Als dat aankomende maandag weer is; ik kan nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh god, dat zou geen lol meer zijn hoor![]()
Hij is prima zo
Volgende keer sjoelen?
De enige FOK!ker wiens piemel ik gezien heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is prima zo
Volgende keer sjoelen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Als dat aankomende maandag weer is; ik kan niet!
Als ik niet beter wist zou ik hier wat achter zoekenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is prima zo
Volgende keer sjoelen?
'Sjoelen' met Annequote:Op donderdag 23 mei 2013 18:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik hier wat achter zoeken
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Als dat aankomende maandag weer is; ik kan niet!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef leeell het volgende:
mono wegdoen is jezelf in de voet schieten, die jongen deed tenminste moeite alles op te fleuren te midden van al deze aids.
Nee, kan niet. Ik ben als een zwam op een boom, een pisvlek in je onderbroekje en het laagje tuinaarde in je kruiwagen.quote:
Als ze van een brug springen spring jij er achter aan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja als de admins liegen mag ik dat ook
En je hebt gewoon niks beters te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Ik ben als een zwam op een boom, een pisvlek in je onderbroekje en het laagje tuinaarde in je kruiwagen.
Als Yvonne naakt is, jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze van een brug springen spring jij er achter aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |