Is ook een leuk ding, alleen ik heb geen versterker/effectenpedaal meer, plus ik doe er niks meer mee. Zonde om in de hoek te laten staan eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toffe gitaar wel
Jammer dat ik geen geld heb
Liggen er nou rode snaren op of lijkt dat zo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:29 schreef hellrocker5 het volgende:
[..]
Is ook een leuk ding, alleen ik heb geen versterker/effectenpedaal meer, plus ik doe er niks meer mee. Zonde om in de hoek te laten staan eigenlijk.
Dat zijn rode snaren ja, ik weet alleen niet meer precies welk merk. Zou ik uit moeten zoeken. Maar de snaren liggen er al eigenlijk veel te lang op. Mogen best andere voor in de plaats komen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Liggen er nou rode snaren op of lijkt dat zo?
Ten eerste zitten daar geen verzendkosten bij, ten tweede is het niet waar. Hij kost $35.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef JookeeR het volgende:
Een Raspberry pi kost op de website van raspberry pi maar 25$
Ten eerste dit:quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef JookeeR het volgende:
Een Raspberry pi kost op de website van raspberry pi maar 25$
Ten tweede, je wacht ongeveer 2 maanden op een pi. (van productie tot bij jou op de mat) mit je een beetje geluk hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ten eerste zitten daar geen verzendkosten bij, ten tweede is het niet waar. Hij kost $35.
Hoe zit het met de voeding; zit er een stroomkabeltje bij??quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef hellrocker5 het volgende:
Ten derde, ik was niet op de hoogte van die prijs en dank je daarvoor maar ik ga mijn prijs niet aanpassen. (er zit immers een case bij, en een sd kaart van 8gb)
Dat is dus niet dezelfde. Klik anders eens op zo'n link voor je iets roept.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:26 schreef JookeeR het volgende:
http://my.jetscreenshot.com/demo/20130523-lhhk-23kb en als hij al 35$ kostte, kostte hij €28
Dit, wordt morgen verzonden.quote:
quote:
Verder, goed startbod, maar we zijn er nog niet. Ga zo doorquote:Bij de monitors, gitaar en laptop geef ik de voorkeur aan ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop