BzP mijn negro ben je ook aan het genieten van het mooie weerquote:Op maandag 15 juli 2013 17:50 schreef BzP het volgende:
Nog iets veranderd op gebied van COD?
Ben al een hele poos eruit, ps3 is stof aant verzamelen op mn klerenkast...
Zit op het werk tot 21:00quote:Op maandag 15 juli 2013 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BzP mijn negro ben je ook aan het genieten van het mooie weer?
Ik mag de rest van de week alle avonden werken dus het kan altijd ergerquote:Op maandag 15 juli 2013 17:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Zit op het werk tot 21:00:(:(
Wel lekker climat control
ik ook man, schijtdiensten.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag de rest van de week alle avonden werken dus het kan altijd erger
Heb laatst bij een vriend even die nieuwe mappen gespeeld man man man wat kunnen ze toch dingen verneuken bij Treyarch. Game zelf amper met dit mooie weer en als ik game dan ga ik ook al helemaal geen COD spelenquote:
Ja als het weer kut gaat worden dan ga ik ook weer dat ding uit de stof halen voor wat singleplayer gaming.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb laatst bij een vriend even die nieuwe mappen gespeeld man man man wat kunnen ze toch dingen verneuken bij Treyarch. Game zelf amper met dit mooie weer en als ik game dan ga ik ook al helemaal geen COD spelen
Heb nu Dishonerd bijna uit dat is wel een tof spelletje voor een paar tientjes. Ga denk ik niet veel games meer kopen tot de nieuwe xbox denk alleen nog FIFA en GTA. Ga je trouwens aan BF4?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:02 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja als het weer kut gaat worden dan ga ik ook weer dat ding uit de stof halen voor wat singleplayer gaming.
Misschien die nieuwe GTA, hbe je nog andere aanbevelingen?
kweet niet, is dat wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb nu Dishonerd bijna uit dat is wel een tof spelletje voor een paar tientjes. Ga denk ik niet veel games meer kopen tot de nieuwe xbox denk alleen nog FIFA en GTA. Ga je trouwens aan BF4?
BF3 een teleurstelling? Kan me voorstellen dat het niet je game is maar het is wel een ijzersterke game.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:08 schreef BzP het volgende:
[..]
kweet niet, is dat wat?
BF3 werd ook zo overhyped dat het een teleurstelling was...
Ik verwachtte echt iets revolutionairs lolquote:Op maandag 15 juli 2013 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BF3 een teleurstelling? Kan me voorstellen dat het niet je game is maar het is wel een ijzersterke game.
Ik ben meer hyped voor BF4 dan voor COD Ghosts die ga ik denk ik niet kopen
oh is die generfd? Niet eens gemerktquote:Op maandag 29 juli 2013 10:50 schreef Koenani het volgende:
oh mijn god, die huilebabys op youtube omdat hun dsr generfd is en ze niet meer kunnen feeden, boehoe.
je hebt 9 maanden lang het sterkste wapen in het spel gehad met auto-aim en 1 hit kill to the toe en nu is ie generfd waardoor ze minder snel kunnen schieten en gaan ze nog huilen en vonderhaar doodsbedreigingen geven.
beter nerfen ze ook de damage en de aim-assist nog van die dingen omdat het alleen maar kleuters zijn die ermee spelen..
Scar werkt ook prima. MTAR, Type nogwat zijn ook wel oke met quickdraw en silencer. De rest is ruk imo.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind je het gek dat is de enige full auto AR die nog een beetje goed is
ja de rate of fire, dus het naar achter halen van de hendel duurt nu veel langer dan voorheen..quote:Op maandag 29 juli 2013 10:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oh is die generfd? Niet eens gemerkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |