abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126945419
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maak hem nog banger :o
Hij vraagt aan advies toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126945426
Iedereen die met enig relativeringsvermogen en realiteitszin.
Conscience do cost.
pi_126945514
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Onder deze omstandigheden wie zal niet angstig zijn?
Ik.
pi_126945522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk nog steeds dat het een grap is. Of TS wordt in de maling genomen of hij neemt ons in de maling.

Mocht het echt zijn. Dan moet Wes goed uitkijken, als een 'georgansieerde macht' je wil uitschakelen. Dan lukt dat.

Kijk maar naar dit voorbeeld. http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-triple-agent.dhtml

Zorg er dus voor dat je mensen in vertrouwen neemt, bijv. je broer. En zorg ervoor dat er bewijsstukken zijn mocht er iets misgaan. Daarnaast lijkt het me onverstandig de held uit te hangen. Succes! Ik lees geïnteresseerd mee. Dat zullen die volgers ook doen, als ze er echt zijn tenminste.
Niemand is te vertrouwen, TS staat er alleen voor. Ik vind het zelf redelijk dom dat 'ie Fok!kers in vertrouwen zou nemen.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_126945738
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Niemand is te vertrouwen, TS staat er alleen voor. Ik vind het zelf redelijk dom dat 'ie Fok!kers in vertrouwen zou nemen.
We weten immers al waar hij vanavond is: Sallandse Heuvelrug in Nijverdal

Voor mij wel bekend
pi_126945767
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Voor mij wel bekend
Ok, thx for the info.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:50:22 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126945780
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Niet alleen zijn broer gaat mee ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:50:53 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126945797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Voor mij wel bekend
Of we lezen het morgen in de krant })
pi_126945823
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of we lezen het morgen in de krant })
Haha zou ook kunnen :P Ik zeg FOK Meeting op de sallandse heuvelrug!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 13:52:38 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126945855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Haha zou ook kunnen :P Ik zeg FOK Meeting op de sallandse heuvelrug!
Had al aangeboden mee te gaan mocht het in Enschede zijn.
maar dat is me toch iets te ver fietsen :P
pi_126945887
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Had al aangeboden mee te gaan mocht het in Enschede zijn.
maar dat is me toch iets te ver fietsen :P
Ja ik zit redelijk in de buurt :P Hij kan me zo oppikken, hou wel van sensatie

Inderdaad wel een eind fietsen ja _O-
pi_126945932
Ik woon er ook in de beurt, had ie geen coordinaten gepost? Kan het niet terug vinden.
pi_126945960
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik woon er ook in de beurt, had ie geen coordinaten gepost? Kan het niet terug vinden.
Geen coordinaten, alleen de plek
pi_126945975
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:55 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Geen coordinaten, alleen de plek
De exacte plek of alleen sallandse heuvelrug?
pi_126946046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De exacte plek of alleen sallandse heuvelrug?
Ik doelde op Sallandse Heuvelrug
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 13:59:33 #141
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_126946087
ik geloof er geen barst van. Het is absoluut een mooi verhaal, en absoluut mooi geschreven, maar dat laatste is nou net waar de schoen bij mij wringt. TS heeft wel een reden gegeven waarom hij het zo opschrijft, maar die geloof ik niet.

Als we TS moeten geloven is hij doodsbang door de gebeurtenissen. Hij wordt zelfs met de dood bedreigd door onbekende figuren die hem achtervolgen in een auto. Maar dan is hij terug van het hele gedoe, en dan geeft ie hier een update, en dan verhaalt hij in geuren en kleuren over allerlei details die er, voor het hele geval, helemaal niet toe doen. Het verhaal is niet straight to the point, nee, er worden allerlei dingen bijgehaald. Dat de auto, 'die hij de zijne mag noemen' glimmend door de regen op hem stond te wachten. Hoe het zand/modder op het zandpad zich totaal niet gedroeg als in films, en meer van dat soort kleine dingen.

Als je met de dood bedreigd wordt, en voor die tijd al doodsbang bent, dan ga je er geen roman van schrijven, en dit komt absoluut in mijn ogen wel zo over. Toegegeven dat ik het een prachtig verhaal vindt, en ook de updates geweldig vindt, is er helemaal niets aan dit verhaal wat me ook maar enigzins doet overtuigen van de echtheid hiervan.

Het klopt gewoon niet, er zit een luchtje aan. Als je je bang voelt, opgejaagd, etc etc, dan schrijf je niet op deze manier verhalen op met uitweidingen over allerlei er niet toe doende zaken. I just don't believe it, maar mooi vind ik het verhaal wel :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_126946673
hahah, t wordt steeds mooier. lees eerst ff heel 'geen pottenkijkers' door, en kom dan meer weer hier terug Topicreeks: Geen pottenkijkers
Do you support the NWO?
pi_126946779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
Als je met de dood bedreigd wordt, en voor die tijd al doodsbang bent, dan ga je er geen roman van schrijven, en dit komt absoluut in mijn ogen wel zo over.

Maar heb jij zelf zoiets meegemaakt ? Ik wel en ik heb toch ook 'n hele lange waar verhaal geschreven....en dat heeft me echt geholpen om t beetje kwijt.

Ik weet ook niet hoe waar dit verhaal is,maar t lijkt echt te zijn.....maar ik t zal me ook niet veel verbazen als t gewoon 'n verhaal is....moeillijk te zeggen.
Wat ik weet van zeker is dit soort dingen gebeurt wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_126946855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
ik geloof er geen barst van. Het is absoluut een mooi verhaal, en absoluut mooi geschreven, maar dat laatste is nou net waar de schoen bij mij wringt. TS heeft wel een reden gegeven waarom hij het zo opschrijft, maar die geloof ik niet.

Als we TS moeten geloven is hij doodsbang door de gebeurtenissen. Hij wordt zelfs met de dood bedreigd door onbekende figuren die hem achtervolgen in een auto. Maar dan is hij terug van het hele gedoe, en dan geeft ie hier een update, en dan verhaalt hij in geuren en kleuren over allerlei details die er, voor het hele geval, helemaal niet toe doen. Het verhaal is niet straight to the point, nee, er worden allerlei dingen bijgehaald. Dat de auto, 'die hij de zijne mag noemen' glimmend door de regen op hem stond te wachten. Hoe het zand/modder op het zandpad zich totaal niet gedroeg als in films, en meer van dat soort kleine dingen.

Als je met de dood bedreigd wordt, en voor die tijd al doodsbang bent, dan ga je er geen roman van schrijven, en dit komt absoluut in mijn ogen wel zo over. Toegegeven dat ik het een prachtig verhaal vindt, en ook de updates geweldig vindt, is er helemaal niets aan dit verhaal wat me ook maar enigzins doet overtuigen van de echtheid hiervan.

Het klopt gewoon niet, er zit een luchtje aan. Als je je bang voelt, opgejaagd, etc etc, dan schrijf je niet op deze manier verhalen op met uitweidingen over allerlei er niet toe doende zaken. I just don't believe it, maar mooi vind ik het verhaal wel :)
Mee eens, TS vertelt veel te veel details. Als je in zoiets zit, en je bent doodsbang, maak je geen grapjes over wesley en een jojo, beschrijf je de details niet zo geromantiseerd en spannend. Mooi verhaal, zonder meer. Ik zit in tweestrijd, maar ik neig toch naar fake. Ik blijf ook lezen, ben benieuwd hoe het eindigt. Fake of niet.

Ps. Kan je dit verhaal op je vwo leeslijst zetten? :$
pi_126947015
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef chapel24 het volgende:

[..]

Mee eens, TS vertelt veel te veel details. Als je in zoiets zit, en je bent doodsbang, maak je geen grapjes over wesley en een jojo, beschrijf je de details niet zo geromantiseerd en spannend. Mooi verhaal, zonder meer. Ik zit in tweestrijd, maar ik neig toch naar fake. Ik blijf ook lezen, ben benieuwd hoe het eindigt. Fake of niet.

Ps. Kan je dit verhaal op je vwo leeslijst zetten? :$
Ik verwacht een open einde.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:33:00 #146
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_126947163
Grappig, ik ben sceptisch maar ben wel benieuwd naar hoe dit afloopt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 14:36:59 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_126947306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:28 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Ik verwacht een open einde.
Ik verwacht een open beenwond. Rechts. Of links.
pi_126947330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik verwacht een open beenwond. Rechts. Of links.
_O_ _O-
pi_126947359
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben ook vrij sceptisch maar kan hem tot nu toe nog niet bepaald op fouten betrappen, ik blijf dus gewoon lekker meelezen :)
Nou het stukje dat hij vanuit zijn huis internet met die vage mensen klopt niet.. Als hij gemonitord wordt, weten ze ervan. Dat was dan of wel een dikke fout van die Daphne met haar clubje, of in het verzinsel.. En hij heeft haar handschrift.
En dat hij zo gestresst is en er toch een smeuige scrhijfstijl op na houdt vind ik dubieus, en dat hij minder postte vanwege de scepsis maar wel lekker mee blijft gaan, uit nieuwsgierigheid, met die malloterie.
Maar nu lijkt hij zich toch niet vergist te hebben in de foto met dat been.. Jammer, maar toch ook niet. We kunnen de mythe nog even in stand houden. :P
pi_126947373
Als ik Wes was zal ik niet gaan.
Die types die achter zit dit soort onzin willen GRAAG reacties....net als stalkers enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')