Is ook niet echt nodig IMO, voorlopig kan het spel grafisch makkelijk meekomen. Liever focussen ze zich op het polijsten van gameplay, balans, ballistics en dergelijke.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:04 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik verwacht toch BF 3.5
Die screens van de alpha zien er ook uit als BF 3 met een nieuwe HUD.
Niet dat dit iets slechts is, maar veel vernieuwing verwacht ik niet.
Juist.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Catkiller het volgende:
Zag er wel tof uit zeg net die MP gameplay. Ook al waren de dingen die ze deden tot op zekere hoogte gescript en mocht de gevolgde squad overduidelijk niet dood gaan.
quote:
dankje! graphics hier zijn xbox one heb ik begrepen?quote:
Nee, dit is op de PC gedaan. Wanneer ze in de lift stappen zie je heel kort een E in beeld staan die ingedrukt moet worden om omhoog te gaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef fyah het volgende:
[..]
dankje! graphics hier zijn xbox one heb ik begrepen?
En toch lijkt het met een controller gespeeld...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dit is op de PC gedaan. Wanneer ze in de lift stappen zie je heel kort een E in beeld staan die ingedrukt moet worden om omhoog te gaan.
Scripted. Net als die toren in Caspian Border. (waarvan we ook allemaal natte dromen hadden tot de beta...)quote:
Dus dat kan dus niet echt gebeuren in de mp?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toch lijkt het met een controller gespeeld...
[..]
Scripted. Net als die toren in Caspian Border. (waarvan we ook allemaal natte dromen hadden tot de beta...)
Elke fucking keer als je die laatste vlag capt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus dat kan dus niet echt gebeuren in de mp?
Ik moet het nog zien... Ze riepen over de mast in Caspian Border exact hetzelfde en dat bleek ook een scripted verhaal met minimale invloed op de game.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef Catkiller het volgende:
Zou het? Omdat ze het er tijdens het "live" gebeuren het er over hadden dat ze het gebouw aan het neerhalen waren. Ach, het ziet er leuker uit dan die vallende toren dus al kan je het niet zelf doen is het sowieso een stap vooruit.
2 min kapot dik dat je die grond laat inzakken en ze die tank opblazenquote:
Ja daar riepen ze het zelfde over maar hier kan je nu gewoon weer alles kapot maken zoals in BF BC 2 dus dit geloof ik meer als die caspian toren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien... Ze riepen over de mast in Caspian Border exact hetzelfde en dat bleek ook een scripted verhaal met minimale invloed op de game.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
2 min kapot dik dat je die grond laat inzakken en ze die tank opblazen
En gewoon even met de lift omhoog wat spotten komt er een dikke raket aan
Ben bang dat Dice en EA me te pakken hebben en ik ook premium ga aanschaffen![]()
Ja voor de game maar weet nu zeker dat ik premium ook wilquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ze hadden jou als eerste te pakken hoor. En dat is niet net nu pas!
Dat hadden we van jou ook al wel verwacht hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:56 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja voor de game maar weet nu zeker dat ik premium ook wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |