Op veel servers wel maarja moeten we maar mee leren leven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef Jorwol het volgende:
5 man squads, nice! Commander mode is ook wel erg gaaf, al zul je wel weer zien dat admins dat altijd willen zijn en dat je anders gekickt wordt enzo
dan moeten we maar zorgen voor een eigen serverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef Jorwol het volgende:
5 man squads, nice! Commander mode is ook wel erg gaaf, al zul je wel weer zien dat admins dat altijd willen zijn en dat je anders gekickt wordt enzo
Kijk die trailer dan. En 5 man is beter omdat je als je met 5 man wil spelen niet in 1 squad kan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef rubbels het volgende:
Waarom zijn squads van 5 man zoveel beter dan van 4? En wat is commander mode?
Te vaak dat niet iedereen in een squad past en nu met geluk als je met 6 man bent dat de 6de commander wordtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kijk die trailer dan. En 5 man is beter omdat je als je met 5 man wil spelen niet in 1 squad kan?Vaak genoeg gehad met dennis, Bip, reactive en hiddit of thejeweler bijvoorbeeld.
Ja hij staat ook in mijn game lijst...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:40 schreef Vinno het volgende:
Vet heur allemaal!
Had hem op de dag dat het kon al besteld bij Origin, maar nu kan ik helemaal niet meer wachten
Als ze de squats nu gewoon 10 man maken en dat de eerste 4 maar perks kunnen uitzoeken..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef Jorwol het volgende:
Kijk die trailer dan. En 5 man is beter omdat je als je met 5 man wil spelen niet in 1 squad kan? Vaak genoeg gehad met dennis, Bip, reactive en hiddit of thejeweler bijvoorbeeld.
10 man is weer overdreven want dan sta jij op met 4 man op 1 te schieten staan er een seconde later 9 bij..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:57 schreef Convict het volgende:
[..]
Als ze de squats nu gewoon 10 man maken en dat de eerste 4 maar perks kunnen uitzoeken..
hoevaak dat idd nu al voorkomt jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:01 schreef dennis3d het volgende:
[..]
10 man is weer overdreven want dan sta jij op met 4 man op 1 te schieten staan er een seconde later 9 bij..
Squats? Do you even lift?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:57 schreef Convict het volgende:
[..]
Als ze de squats nu gewoon 10 man maken en dat de eerste 4 maar perks kunnen uitzoeken..
Er is nu niemand om koffie te halenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef rubbels het volgende:
Waarom zijn squads van 5 man zoveel beter dan van 4? En wat is commander mode?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er is nu niemand om koffie te halen
GAM / Battlefield 4quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef VelitoX het volgende:
Dennis was jij nou degene die zat te zeiken dat mensen niet over bf3 lulden? Je lult nu zelf alleen over bf4..... Ga dan naar bf4 topic ofzo.
Iekue ben jij nou degene die toch nooit wat laat horen alleen maar zeikt op andere.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef VelitoX het volgende:
Dennis was jij nou degene die zat te zeiken dat mensen niet over bf3 lulden? Je lult nu zelf alleen over bf4..... Ga dan naar bf4 topic ofzo.
Sorry hoor dat ik niet meer bel lieve schat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Iekue ben jij nou degene die toch nooit wat laat horen alleen maar zeikt op andere.
Dit wordt toch het vervolg maar daar ben je wss te dom voor
Ja ik vind het heel jammer dat je niet meer belquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik niet meer bel lieve schat.
*beltquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja ik vind het heel jammer dat je niet meer bel
Of je geeft die shit gewoon vrij. Ik snap die capped squads niet zo. Een sniper/support team is met 2 man prima voor afdekken terwijl je een assault team gewoon wil volproppen met minimaal 4 assaults en minimaal 1 support.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kijk die trailer dan. En 5 man is beter omdat je als je met 5 man wil spelen niet in 1 squad kan?Vaak genoeg gehad met dennis, Bip, reactive en hiddit of thejeweler bijvoorbeeld.
Eerst en vooral, schiet in bursts. Niet gelijk je magazijn leegschieten door de trekker in te houden. Probeer in bursts van 3-5 shots per klik te schieten. Minimale pauze ertussen, zo is je aim stukken beter doordat je minder bullet spread hebt, en minder terugslag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:10 schreef Jamieee het volgende:
Gisteren BF3 gekocht en vanochtend ook direct maar premium gekocht.
Vanavond meteen weer knallen ik wil z.s.m. die L96 Sniper, heeft iemand tips voor een beginner qua battlefield? Nog nooit een eerdere variaant van BF gespeeld namelijk.
Zo veel heb ik nu ook weer niet uitgevreten op BF3, all it takes is one butthurt one blijkbaar.quote:Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: metabans.com: being an ass to admin
Sowieso, adminsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo veel heb ik nu ook weer niet uitgevreten op BF3, all it takes is one butthurt one blijkbaar.
zelf heb ik ook een tijdje een server gehad en daar is niemand geband geweestquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Sowieso, adminsIk zat zelf een tijdje in een Nederlandse clan en hoewel de clanleider een hele vriendelijke dude was op de voicecomm wist hij altijd wel een reden te vinden om iemand te bannen. Dan weer was iemand "verdacht goed", dan weer zat iemand teveel te campen, dan weer was het een cheater "want hij kon me daar nooit zien".
Ook vaak genoeg gehad dat ik per ongeluk 2 keer achter elkaar de verkeerde persoon snipe en dat je dan 10 seconden later een ban hebt.
Ja ik ken het. Daarom op de Xbox ook een eigen server met wat anderen of op de server spelen van mensen die je kent, anders is het helemaal erg, met 12 man per team val je nog een stuk sneller op als je de admin een paar keer tegen komt en het gevecht wint.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Sowieso, adminsIk zat zelf een tijdje in een Nederlandse clan en hoewel de clanleider een hele vriendelijke dude was op de voicecomm wist hij altijd wel een reden te vinden om iemand te bannen. Dan weer was iemand "verdacht goed", dan weer zat iemand teveel te campen, dan weer was het een cheater "want hij kon me daar nooit zien".
Ook vaak genoeg gehad dat ik per ongeluk 2 keer achter elkaar de verkeerde persoon snipe en dat je dan 10 seconden later een ban hebt.
Jup. Ook als je aangeeft dat hij wel heel makkelijk headshots maakt met een totaal inaccurate propjesschieter (SMG) op lange afstand terwijl ik vaak iemand toch flink moet raken met die dingen, vinden ze ook niet leuk...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef ems. het volgende:
[..]
met een kleine ssd ga het idd niet reddenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Jamieee het volgende:
damn vrijwel alle games verwijderd van me SSD (60GB) hadik 27GB over dus konik eindelijk BF3 (20GB) installeren. Vanochtend op me werk premium gekocht krijg ik meteen een update van 15GB erbij
tijd voor een andere SSD als ik geen uitweg kan vinden
Ik gaat dan maar snel opzoek naar een 250/256 SSD!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:27 schreef hiddit het volgende:
[..]
met een kleine ssd ga het idd niet redden
en ben bang dat BF4 nog grooter gaat worden
jaa ik moet ook nog opzoek naar een heel nieuw systeemquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:33 schreef Jamieee het volgende:
[..]
Ik gaat dan maar snel opzoek naar een 250/256 SSD!
Dan hang je er toch ff een raid schijf bij, kost niet zoveel ook ..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Jamieee het volgende:
damn vrijwel alle games verwijderd van me SSD (60GB) hadik 27GB over dus konik eindelijk BF3 (20GB) installeren. Vanochtend op me werk premium gekocht krijg ik meteen een update van 15GB erbij
Hoe bedoel je? nog een 60Gbtje en dan RAID0, Ja dat kan maar koop denk liever meteen een 256GB Samsung 840 Pro ben ik meteen van het gezeur af voor een tijdje hoop ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:12 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dan hang je er toch ff een raid schijf bij, kost niet zoveel ook ..
Gewoon vanaf HDD draaien. Hier ook dat probleem gehad met een 120GB SSD, overgezet naar HDD en nauwelijks verschil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef Jamieee het volgende:
Het is ook telkens wat bij mijquote:Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Your ping is too high!
M98Bquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Jamieee het volgende:
Welke sniperrifle vinden jullie het beste die L96? Die probeer ik atm te behalen
Of je nu zoomt of niet. die glare is er hoe dan ook als je hem op je wapen fit. als je gaat rennen ben je zelfs ene mooi flikker lichtjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef fyah het volgende:
door met een l96 12X zoom in het gras te liggen. Vanaf 8X krijgt je scope lens een glare en zien andere snipers je zitten. Zoom alleen in als je denkt dat je kan engagen.
Heeft al een forgrip.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef rubbels het volgende:
[..]
Lolwut.
Die logica zie ik niet helemaal...
ik vind van niet. 20 mb vs 600mb/s is best een verschil wat tijdens gamen epic is. niet allene bij bf maar bij rpg's al helemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:11 schreef rubbels het volgende:
SSD is zwaar overrated als je het mij vraagt.....
Ook als ik een nieuwe pc ga kopen zal ik er wss geen SSD in hangen, gebruik het geld liever ergens anders voor.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |