Ohja hihiquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Aan het fappen op die naaktpics die je me laatst stuurde.
Frambozenbierquote:
srry toetsenbord toont kurenquote:
Sorryquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
srry toetsenbord toont kuren
Een goed spellchecker weet dat het patat is.quote:
gefrituurde aardappelreepjesquote:
Mensen die niet patatquote:
Na'ah, nu is het jouw beurt om het goed te maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry.
Maar je weet mijn mail te vinden voor meer pics.
Precies, ik zeg ook dat Belgen het altijd over friet hebben. Het is natuurlijk patat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Een goed spellchecker weet dat het patat is.
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Precies, ik zeg ook dat Belgen het altijd over friet hebben. Het is natuurlijk patat. [ afbeelding ]
Prima! Ik stuur je de foto's van jou wel terug, die zijn echt supergeil.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Na'ah, nu is het jouw beurt om het goed te maken.
Stuur mij vanavond maar eens wat geils.
Ik bedoel een nakende Bartmeneerquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima! Ik stuur je de foto's van jou wel terug, die zijn echt supergeil.
Sowieso altijd alles voor het gepeupel he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wou zeggen, beter hoor je bij ons dan bij die vieze blauwtjes als Bart, Oerbeer en LompeHork![]()
In Brabant was het nochtans Frietquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Precies, ik zeg ook dat Belgen het altijd over friet hebben. Het is natuurlijk patat. [ afbeelding ]
Brabantquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Brabant was het nochtans Friet
Nu kan je me niet meer notenquote:
JA GODVERDOMMEquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu kan je me niet meer noten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |