Ik wel. Zie reactie van Fles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Taylor was wel pissed. Ben ik niet gewend van 'm
Dit jaar merk je steeds meer dat hij niet tegen zijn verlies kan. Voor het WK heb ik dat nooit van hem gezien. Toch apart voor het grootste boegbeeld van de dartsport.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh hji liep toch ook tegen Barney te klieren na WK semifinals
Apart ach.. Hij ziet ook wel dat zijn tijd erop zit. En dat is dan even hard om te moeten accepteren. Als je altijd onverslaanbaar geweest bent heb je ook nooit leren verliezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar merk je steeds meer dat hij niet tegen zijn verlies kan. Voor het WK heb ik dat nooit van hem gezien. Toch apart voor het grootste boegbeeld van de dartsport.
Dat was volgens iedereen hier Barney's schuld hequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh hji liep toch ook tegen Barney te klieren na WK semifinals
Dan is iedereen hier gek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was volgens iedereen hier Barney's schuld he
Na die 4-2 in sets voorsprong in de WK finale heeft hij veel geleerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel raar dat ie het steeds op een achterstand laat aankomen.
Je spreek je linkje tegenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef nightfall het volgende:
[..]
18:00
http://www.firstrow1.eu/sport/darts.html
De Fransen zijn niet zo strak met de programmering.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit ik nog naar tennissers te kijken?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:18 schreef -Sisyphus- het volgende:
Zijn volgens dartsdata wel al gewoon begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |