Als je dat doet kan je ineens heel mooi schilderenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je dat doet kan je ineens heel mooi schilderen
je moet eigenlijk die filmpjes van die indische dokter die ook allemaal neus porien leeg gaat vissen kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom kijk ik youtubefilmpjes over gigantische ingegroeide haren?
Die zijn echt bizarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
je moet eigenlijk die filmpjes van die indische dokter die ook allemaal neus porien leeg gaat vissen kijken
Doe een link dan!quote:
quote:
Ik kijk nu naar ingegroeide haren..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Waarom zou je dit überhaupt willen kijke.... nevermind
Seriously, jij kijkt dit???quote:
Ik weet ook niet waaromquote:
Whyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er is iemand die gewoon een volledig kanaal heeft helemaal vol met video's van hoe hij ingegroeide haren eruit trekt![]()
Allemaal in extreme macro-stand en het zijn echt heul veul filmpjes
You can do itquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kijk niet eens
En arghhh collega gaat naar de friettent... ik wil niks.. ik heb géén zin in een hamburger... of friet... of broodje kroket... of of of...Omnomnom boterhammetjes....
Ja hoiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kijk niet eens
En arghhh collega gaat naar de friettent... ik wil niks.. ik heb géén zin in een hamburger... of friet... of broodje kroket... of of of...Omnomnom boterhammetjes....
quote:Uploaded for educational purposes.
SSST HET IS TOCH EEN VERRASSING!quote:
"waar Spees faalt in TT's maken"quote:
Ik doe het ook nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hoi
Ik eet vanavond alleen en heb een restje pastasaus uit de vriezer gehaald in plaats van naar de friettent te gaan, maar ergens heb ik wel zin in friet, maar ik doe het niet, is de bedoeling
HOEzo, ik heb toch gewoon iets van jou gekochtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SSST HET IS TOCH EEN VERRASSING!
O ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEzo, ik heb toch gewoon iets van jou gekocht
Dit vraagt natuurlijk om iemand die een vraag stelt waar je gelaserd bent.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:41 schreef Maisnon het volgende:
De lasermevrouw ging ook over het weer praten terwijl ze me met die laser aanviel. Ja ik moet gewoon even over die ervaring praten hoor
En picsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om iemand die een vraag stelt waar je gelaserd bent.
Ja als je al mn reacties in dit topic doorneemt dan is het al duidelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om iemand die een vraag stelt waar je gelaserd bent.
Gewoon lullen johquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:41 schreef Maisnon het volgende:
De lasermevrouw ging ook over het weer praten terwijl ze me met die laser aanviel. Ja ik moet gewoon even over die ervaring praten hoor
Ja het scheelt als je nog wat lekker maar gezond eten in het vooruitzicht hebt jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook nietHeb gisteren vlees gekocht voor vandaag om lekker met puree te maken... + dat vandaag cif weer werken is na 2 dagen migraine en vettig eten is dan ook niet zo slim (ook al let híj daar niet echt mee op... doe ik het wel voor hem
![]()
)
Zovelen vragen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:44 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik moest dus mn broek uit doen, plat op de tafel, die vrouw/dat meisje is sowieso heel aardig, en daar lig je dan dus, moet je iets van een bril op (ik koos voor de snowboardbril) en dan komt dat apparaat erop te staan, flits! flits! en het voelt alsof iemand heel koud water erop supersoakerd, wat dan meteen kei heet wordt.
En dan dus het complete gebiedecht een soort semi zeis postbode elastiek sambal supersoaker gevoel, ik denk dat dat de meest nauwkeurige beschrijving is. En nu voelt het verbrand
Wow das wel heel gedetailleerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:44 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik moest dus mn broek uit doen, plat op de tafel, die vrouw/dat meisje is sowieso heel aardig, en daar lig je dan dus, moet je iets van een bril op (ik koos voor de snowboardbril) en dan komt dat apparaat erop te staan, flits! flits! en het voelt alsof iemand heel koud water erop supersoakerd, wat dan meteen kei heet wordt.
En dan dus het complete gebiedecht een soort semi zeis postbode elastiek sambal supersoaker gevoel, ik denk dat dat de meest nauwkeurige beschrijving is. En nu voelt het verbrand
Ja voor de pijn hoef je het niet te laten, het is echt bizar en het doet wel zeer maar als het voorbij is dan doet het dus geen pijn meer alleen verbrand achtigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:46 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil dat ook gaan doen, volgend jaar ofzo. Bikinilijn en oksels, dan hoef ik alleen mijn benen nog maar te scheren
Ah, 8x1,5, da's wel te overzien an sichquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja voor de pijn hoef je het niet te laten, het is echt bizar en het doet wel zeer maar als het voorbij is dan doet het dus geen pijn meer alleen verbrand achtig
Ik ga misschien ooit aandurven om mijn oksels te epileren.. Laseren is me het geld dan weer niet waard maar scheren is ook niet alles.. Maar watje endezulks, dus epileren nog niet echt geprobeerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, 8x1,5, da's wel te overzien an sich
En jah, ik denk ook dat het het wel waard is. Ik scheer nu elke dag, maar met een gevoelige huis is dat niet heel veel. En door donker haar + superbleke huid zie je dan altijd de haartjes onderhuids nog zitten. Zodra ik $ heb ga ik dat doen denk ik. En daarna sparen voor een sleeve.
Ja het is eigenlijk een gebiedje ter grootte van een euro ongeveer en die wordt dan telkens elke paar seconde gezapt en verplaatst, bij de donkere haartjes is het 't meest pijnlijk. Als je ook blonde haartjes weg wil halen dan moeten ze een andere techniek gebruikenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En jah, ik denk ook dat het het wel waard is. Ik scheer nu elke dag, maar met een gevoelige huis is dat niet heel veel. En door donker haar + superbleke huid zie je dan altijd de haartjes onderhuids nog zitten. Zodra ik $ heb ga ik dat doen denk ik. En daarna sparen voor een sleeve.
Ik heb het een keer geharstquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga misschien ooit aandurven om mijn oksels te epileren.. Laseren is me het geld dan weer niet waard maar scheren is ook niet alles.. Maar watje endezulks, dus epileren nog niet echt geprobeerd
Ohja, dat klinkt logish wel. Wanneer moet jij weer terug?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk een gebiedje ter grootte van een euro ongeveer en die wordt dan telkens elke paar seconde gezapt en verplaatst, bij de donkere haartjes is het 't meest pijnlijk. Als je ook blonde haartjes weg wil halen dan moeten ze een andere techniek gebruiken
In juliquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat klinkt logish wel. Wanneer moet jij weer terug?
Hoei, dat klinkt dan wel weer angstaanjagend ja, haha! Nouja, eerst maar even kijken en sparen enzo. Voor nu hebben er nog wat andere dingen prioriteit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In juli
Als ik het met mn benen harsen vergelijk dan vond ik harsen niks voorstellen en dit heel erg pijnlijk, maar ik heb nog nooit eerder die intieme zonegeharst en bij mij liggen de zenuwen ook wel weer anders als je lager gaat zitten.
Better safe than sorryquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
mcdonalds schoenen binnenHad ik nou toch maar alleen 39 besteld, maar goed
![]()
Jeuzusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dat ik wel op een euro of 1500-2000 moet rekenen. Maar dat zet je ook in delen, in één keer gaat dat niet.
2000/60 jaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dat ik wel op een euro of 1500-2000 moet rekenen. Maar dat zet je ook in delen, in één keer gaat dat niet.
Jup, bij mij is het altijd lelijk ook al heb ik net mijn benen geschorenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En jah, ik denk ook dat het het wel waard is. Ik scheer nu elke dag, maar met een gevoelige huid is dat niet heel chill. En door donker haar + superbleke huid zie je dan altijd de haartjes onderhuids nog zitten. Zodra ik $ heb ga ik dat doen denk ik. En daarna sparen voor een sleeve.
Welke kleur is het gewordenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goede degelijke schoen en velen grip, ik ben blijEn dat voor ongeveer 42 euro met 2x verzendkosten erbij (verzenden en retourneren).
pics?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:09 schreef Maisnon het volgende:
ok net the warzone even geinspecteerd: valt me alles mee met de roodheid
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goede degelijke schoen en velen grip, ik ben blijEn dat voor ongeveer 42 euro met 2x verzendkosten erbij (verzenden en retourneren).
Zwart, moest zwartquote:
15 juni intro dag met rondleiding enzo, dus denk dan een soort van training? Hij had het wel over iets van een computer programma maar ik dacht van HET ZAL WEL IK ZIE HET DAN WEL. dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Half juni ging je beginnen toch? Krijg je nog een training?
"en hier is de knop van de big mac.. en hier is de knop van de cola"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zwart, moest zwart
[..]
15 juni intro dag met rondleiding enzo, dus denk dan een soort van training? Hij had het wel over iets van een computer programma maar ik dacht van HET ZAL WEL IK ZIE HET DAN WEL. dus
quote:Vervolgens kunt u het pakket afgeven bij uw dichtstbijzijnde postkantoor (u hoeft niets te betalen).
Ermahgerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:20 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd sylvana staat in het diabaids magazine
yeah wilde foto naar je sturen via WA maar mn telefoon doet aids.quote:
Ja? Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:44 schreef RenRen- het volgende:
Spees, volgens mij word je ook echt opgeleid hoorHeb ik weleens gehoord over de mac
quote:
'Welkom, je hoort nu bij de mcDonalds familie!'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie de mac er wel voor aan dat ze introductiedagen hebben waar je alles leert over de macdonalds-filosofie![]()
Heb ik bij de Ikea ook gehad
En dat mensen ook voor cola light kunnen kiezenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dat ze dan praatjes houden over dat ze gezond eten willen promoten en dat er daarom sla op hun hamburgers ligt
Stomme telefoon is stomquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeah wilde foto naar je sturen via WA maar mn telefoon doet aids.
Telefoon in een ziplockquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuuu, ik wachten tot broodje gezakt is om te gaan lopen, gaat het stiekem regenen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuuu, ik wachten tot broodje gezakt is om te gaan lopen, gaat het stiekem regenen.
Dan voel je je een enorme baas als je terugkomtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was vooral bang voor mijn telefoonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan voel je je een enorme baas als je terugkomt
En nu is het weer droog. What are this?quote:
Ja dat dacht ik gister ook, en toen ging het halverwege regenen en hagelen, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu is het weer droog. What are this?
KILL IT WITH FIRE.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bep heeft vriendinnetje from hell meegenomenAlle kasten open trekken, 3x per 5 minuten om een snoepje vragen aaaargh!
Ga maar verplicht naar de speeltuin toe ofzo, voor ik er 1 buiten zet op dr blote sokken
Nah, eerder nat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan voel je je een enorme baas als je terugkomt
Kutkindquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bep heeft vriendinnetje from hell meegenomenAlle kasten open trekken, 3x per 5 minuten om een snoepje vragen aaaargh!
Ga maar verplicht naar de speeltuin toe ofzo, voor ik er 1 buiten zet op dr blote sokken
Ik rende altijd met m'n ipod, die heeft al bewezen best wat water te kunnen handelenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was vooral bang voor mijn telefoon
Maak van die pss geluidjes, net als cesar milanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Naja ik wil niet zonder telefoon rennen, ook niet als ik een vervangend horloge zou hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik rende altijd met m'n ipod, die heeft al bewezen best wat water te kunnen handelen.
Jammer dat patsen geven niet ideaal is in deze situatie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tjah, ik had al bewezen dat iPhones niet zo goed tegen water kunnenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik rende altijd met m'n ipod, die heeft al bewezen best wat water te kunnen handelen.
Ging altijd wel prima, maar ik gebruikte ook geen app toenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik wil niet zonder telefoon rennen, ook niet als ik een vervangend horloge zou hebben
Het gaat niet om mijn app. Als ik zoeen fancy horloge koop dan heb ik GPS, hartslag en intervalshit op dat horloge.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ging altijd wel prima, maar ik gebruikte ook geen app toen.
Vind dat ding sowieso eigenlijk wel handiger, veel kleiner en lichter.
Maar de extra functies mis je wel..
Fancy horloges.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn app. Als ik zoeen fancy horloge koop dan heb ik GPS, hartslag en intervalshit op dat horloge.
Waar heb je dan nog een telefoon voor nodig?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn app. Als ik zoeen fancy horloge koop dan heb ik GPS, hartslag en intervalshit op dat horloge.
Bereikbaar zijn en iemand kunnen bellen als het nodig isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar heb je dan nog een telefoon voor nodig?
Kan dat horloge dat niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bereikbaar zijn en iemand kunnen bellen als het nodig is
NEINZ helaas.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan dat horloge dat niet?
ERMAGERD DAT ZOU TOF ZIJN, EEN HORLOGE WAAR JE MEE KAN BELLEN
B neemt hem ook om die reden mee, buiten het feit dat die app er dan ook nog op staatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een iWatchquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan dat horloge dat niet?
ERMAGERD DAT ZOU TOF ZIJN, EEN HORLOGE WAAR JE MEE KAN BELLEN
En moeziekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beeldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:01 schreef Maisnon het volgende:
Kijken of ik kan fietsen zonder te gillen van de pijn
Doeg!!
Krijg je daar melding van?quote:
Ik ben eigenlijk nooit bang om alleen op pad te gaan...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zijn trouwens ook mensen die door het bos hardlopen. Maar ik zou zelf nooit alleen door een bos gaan, ik word daar een beetje bang van. En dat wordt nog aangesterkt door dode mensen die gevonden worden door wandelaars![]()
Oh ik ben ook niet echt bang hoor. Maar door dingen die gebeurd zijn (in mijn directe omgeving, niet met mijzelf) neem ik liever gewoon een telefoon mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit bang om alleen op pad te gaan...
Maar we hebben hier dan ook geen bos
Serieus? Wat een briljante app!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een peptalk gestuurd, als het goed is wordt die gelezen op dr telefoon nu
""hihi, your boobies are bouncing, I can see them!"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik nog iets voor iemand anders sturen? Bericht moet wel in engels zijn anders wordt het niet goed afgelezen.
nog greetings scissor erachter gegooidquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
""hihi, your boobies are bouncing, I can see them!"
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nog greetings scissor erachter gegooid
Omg nicequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[Inbraak]
Iemand vroeg om pic van het jurkje so far. Hij is bijna klaar[ afbeelding ]
[/Inbraak]
Is die voor vrijdag?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[Inbraak]
[/Inbraak]
Ik zie alleen maar "dus" als bericht?quote:
Wauw, mooi!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[Inbraak]
[/Inbraak]
faalfeestboek you haz itquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar "dus" als bericht?
YUP!quote:
WOW! Mooooiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[Inbraak]
[/Inbraak]
quote:
lolololquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En het was ineens *toeter* *zwaai vanuit auto*
Ik was de enige present, maar ik kon dus niet zien wie het was.
Ermahgerd, bekertjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lololol
Weer je PR op de 1km verbeterd
De mijne is een beetje slecht want die les ging ik veel te hard
Dat stond op het kaartje. Maar ik doe gewoon een mooie joerk aanquote:
Ohquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat stond op het kaartje. Maar ik doe gewoon een mooie joerk aan
Wij hebben geen kaartje gekregen, mogen we nu in galajoerk komen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Psies!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh
Naja ik vind casual een spijkerbroek met een tshirt, dus ik hoop niet dat velen mensen dat doen
Smart casual he, das anders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat is smart casual dan?quote:
Datquote:
Stond er idd opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar dat stond dus op het kaartje? want dan ga ik mijn outfit even heroverwegen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
En ik doe dit aan: http://topvintage.nl/nl/v(...)t-floral-swing-dress met petticoat die puckzz voor me gemaakt heeft
quote:Smart casual (as distinct from business casual) is a loosely defined dress code; casual, yet "smart" (i.e. "neat") enough to conform to the particular standards of certain Western social groups.[1] As "smart casual" is not formally defined, the lines between it and the other casual styles such as business casual (see Western dress code) are often blurred.
The phrase "semi-formal" may sometimes be used for this type of wear (especially in the context of high school dress codes), although semi-formal in fashion terminology refers to much fancier dress codes such as black tie.
Mooiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
En ik doe dit aan: http://topvintage.nl/nl/v(...)t-floral-swing-dress met petticoat die puckzz voor me gemaakt heeft
Ja zéker welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Maar m'n Lindy bob kan dus wel?
Hakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe ballerina's aan, mot ik dan een panty of een legging aan?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zéker welJij had de turquoise variant; toch?
Welke andere?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik twijfel nu nog steeds of ik misschien een andere aan doe
Want je kan een week lang niet hardlopen als je een avond hakken aan doet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nein, want dan heb ik de hele week spijt als ik ga hardlopen
Kan wel, maar dat is niet zo prettigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke andere?
Ik vind die echt heel leukEn dan met mooien make-up én lipstick... hint hint
[..]
Want je kan een week lang niet hardlopen als je een avond hakken aan doet?
Ik heb ook nog de Sjaan-joerk.. en een andere meer casual jurk.. En en en en...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke andere?
Ik vind die echt heel leukEn dan met mooien make-up én lipstick... hint hint
[..]
Want je kan een week lang niet hardlopen als je een avond hakken aan doet?
Ohh... ik wist niet dat jij niet op hakken kon lopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat is niet zo prettigPaar dagen erna nog verzuring binnen 3min.
Push-up? Maximizer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de Sjaan-joerk.. en een andere meer casual jurk.. En en en en...
Ik twijfel nog een beetje omdat ik niet weet hoe mooi de Lindy bob is met mijn kleine tetten. Dat maakt me wat onzeker
Ik kan wel op hakken lopen, alleen vind ik het nu de verzuring/last niet waard omdat ik graag ga hardlopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohh... ik wist niet dat jij niet op hakken kon lopen![]()
![]()
Ik doe trouwens mijn zwarte aan die ik op einde aan had van lins bruiloftIs ook hak; en daar kan ik het makkelijk de hele avond op volhouden namelijk
Maar geen hak vind ik niet passen (maar ik draag dan ook bijna altijd een hak.. ik krijg altijd commentaar als ik een keer platte schoenen aan heb
)
Ik heb het gevoel dat m'n tetten zo hangen erin. Maar ik heb inderdaad wel een maximizer, misschien eens daarmee proberenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Push-up? Maximizer?Alhoewel een hoge hals er soberso voor zorgt dat je tetten er groter uit zien he
Dus het is eigenlijk wel een goeie jurk daarvoor
Dus van álle hakken die je hebt; krijg je last/verzuring?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan wel op hakken lopen, alleen vind ik het nu de verzuring/last niet waard omdat ik graag ga hardlopen
Een witte legging!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe ballerina's aan, mot ik dan een panty of een legging aan?
Anders moet je maar foto's naar me appenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat m'n tetten zo hangen erin. Maar ik heb inderdaad wel een maximizer, misschien eens daarmee proberen
DAT JURKJE IS ECHT ZO VELEN BAAS IK GA JE VRIJDAG DE HELE TIJD AAIENquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een witte legging!![]()
En ik ben in het dorp dus had het kaartje ff niet bij de hand. Er stond iets met casual
Die foto's heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Anders moet je maar foto's naar me appenSkjoe heeft me toen ook geholpen met de jurk bij bruiloft lin omdat ik onzeker was
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die foto's heb ik ook gezien
Ik zie net deze trouwens op de feestboek van topvintage, dan staat/past hij bij mij toch beter![]()
(is niet de lindy bob, maar het heeft er wel veel van weg)ErmahgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die lijkt ook 2 maten te groot; behalve bij de tetten
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja datquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan me dus soms echt niet voorstellen dat iemand dat post met een 'WHAAA BLIJ MET JOERK JONGEUH'![]()
Have you no mirror![]()
![]()
Ik las het net ook op de fb... ze is er 'erg blij mee'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat.
Dat ding past voor geen meter.
Hoewel ze ook niet echt blij kijkt.. Kan ook dat ze hem gewonnen heeft, dan wordt ook gevraagd even een foto te plaatsen
Ze heeft dit ook op haar feestboek staan:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik las het net ook op de fb... ze is er 'erg blij mee'Hmm
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft dit ook op haar feestboek staan:
[ afbeelding ]
![]()
nee. Er stond smart casual.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:
Wat een fantastisch ideequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een witte legging!![]()
En ik ben in het dorp dus had het kaartje ff niet bij de hand. Er stond iets met casual
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[Inbraak]
[/Inbraak]
Ik heb alleen hogequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus van álle hakken die je hebt; krijg je last/verzuring?Lijkt me namelijk ook niet helemaal goed.
Als ik 12cm aan heb; dan heb ik er de volgende dag ook last van idd... Maar op mijn 6cm heb ik nooit problemen eigenlijk.
Maar misschien omdat ik het ook meer gewend ben
Ik zie de link nog steeds niet tss op hakken lopen en niet meer kunnen hardlopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb alleen hogeEn het gaat niet om het lopen op hakken zelf, maar om het hardlopen erna. Ik ben ook nog niet super getraind he
You've stolen it from usquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie de link nog steeds niet tss op hakken lopen en niet meer kunnen hardlopenMaar ik hou er wel over op
Ja tof!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe was het bij jurk aanpassen/meeneem dinges?
Oeeeehhh ! Dat klinkt erg als het torselet die ik ook hadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tof!
Toch een nog sekslozer torselet gevonden: een naadloze.
Die kanten had ik 90F en de naadloze 80E. Schiet mij maar lek
Maarrrrr hij hangt er!
Ik zeg nein want kleur en ik vind het model ook een beetje meh. Vind het armsgat niet mooi met je tetten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
JA ODER NEIN
[ afbeelding ]
Maat 44 was way too big trouwens, ik blij
Jup, geen stiksel te bekennenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeeeehhh ! Dat klinkt erg als het torselet die ik ook hadcompleet egaal naadloos bam !
Ik vind hem wel tofquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
JA ODER NEIN
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tofKleur valt me haske mee ook
Doe eens van de voorkant?
Maar zat echt super fijnquote:
Ja daarom. Ik heb al kant aan m'n slipquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar zat echt super fijnEn bij de huwelijksnacht ziet bb em 2 seconden; want ie gaat uiteindelijk toch uit
![]()
![]()
Sexy babequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
JA ODER NEIN
[ afbeelding ]
Werkelijk?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit jurkje maakt je 1 groot blok vind ik
nee, ze moesten alleen de tetten iets innemenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
En was je trouwjurk niet te groot inmiddels?
Het is lime.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
6 verhoogde rondjes erop en je kan zo met carnaval als geel lego blokje
ERMAGERD JE TETTEN KRIMPEN!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ze moesten alleen de tetten iets innemenViel mee!
Die gaat ook binnen 2 seconden uitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik heb al kant aan m'n slip
Ik vind je net wel curves hebben en tofquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleur is wel iets anders trouwens, maar webcams
ja gelukkig wel.quote:
Ik ook, en jouw mening is me wel veel waard.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die gaat ook binnen 2 seconden uit
[..]
Ik vind je net wel curves hebben en tofMaar ik houuuuuu ook echt van peplum jurkjes
![]()
Je vraagt toch wat wij vinden, ik geef mijn mening. Jij bent het daar niet mee eens, klaar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook, en jouw mening is me wel veel waard.
Ja, dat zeg ik toch ook? Waarom haal je dan de quote voor de helft weg?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je vraagt toch wat wij vinden, ik geef mijn mening. Jij bent het daar niet mee eens, klaar?
Dat ligt eraan hoe strak en kort hij isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gelukkig wel.
Mijn reet zal misschien ook wel krimpen, alleen merk je dat niet in een jurk
Deed ik dat? Dan faalt mijn quote wederom.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook? Waarom haal je dan de quote voor de helft weg?
Ik vind wel degelijk dingen leuk staan, maar ik vind dat je bij deze jurk op een groot lego blok lijktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Maar space, ik heb nog nooit van jou gehoord van een foto van mij dat je iets leuk vond staan, dus dan is het toch niet zo gek dat ik me daar wat minder van aan trek?
Die hadden ze wel hangen jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo een trouwjurk had die een stukje reet liet zien en dan nu niet meer![]()
Nee?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Peplum is dat er zo'n rand in de taille zit?
Daar ben ik dan weer niet zo van, dus misschien komt het daardoor
Het gaat niet alleen om deze, dat zeg ik netquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind wel degelijk dingen leuk staan, maar ik vind dat je bij deze jurk op een groot lego blok lijkt
Zou jou ook geweldig staan met jouw assquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Een peplumdress zorgt er eigenlijk voor dat je meer heup krijgt
Dus ideaal voor vrouwen die weinig curves/heupen hebben
Bij zo'n jurk breekt het dus algauw en maakt het toch erg vrouwelijk; ook al is het 1 kleur
Ja en met een riem al helemaal iddHet is een jurk waar je veel mee kan. Ook met jasje of beloro er op... Of gewoon jurk met lange ketting!
En... nu wil ik die jurk ook falenthat is just great
*doet het niet
*
nee hoor, helemaal niet, ik zei alleen dat wij een heel andere smaak hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij word mijn mening hier door velen toch als minderwaardig gezien, maar dat mogen die personen lekker zelf weten. I couldn't care less
Ik heb juist het gevoel dat het vierkanter maakt omdat het accent in de taille zit en daar dus verbreed..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Een peplumdress zorgt er eigenlijk voor dat je meer heup krijgt
Dus ideaal voor vrouwen die weinig curves/heupen hebben
Bij zo'n jurk breekt het dus algauw en maakt het toch erg vrouwelijk; ook al is het 1 kleur
Ja en met een riem al helemaal iddHet is een jurk waar je veel mee kan. Ook met jasje of beloro er op... Of gewoon jurk met lange ketting!
En... nu wil ik die jurk ook falenthat is just great
*doet het niet
*
Nee, want dan verbergt het je vetschort niet meerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat het vierkanter maakt omdat het accent in de taille zit en daar dus verbreed..
Maar ik heb er nog nooit 1 gepast, dus misschien zit ik ernaast![]()
Zou het accent niet lager moeten zitten om echt de heupen te verbreden?
http://topvintage.nl/nl/v(...)peplum-pencil-dresscquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat het vierkanter maakt omdat het accent in de taille zit en daar dus verbreed..
Maar ik heb er nog nooit 1 gepast, dus misschien zit ik ernaast![]()
Zou het accent niet lager moeten zitten om echt de heupen te verbreden?
quote:Dit model is enorm flatterend! Het schootje creëert optisch een slankere taille en camoufleert eventuele probleemzones.
Oh okeequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb heul geen vormeloos blok gezegd, ik zei dat ik het wauw-effect miste dat ik bij jou in andere jurken wel heb![]()
En dat je lichaam meer indruk maakte dan de joerk
En toch kan ik me bijna niet voorstellen dat hij dat bij mij zou doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)peplum-pencil-dressc
[..]
Dus eigenlijk hķķrt ie optisch meer curves te creëren
Zeker. Ik ga je vlg week bespringen als enen hont.quote:
Heb je al eens een foto van twee jaar geleden en nu naast elkaar gelegd? Want volgens mij is het echt een verdomd groot verschilquote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En toch kan ik me bijna niet voorstellen dat hij dat bij mij zou doen
Of moet ik nu falen dit dat alles kopen zodat ik het zelf kan ontdekken?Nee?
Ja, want nog een jurk die ik nooit draag heb ik heul hard nodigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik vind het wel een goeien reden ķm te falen overigens peheheheh
Ja maar klote weer dit dat allesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, want nog een jurk die ik nooit draag heb ik heul hard nodig![]()
Ik en jurken, het is echt so sad
Doe nu eerst maar je lindy bop jurk vlg week maar aanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou het helpen als ik meer bruiloften had?![]()
Neen, want dan koop ik alsnog een nieuwe jurk speciaal voor die bruiloft
Dat zou een zeer goeden begin zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe nu eerst maar je lindy bop jurk vlg week maar aan![]()
Foto's, twee jaar geleden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je al eens een foto van twee jaar geleden en nu naast elkaar gelegd? Want volgens mij is het echt een verdomd groot verschil![]()
Joah, met petticoat!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou een zeer goeden begin zijn
Ja doe je hem nu aan? Heb je al pic naar mij gestuurd? Nou? Nou ? Nou ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou een zeer goeden begin zijn
Die heb ik nietquote:
Nee, nu geen zin in, ben aan het uitstellen om de keuken verder schoon te makenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja doe je hem nu aan? Heb je al pic naar mij gestuurd? Nou? Nou ? Nou ?
Niet poetsen. Jurk aanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik niet
[..]
Nee, nu geen zin in, ben aan het uitstellen om de keuken verder schoon te maken
Jezus Skjoe wat een verschil!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
Wil ik dat online hebben staan?
Bekijk het eens positief meis, vergelijk het eens met hoe geil je er nu uitzietquote:
Jah. Je hebt wel een punt hoor... ik laat bb wel even kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
Mening 5: Ik vind de kleur wel mooi staan maar ben nog niet zo zeker van het model. De intentie van het model is om de vorm van de heupen optisch breder te maken en zo de taille dus smaller. Maar. .. (sorry dat ik er even geen roze strik om doe) jouw grootste probleem zone was juist je middel en buik. In dit model accentueer je dat juist door rond je middel het aandachtspunt van de jurk te vestigen. Als het klokkende deel iets lager had gezeten was het mooier geweest denk ik.
Heb je hier ook shape wear onder nu?
Nee! !! Juist en dikke (Ghihi)quote:
Holy crap ! Vooral als je nu de foto's er naast legt joh... Babe da ge nu zijtquote:
Ja maar ik voelde me helemaal niet zo dik als dat ik er uit zag. Was ik blind?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bekijk het eens positief meis, vergelijk het eens met hoe geil je er nu uitziet
Bekend verschijnselquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik voelde me helemaal niet zo dik als dat ik er uit zag. Was ik blind?
Of ben ik nog steeds blind? En vind ik mezelf nu ook hotter dan ik ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |