High five!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verschillende camera's en naar verluid hebben de daders het slachtoffer na de moord nog op straat gesleept oid.
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn, ik vond het al een beetje vreemd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verschillende camera's en naar verluid hebben de daders het slachtoffer na de moord nog op straat gesleept oid.
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol.....quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snelst gedebunkte topic in BNW ooit?
Louter verstandige en onafhankelijke mensen hier inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef UcanQuote_me het volgende:
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol.....
Beetje onnodig op dit te openen. Trottoir ligt vol met bloed, lichaam is daarna versleept. Hier had je zelf ook achter kunnen komen aan de hand van foto's die op internet te zien zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol.....
Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beetje onnodig op dit te openen. Trottoir ligt vol met bloed, lichaam is daarna versleept. Hier had je zelf ook achter kunnen komen aan de hand van foto's die op internet te zien zijn.
Als het aan mij ligt mag er een slot op. Totaal geen aanleiding om te roepen dat het een false flag is.
Nee, die zijn er voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan?
Btw een slotje mag er best op idd
Nou, het is BNW en daar mag je het over complotten hebben, maar in dit geval kun je onmogelijk van een false flag spreken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan?![]()
Btw een slotje mag er best op idd![]()
"Nee, dat heb je op de leugenachtige MSM gezien."quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, het is BNW en daar mag je het over complotten hebben, maar in dit geval kun je onmogelijk van een false flag spreken.
We hebben het allemaal kunnen zien, inclusief een interview met de dader. Mét bebloede handen.
I know, maar ik denk graag voor mezelf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Nee, dat heb je op de leugenachtige MSM gezien."
Kan je zo quoten uit een willekeurig 9/11-topic.
De dader roept het zelf. Dan is het logisch dat de media dit overneemt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Maar de media en politici zijn heel snel om dit te misbruiken als 'n deel van The Terrorist Threat.
'Army barracks across Britain were on high alert'
Right - so what are they going to do? attack an army barracks with knives as well ?
Wellicht overdrijven ze maar dat is zo gek toch niet? Ik zou het ook wel op prijs stellen als er mensen klaar staan om iets te doen op het moment dat er iemand wordt onthoofd in mijn straat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Maar de media en politici zijn heel snel om dit te misbruiken als 'n deel van The Terrorist Threat.
'Army barracks across Britain were on high alert'
Uiteraard niet.quote:Right - so what are they going to do? attack an army barracks with knives as well ?
Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Wellicht overdrijven ze maar dat is zo gek toch niet? Ik zou het ook wel op prijs stellen als er mensen klaar staan om iets te doen op het moment dat er iemand wordt onthoofd in mijn straat.
Waarom? Het is toch een terreurdaad? Dan mag je het toch ook zo noemen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.
Ik zou de dader 'describe' als 'very angry person' niet als 'terrorist'.
Misschien. En?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.
Ik zou hem beschrijven als een randdebiel. Maakt het uit?quote:Ik zou de dader 'describe' als 'very angry person' niet als 'terrorist'.
OK maar ze praten alsof er is 'n 'terrorist' (freedom fighter- depends on which side of the fence you sit) op elke straat hoek en dat is helemaal niet zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch een terreurdaad? Dan mag je het toch ook zo noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |