Lijkt mij ook een goed idee, reset the matrixquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:39 schreef RM-rf het volgende:
binnenkort wist vast iemand per ongeluk het internet en kunnen we gewoon lekker opnieuw beginnen...
lijkt me een goed idee
wat ga je duits leren a landverraderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:48 schreef fratsman het volgende:
Heb er nooit mee kunnen lachen. Daar is mijn Duits te goed voor
Als je Duits kent dan is het inderdaad niet leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:48 schreef fratsman het volgende:
Heb er nooit mee kunnen lachen. Daar is mijn Duits te goed voor.
Dat is dan wel gelijk de beste.quote:
In mijn ogen de beste, maar ik heb er niet zoveel gezien geef ik toe.quote:
De enige echte leuke!quote:
Fixedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:51 schreef GekkePoes het volgende:
Omdat Alsof adolf hitler zo een bekrompen eikel is die tot ver in de toekomst moet worden blijven herinnerd als een man die ongewenst is.
Ja, door eerst die 2 miljoen banen van mensen af te pakken, en aan Duitsers te geven. En iedereen was verplicht mee te bouwen aan oorlogs materiaal, dus werk was er toen genoeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fixed![]()
Je kunt zeggen van Hitler wat je wilt, maar hij was wel een fucking genie die de werkloosheid in een paar jaar tot nul deed terugbrengen.
Hij creeerde werk. Er was niemand voor wie geen werk was. Alleen sommige joden hadden het moeilijk omdat hun winkels werden gesloten, maar zat joden werden ook gewoon te werk gesteld.. Als je eerst 2 miljoen mensen doet ontslaan los je de werkloosheid niet op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, door eerst die 2 miljoen banen van mensen af te pakken, en aan Duitsers te geven. En iedereen was verplicht mee te bouwen aan oorlogs materiaal, dus werk was er toen genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |