Voor schade door eigen gebruik heeft men verzekeringen voor verzonnen. Of koop jij een auto en rij je zonder verzekering rond en als je hem in een sloot rijdt en de auto is total-loss, ga je klagen bij de fabrikant?![]()
En ohja, RTFM!
[..]
Ik snap ook niet hoezo ze het simpelweg als waterschade afdoen, maar de procedures zullen wel al bepaald zijn dat als ze rood zijn er niet meer overlegd kan worden omdat je ze net zo goed kan flashen en wel met een waterstraal in de geluidsjack hebt lopen spuiten.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef S-RS het volgende:
Ik heb ook even onder de klepjes bij mijn telefoon gekeken. Die bij de SD-kaart en de oplader zijn spierwit, die van de aux in-uitgang is rood. Op zich logisch, heb met dat ding vaak genoeg in de regen muziek geluisterd en dan staat het klepje natuurlijk open. Ook tijdens het wielrennen heb ik hem vaak in m'n achterzak zitten met muziek op en dan komt die er drijfnat uit van het zweet, dan wordt die sticker vast ook wel rood.
Wel zwaar genaaid als die stuk gaat om een andere reden
Volgens mij is die van mij ook vandaag dood...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:06 schreef WatskeZegt het volgende:
Oke kutsituatie...
Mijn Xperia Z trilde niet meer bij aanraking, dus ik wil hem opnieuw aanzetten en blijft het toestel zichzelf steeds rebooten. Een Sudden Death dus.
Ik naar de phone house, kunnen ze niks doen omdat ze zeggen dat het toestel waterschade heeft...
Er zit onder het klepje bij je headphones een stickertje. Als je telefoon geen waterschade heeft is ie wit, heeft ie dit wel, is ie rood.
Het toestel is 50 dagen oud, altijd klepjes dicht gehad, nooit echt mij onder de douche geweest ofzo.
Nu ben ik dus de lul, want ze repareren hem niet...![]()
![]()
Dus nu naar de afgaanse reparateur brengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |