quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:33 schreef Etsu het volgende:
ik wil jullie even mededelen dat arachide een lief en schattig meisje is met een luisterend oor grgr
Ik heb uit unanieme bronnen gehoord dat haar oor voor meerdere doeleinden gebruikt werd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:33 schreef Etsu het volgende:
ik wil jullie even mededelen dat arachide een lief en schattig meisje is met een luisterend oor grgr
Hetero's.quote:
Ja, mijn negerlul van 30cm kan dat wel waarderen.quote:
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik heb uit unanieme bronnen gehoord dat haar oor voor meerdere doeleinden gebruikt werd.
Ik huil mezelf elke dag in slaapquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent gewoon verdomme stikstervensgodverdomme jaloers dat ze je vriendin niet is.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:33 schreef Etsu het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik blij ga doen voordat er een lieve TT staat?
Is die van chocolade?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, mijn negerlul van 30cm kan dat wel waarderen.
Lief naar mij bedoelde ik. Maar vooruit.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lief naar mij bedoelde ik. Maar vooruit.
YayEen 'als-ik-ja-zeg-heb-ik-een-huisbezichtiging' of meer vrijblijvend?
Oppergayquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
Pak ik een appel, is het een fucking zetmeelbal.
Ik zet het hier neerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. DM het Skype het Whatsapp het mail het doe iets.
Elke appel is een zetmeelbal. Het is de belangrijkste voedselopslag voor het zaadje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
Pak ik een appel, is het een fucking zetmeelbal.
Jij bent engquote:
Fantastisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke appel is een zetmeelbal. Het is de belangrijkste voedselopslag voor het zaadje.
7 juni.quote:
Vast niet enger dan jij vorig jaar augustus.quote:
Ik ga wel weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |