abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126910764
!

Zoek de verschillen gelet op de handen van de ""dader"", ik vond het al raar dat er ook geen bloed op straat lag na een brute onthoofding.
Ook gelet op de vrouw die er naast gaat liggen , die zou dan toch in een flinke plas bloed moeten liggen.

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, maar het roept wel wat vragen op.
""edit mystery solved , incl note aan mezelf niet zo lui zijn en eerst ff verder kijken""

[ Bericht 2% gewijzigd door UcanQuote_me op 23-05-2013 18:08:00 ]
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_126910815
Ik weet het ook niet :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:18:42 #3
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_126911016
Maar de plamen van de hand zouden van een lichtere kleur moeten zijn?
De beelden verschillen in kwaliteit waardoor op het eerste filmpje de kleuren er minder uitspringen. In het tweede filmpje is de kwaliteit beter.
pi_126911078
Verschillende camera's en naar verluid hebben de daders het slachtoffer na de moord nog op straat gesleept oid.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_126911092
Lag wel bloed op straat, maar niet op de plek waar het slachtoffer op dat moment lag, meer het trottoir op.
Do you support the NWO?
pi_126911105
quote:
11s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verschillende camera's en naar verluid hebben de daders het slachtoffer na de moord nog op straat gesleept oid.
High five!
Do you support the NWO?
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:24:01 #7
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_126911256
Sommige mensen zien trouwens alles als een aanval van overheden/geheime orders (ofzoiets). Zelfs het gezinsdrama met die twee jongetjes worden op sites als Niburu in twijfel getrokken. 8)7

Sommige mensen beginnen paranoïde te worden (of zijn het al).
pi_126911425
quote:
11s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn, ik vond het al een beetje vreemd. ^O^
pi_126911471
Snelst gedebunkte topic in BNW ooit?
pi_126911597
quote:
11s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snelst gedebunkte topic in BNW ooit?
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol..... O~)
pi_126911636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef UcanQuote_me het volgende:
Ik las het toevallig op Niburu en denk kom ff verhaal halen op fok dat was dus een goede keuze lol..... O~)
Louter verstandige en onafhankelijke mensen hier inderdaad.
pi_126911955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Beetje onnodig op dit te openen. Trottoir ligt vol met bloed, lichaam is daarna versleept. Hier had je zelf ook achter kunnen komen aan de hand van foto's die op internet te zien zijn.

Als het aan mij ligt mag er een slot op. Totaal geen aanleiding om te roepen dat het een false flag is. :)
★★★
pi_126912069
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Beetje onnodig op dit te openen. Trottoir ligt vol met bloed, lichaam is daarna versleept. Hier had je zelf ook achter kunnen komen aan de hand van foto's die op internet te zien zijn.

Als het aan mij ligt mag er een slot op. Totaal geen aanleiding om te roepen dat het een false flag is. :)
Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan? :9
Btw een slotje mag er best op idd ;)
pi_126912259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan?
Btw een slotje mag er best op idd
Nee, die zijn er voor zover ik weet niet. :) Maar jij opent dit topic met de vraag: 'Ik vond het al raar dat er ook geen bloed op straat lag na een brute onthoofding', terwijl er wel gewoon een plas bloed ligt ;) .
★★★
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 17:50:04 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_126912284
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Zijn er criteria of enige richtlijnen te vinden om een topic te openen dan? :9
Btw een slotje mag er best op idd ;)
Nou, het is BNW en daar mag je het over complotten hebben, maar in dit geval kun je onmogelijk van een false flag spreken.
We hebben het allemaal kunnen zien, inclusief een interview met de dader. Mét bebloede handen.
pi_126912352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, het is BNW en daar mag je het over complotten hebben, maar in dit geval kun je onmogelijk van een false flag spreken.
We hebben het allemaal kunnen zien, inclusief een interview met de dader. Mét bebloede handen.
"Nee, dat heb je op de leugenachtige MSM gezien."

Kan je zo quoten uit een willekeurig 9/11-topic.
pi_126912355
Maar de media en politici zijn heel snel om dit te misbruiken als 'n deel van The Terrorist Threat.
'Army barracks across Britain were on high alert'

Right - so what are they going to do? attack an army barracks with knives as well ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 17:53:42 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_126912453
quote:
9s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

"Nee, dat heb je op de leugenachtige MSM gezien."

Kan je zo quoten uit een willekeurig 9/11-topic.
I know, maar ik denk graag voor mezelf.
pi_126912471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Maar de media en politici zijn heel snel om dit te misbruiken als 'n deel van The Terrorist Threat.

Right - so what are they going to do? attack an army barracks with knives as well ?
De dader roept het zelf. Dan is het logisch dat de media dit overneemt...
★★★
pi_126912697
Misschien heeft tribal hier nog iets over te zeggen :P
Do you support the NWO?
pi_126912700
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:
Wellicht overdrijven ze maar dat is zo gek toch niet? Ik zou het ook wel op prijs stellen als er mensen klaar staan om iets te doen op het moment dat er iemand wordt onthoofd in mijn straat.

Daarnaast betreft het inderdaad een moslim die naar alle schijn zijn daad ook met zijn onderontwikkelde levensbeeld heeft gemotiveerd. Dus, ja, dan is het inderdaad een terrorist.
quote:
Uiteraard niet.
Conscience do cost.
pi_126913087
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Wellicht overdrijven ze maar dat is zo gek toch niet? Ik zou het ook wel op prijs stellen als er mensen klaar staan om iets te doen op het moment dat er iemand wordt onthoofd in mijn straat.

Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.
Ik zou de dader 'describe' als 'very angry person' niet als 'terrorist'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 18:29:31 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_126913764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien hebben ze toch wat erger gezien van buitenlandse soldaten in hun eigen landen.
Waarom? Het is toch een terreurdaad? Dan mag je het toch ook zo noemen?
pi_126914002
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien. En?
quote:
Ik zou hem beschrijven als een randdebiel. Maakt het uit?
Conscience do cost.
pi_126914047
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch een terreurdaad? Dan mag je het toch ook zo noemen?
OK maar ze praten alsof er is 'n 'terrorist' (freedom fighter- depends on which side of the fence you sit) op elke straat hoek en dat is helemaal niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')