Ook dat heb ik echt nog nooit gehad en ik ben nooit host, of dat bedoel je misschien met voordeelquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat niet om goed of slecht. Gaat om de host. Als je host nadeel heb kan je schieten wat je wilt maar dood gaan ze niet. En als je voordeel hebt haal je makkelijk je hoge killstreaks zonder moeite omdat je alle 1 op 1 gevechten wint.
is ook als jij niet host bent maar iemand anders en je conectie naar die host gewoon kut is. Kan me niet voorstellen dat je dit nooit hebt.. Heb je ook nooit dat je al lang de hoek om bent en dan als nog dood gaat? Of je killcam anders is dan als jij het zag?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ook dat heb ik echt nog nooit gehad en ik ben nooit host.. Met gamebattles heb ik 't wel al gemerkt..
Zo te horen speel jij alleen maar voor een goede score.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger kon ik met een party van 3 alles spawns voorspellen en haalde we allemaal stuk voor stuk goede scores dat is tegenwoordig niet meer mogelijk. Misschien is het nu nog mogelijk voor de mensen die geen leven hebben en no life BO2 spelen maar niet voor de normale gamer.
En dit is al helemaal triest. Mensen die leaven omdat ze niet gaan winnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach en als ik host was dan leavede ik toch al direct want dan wist ik dat het een dramatisch potje ging worden
Natuurlijk speel ik voor goede scores ken weinig mensen die het leuk vinden om negatief of net positief te gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zo te horen speel jij alleen maar voor een goede score.
[..]
En dit is al helemaal triest. Mensen die leaven omdat ze niet gaan winnen.
Ja, dat heb ik wel 's maar niet extreem veel.. Of ik spring gewoon te laat weg.. Maar van dat schieten wat je wil en niks raken heb ik nog nooit gehad..quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is ook als jij niet host bent maar iemand anders en je conectie naar die host gewoon kut is. Kan me niet voorstellen dat je dit nooit hebt.. Heb je ook nooit dat je al lang de hoek om bent en dan als nog dood gaat? Of je killcam anders is dan als jij het zag?
Heb je BO1 of MW2 nog in de kast liggen? Want dan raad ik je aan om dat vanavond eens te spelen en dan een paar potjes BO2 te doen dan weet je precies wat hij bedoelt namelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel 's maar niet extreem veel.. Of ik spring gewoon te laat weg.. Maar van dat schieten wat je wil en niks raken heb ik nog nooit gehad..
Ik speel gewoon voor het plezier. T'is leuk als ik een positieve score heb, maar ik ga niet huilen als ik een keer een ratio van 0.10 o.i.d. heb. En ik zou al helemaal nooit leaven vlak voor een potje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk speel ik voor goede scores ken weinig mensen die het leuk vinden om negatief of net positief te gaan![]()
Waarom zou je een potje spelen als je host bent? Je kogels doen niets het is net alsof je natte tampons naar tegenstanders gooit. Dan kun je imo beter stoppen en een nieuw potje zoeken voor je gefrustreerd raakt
Niet hier in de kast helaas.. Maar wat merk ik danquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je BO1 of MW2 nog in de kast liggen? Want dan raad ik je aan om dat vanavond eens te spelen en dan een paar potjes BO2 te doen dan weet je precies wat hij bedoelt namelijk.
Dus jij gaat een heel potje uitspelen terwijl je van te voren al weet dat het toch al een kut pot wordt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik speel gewoon voor het plezier. T'is leuk als ik een positieve score heb, maar ik ga niet huilen als ik een keer een ratio van 0.10 o.i.d. heb. En ik zou al helemaal nooit leaven vlak voor een potje.
Moet dit een belediging voorstellen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij gaat een heel potje uitspelen terwijl je van te voren al weet dat het toch al een kut pot wordt?![]()
Mensen die minder "goed" in een spel zijn zullen ook minder geven om de scores die ze halen maar ik vind er persoonlijk geen flikker aan om dubbel negatief te gaan.
Nee hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Moet dit een belediging voorstellen?
Volgens mij kijkt niemand naar statistieken maar toch heb ik ze liever behoorlijk positiefquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij gaat een heel potje uitspelen terwijl je van te voren al weet dat het toch al een kut pot wordt?![]()
Mensen die minder "goed" in een spel zijn zullen ook minder geven om de scores die ze halen maar ik vind er persoonlijk geen flikker aan om dubbel negatief te gaan.
Het gaat uiteindelijk allemaal om plezier en sommige halen dat door met kut wapens spelen en niets te geven om scores ik haal mijn plezier uit winnen en goede scores halen. Niets mis mee lijkt mequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt niemand naar statistieken maar toch heb ik ze liever behoorlijk positief
M8A1quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:53 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben nu assault rifles diamond aan het halen. Wat is de M8A1 een klote wapen. Wat gebruiken jullie voor wapeninstelling om headshots te halen?
Je bedoelt dus dat je zonder toughness veel vaker mazzel hebt door de afwijking van het raken een headshot maakt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
M8A1.. Favoriete wapen samen met AN94 in SnD..
Ik word nog wel eens gepakt door een headshot bij mensen die geen toughness hebben.. Dus die zou ik niet gebruiken.. Ook geen grip of iets waarmee je accuracy omhoog gaat..
Ligt natuurlijk aan hoe je aimed.. Ik aim al vrij hoog maar een maatje van me vrij laag.. 1vs1 battles schiet je dus wat hoger als je geraakt word..quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:57 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je zonder toughness veel vaker mazzel hebt door de afwijking van het raken een headshot maakt?
Ik gebruik de M8 wel met red dot, vind de gewone sight irritant..quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb inderdaad altijd een natuurlijke reactie om rond de borst te schieten. Daar heb je het meeste raakvlak. Ik moet mijzelf gewoon aanleren op het hoofd te mikken en dan wel met toughness.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |