In Eindhoven hadden we het in de Chinese supermarkt gevonden of een of andere toko. Maar ik liet het net aan mijn ma zien en die zei dat ze zoiets ook bij de Lidl had gezien, wist alleen niet zeker of het dus ook dat was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind superknoflook echt briljant klinken, waar haal dat?
Die noemen ze ook wel olifanten tenenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Eindhoven hadden we het in de Chinese supermarkt gevonden of een of andere toko. Maar ik liet het net aan mijn ma zien en die zei dat ze zoiets ook bij de Lidl had gezien, wist alleen niet zeker of het dus ook dat was.
Het zit ook echt in zo'n mandje:
[ afbeelding ]
Ooh nice! Ja ik was op zoek naar een Nederlandse naam maar kon het nergens vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die noemen ze ook wel olifanten tenenIk heb ze ook altijd. Ideaal! Geen gefrot met al die kleine teentjes pellen enzo
Best groot jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Olifantenknoflookdat klinkt als een knoflook van bloemkool formaat
quote:De bollen hebben het uiterlijk van gewone knoflook. De smaak is echter zachter en zoeter, meer vergelijkbaar met prei. De plant kan 120 cm hoog worden en vormt een prachtige bloeit met wit en roze bloemschemen. Na de bloei kunnen de bollen worden geoogst.
mn brotha geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Speelt iemand van jullie minecraft toevallig?
quote:Memorial Day Sale 20% off everything in store. Use code MDS2013. Sale ends May 28th
Serieus? a.s. maandag niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
JA MAAR DANKZIJ DIE STOMME MEMORIAL DAY IS ER WEL GEEN NEUE SPIELE DER TRONEN JAH!
Lookquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:10 schreef Debsterr het volgende:
Knoflook. Vorig jaar als cadeau voor de verjaardagen van m'n ouders een avondje eten gegeven bij Look, Rotterdam. Damn, dat was lekker
.
Ik heb idd geen knoflook toetje op haha, maar voor de rest.. hele tenen knoflook in je soepquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
LookAlleen toen ik er ging eten kon ik me niet over het idee van knoflook in ijs heenzetten
Ik wil er nog wel een keer heen... misschien van de zomer eens bekijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb idd geen knoflook toetje op haha, maar voor de rest.. hele tenen knoflook in je soep. Ik denk dat we er maar een traditie van moeten gaan maken.
Hoeft niks overheen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik verf al jarenlang alles met acrylverf. Gaat altijd prima
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een rel in de golf-wereld omdat een Spanjaard heeft gezegd dat als Tiger Woods bij hem zou komen eten, dat hij hem fried chicken zou geven
Nu is iedereen boos
quote:Sergio Garcia's crack that he would serve Tiger Woods "fried chicken" meant that one of golf's top stars was prepared to use racial stereotyping to gain a laugh.
quote:As Garcia acknowledges, there are no excuses for what he said. His main sponsors have expressed their disapproval by stating that the fried chicken comment was "offensive and in no way aligns with TaylorMade-adidas Golf's values and corporate culture".
Zulks een dramaquote:When Woods won his first green jacket in 1997 Fuzzy Zoeller made the original "fried chicken" comment when asked what he thought the winner would serve up at the following year's champions' dinner.
Zoeller to that point had been a hugely popular figure. From then on his image was tarnished forever and sponsors deserted him.
Dingen die je vaak gebruikt/beethebt zou ik wel aflakken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoeft niks overheen?
Mijn broertje speelt minecraft, dus ik downloaden om een keertje met hem te spelen... Werkte dat heul nietEn 20 euro voor een spelletje dat ik één keer ga spelen is ook een beetje idioot
Nah, ik denk dat ik de randjes van mijn billykast wil gaan verven, dus die raak ik niet zo heel erg vaak aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dingen die je vaak gebruikt/beethebt zou ik wel aflakken.
Ik heb een kruk staan die verf ik elke 5 jaar opnieuw omdat ik hem zat ben. Die is ongevernistBlijft prima zitten
Die heb ik dan ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermnermnerm die van de Lidl zijn zo lekker
ermnerm. jij kan het hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die heb ik dan ookIk vreet echt een aantal van die zakjes per week op
![]()
En als je ze bij een andere supermarkt moet halen zitten ze altijd in die stomme plastic doosjes zoals noten
jaag je gelijk alle rondhangende spirits wegquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap ik hoop maar dat we geen bezoek meer krijgenįlles ruikt naar knoflook
Ooh echt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermnerm. jij kan het hebben
maar hier bij de AH en C1000 kan je ze ook gewoon in zakjes halen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap ik hoop maar dat we geen bezoek meer krijgenįlles ruikt naar knoflook
Bij de m&m's en de chocoladerepenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh echt?ik kan ze nooit vinden, alleen altijd die stomme kleine bakjes
[..]ermnermnerm
dalijk vind je het helemaal niet lekker
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
Het was lekkercif vond het ook heerlijk
successssss
Hmmmmmquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de m&m's en de chocoladerepen
Yayquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
Het was lekkercif vond het ook heerlijk
successssss
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
Dat afblussen met wijn vond ik zéér vervelend![]()
"1 glas voor de pan, 1 glas voor mij "quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
En echt keisimpel en snel klaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Maisnon het volgende:
Prieeeeeeem![]()
wat ziet dat er lekker uit!!!
Dan neem je er de moeite niet voor. Iedereen kan kokenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is het altijd meer dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat maakt nog geen verschil voor het eindresultaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan neem je er de moeite niet voor. Iedereen kan koken
Preciesquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En echt keisimpel en snel klaar![]()
ik zeg: SCORE
Wat is dit nou weer voor gare opmerkingquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat maakt nog geen verschil voor het eindresultaat
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
PreciesIn Eindhoven hebben we altijd een kilo zak garnalen in de diepvries en die andere producten heb je ook wel altijd in huis, dus als we geen zin hebben om boodschappen te doen of wat dan ook maken we altijd die garnalen
Nou, of je nou niet kan koken, of dat je de moeite niet neemt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gare opmerking
Dan neem je de moeite niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, of je nou niet kan koken, of dat je de moeite niet neemt.
Het eindresultaat blijft velen zwarte rommel, een hoop vieze pannen en een dure rekening van de pizzaboer
Tot op zekere hoogte klopt dat jaquote:
Als je alles laat aanfikken loop je of weg of staat je gas te hoog. Als je moeite erin stopt en steeds dingen probeert, dingen gaat lezen en filmpjes kijkt over koken dan laat je het vanzelf niet meer aanfikken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte klopt dat ja
quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Snap ikga ik ook doen in het vervolg
Thx voor het recept
Ik was je net aan het quotenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Maisnon het volgende:
Oh mandy ik moet bij jou zijn voor t recept?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik nodig mijzelf bij deze een keer uit om dit te komen eten
.
En als jedan nog 3x je best doet dan lukt het uiteindelijk wel. Slotje opgelost.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn mooiste mislukkingen in de keuken werden inderdaad wel veroorzaakt door luiheid of verveling.
Maar ik heb ook hele mooie mislukkingen waar ik heul wel m'n best heb gedaan en jammerlijk gefaald heb
Ik heb geprobeerd een paar leuke aparte die je anders niet echt eet gerechten te leren koken, dat is mijn skillquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die altijd maar kant en klaar eten kopen/bestellen zijn imo lam en bekrompen
Maar dit kan je toch van alles zeggen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die altijd maar kant en klaar eten kopen/bestellen zijn imo lam en bekrompen
Pahahah echt? Ik lees zeldenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef megamandy het volgende:
Ik ben dankzij Topchef gaan koken en meer gaan eten/lusten
Ermahgerd en dat filmpje had ik nog nooit gezien
Dat klopt, maar eten koken is toch wel iets essentieels in je leven. Dat heb je elke dag nodig. Loodgieten duurt langer om te leren en je hebt het misschien 1x per jaar nodigquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dit kan je toch van alles zeggen?
Alles in het leven leer je door oefenen.
Waarom een loodgieter laten komen? Als je moeite doet kan je het zelf leren
Waarom een fiets naar de fietsenmaker brengen? Als je moeite doet kan je het zelf leren
Computer in elkaar zetten? Website bouwen? Tekening maken? Mooie foto's maken? Gelnagels zetten? Haar laten knippen? Kan je allemaal zelf als je er moeite voor doet
Filmpjes duren zo laaang, lezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahah echt? Ik lees zeldenliefst heb ik filmpjes
ik zat nu ook met iPad naast me zodat ik stap per stap kon volgen
Ik vind er geen ruk aan, dat beperkt me al enormquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan er dus echt niet tegen als mensen zeggen dat ze niet kunnen koken.
Je kunt wel koken, je bent alleen te lam
Voorgemaakt = kant en klaar en in de magnetron oid? Of wat bedoel jequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar elke dag eten kan ook prima met voorgemaakte gerechtenhoef je dus niet voor te kunnen/willen koken
Dat kan, maar dat betekent niet dat je niet kunt kokenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind er geen ruk aan, dat beperkt me al enorm![]()
Daarnaast wordt het voor mij heel snel chaotisch. Ik heb wel m'n manieren gevonden om een fatsoenlijke maaltijd te maken (zelfs voor 10 man, moet regelmatig op m'n werk), maar dan zorg ik dat het aantal pannen beperkt blijft en maak ik hele basic dingen met pakjes.
Anders kost het mij allemaal meer energie dan het oplevert
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voorgemaakt = kant en klaar en in de magnetron oid? Of wat bedoel je
Koken is toch ook gewoon aardappels, groente, vlees. Het hoeft heul niet moeilijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldik vind koken ook weinig aan. Ga het doen omdat het moet en ik eet niet elke dag pizza of friet omdat ik weet dat het ongezond is
maar gerechten met honderdmiljoenmiljard ingrediėnten nahhhh daar begin ik niet eens aan
Ik heb gisteren een pastasaus gemaakt zonder pakje en met wat zooi uit eigen initiatief, trots dat ik nog steeds ben dat het überhaupt eetbaar isquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldik vind koken ook weinig aan. Ga het doen omdat het moet en ik eet niet elke dag pizza of friet omdat ik weet dat het ongezond is
maar gerechten met honderdmiljoenmiljard ingrediėnten nahhhh daar begin ik niet eens aan
Jij kunt gewoon koken, klaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een pastasaus gemaakt zonder pakje en met wat zooi uit eigen initiatief, trots dat ik nog steeds ben dat het überhaupt eetbaar is
Ik word trouwens ook beperkt door een zeer matig smaakpallet. Ik heb het niet eens door als iets niet gaar is.
Daarbij hou ik ook niet van sterke smaken, dus wat anderen heel flauw vinden kan ik weer lekker vinden
Dat kook ik dus bijna nooit, want dan heb ik teveel pannen en kost het me zoveel stress dat ik daarna eigenlijk al geen honger meer hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koken is toch ook gewoon aardappels, groente, vlees. Het hoeft heul niet moeilijk
ERMAGERD GOEDEN DIEET!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kook ik dus bijna nooit, want dan heb ik teveel pannen en kost het me zoveel stress dat ik daarna eigenlijk al geen honger meer heb
Metlaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet ook wel ooit kant en klaar hoor, of ga wok halen. Maar ik eet geen diepvriespizza's en van die smerige magnetronmaaltijden meer. Ik vind het echt veel te zout en meh
Wheheheh heb ik ook eens gedaan en toen vond cif het wat flauwtjes....quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een pastasaus gemaakt zonder pakje en met wat zooi uit eigen initiatief, trots dat ik nog steeds ben dat het überhaupt eetbaar is
Ik word trouwens ook beperkt door een zeer matig smaakpallet. Ik heb het niet eens door als iets niet gaar is.
Daarbij hou ik ook niet van sterke smaken, dus wat anderen heel flauw vinden kan ik weer lekker vinden
Ik vind alles gewoon te zoutquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Metlasinds die aflevering nooit meer een diepvriespizza gegeten
En magnetronmaaltijden ook nog nooit gehad
Fred vond het lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wheheheh heb ik ook eens gedaan en toen vond cif het wat flauwtjes....pakje it issssss
( overigens wel aangevuld met wat extra kruiden en tomatenpuree
)
Kloptquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem kan ook koken, maar heeft dr niet vaak zin in, dat kan ook.
Ik weet niet of ik elke dag zou koken als ik pas om 19.00 thuis zou zijn, want dat ben ik meestal niet
Hey dit verhaal komt me bekend voorquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer
Belt dat ie morgen hier komt eten, en zegt ie 'NIKS RAARS'.
1. gozer je komt hier eten, stfu.
2. doe niet zo bekrompen
wereldgerechten is toch ook koken, een pakje is ook koken (als je het alleen voor de saus of kruiden gebruikt). Ik gebruik het zelf alleen niet meer omdat ik alles veel te zout vindquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klopten jup hier is het vaak aardappelen groente vlees/vis... Of vaak pasta of ook een keer wereldgerechten
of gewoon brood als ik of cif moet trainen
OF EEN EI ERMNERMNERM
ok ik hou op lol
Ja ohaiquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar iemand riep hier vanmiddag wortelstamp dus we eten wortelstamp met hachee![]()
Elke keerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey dit verhaal komt me bekend voordat doet ie vaker ofniet?
Een vriendin had laatst een heel lekkere vegetarische spinazie taart gemaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap ook niet waarom sommige mensen (velen mensen) hem zo de pan uit flippen als ze geen vlees op hun bord krijgen
OH MIJN GOD GEEN VLEES RED DE KINDEREN DE WERELD GAAT TEN ONDER HET IS DE APOCALYYPPPSSSSquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een vriendin had laatst een heel lekkere vegetarische spinazie taart gemaakt
Dat is toch ei met alleen groenten? Je hebt koolhydraten nodig voor sport, die krijg je dan toch bijna niet binnenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:30 schreef megamandy het volgende:
Nouwja ik merk wel als ik bijvoorbeeld gado gado eet en ik moet daarna dansen dat ik toch sneller uitgeput ben. Gewoon omdat ik geen vlees heb gehad.
Terwijl ik dan wel een ei eet maar dat helpt niet genoeg
Wieso?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, dat was enen matigen kuthorror zeg.
en rijst en satesausquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch ei met alleen groenten? Je hebt koolhydraten nodig voor sport, die krijg je dan toch bijna niet binnen
Dan eet je twee eieren en meer rijstquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
en rijst en satesaus
Mhehe, maar ik heb dus echt totaal geen idee wat voor een voedingswaarden wat doet en waar het in zit![]()
Oh, ik dacht al WAT IS ER AAN DE HAAAND. Maar niks dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis en dat is mijn enige kans om matige kuthorrors te kijken
Okquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan eet je twee eieren en meer rijst![]()
haha neequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al WAT IS ER AAN DE HAAAND. Maar niks dus
Ruilen voor stinken in velen knoflook?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha nee
ik zit wel te ruften van mijn rooie ui
Die lust geen garnalen....quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]oeh oeh geef linkje door aan baas
zo van: ohai hint
Noeeezzzzzquote:
The Descent!quote:
Jaaa zit zo'n Nederlandse actrice inquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
The Descent!
Ik krijg traditioneel altijd een kutfilm van mijn broertje voor mijn verjaardag en deze zat nog in het cellofaan. Zes mokkels die afgeslacht worden in een grot.
Lijkt op een andere grotfilm qua plot waarvan de naam me even is ontschoten
het einde?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaaa zit zo'n Nederlandse actrice inik vond het wel een bizarre twist trouwens
Stom he?! Hij lust echt bijna alles, behalve dat, en tuinbonenquote:
Ja ik bedoelde gewoon dat er ineens van die beesten waren dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het einde?
Ach, het is weer eens wat anders
Ik heb nooit energiequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar heeft toch ook energie einz.
Niet? HOE moeten die meiden anders afgeslacht worden!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde gewoon dat er ineens van die beesten waren dat had ik niet verwachtdenk niet dat het erg is als ik dat hier neerzet toch
Ik wilde die film net gaan kijken vanavondquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde gewoon dat er ineens van die beesten waren dat had ik niet verwachtdenk niet dat het erg is als ik dat hier neerzet toch
Gewoon allemaal in zo'n kloof duiken of de originele er zit een geest die iedereen overneemt twistquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet? HOE moeten die meiden anders afgeslacht worden!!
ja, jij welquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde die film net gaan kijken vanavond
Oh, zou dat het zijn!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo velen liefde van den pousse![]()
(etensbak was leeg)
Valt dat nu ook onder horror?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
pehehe, four weddings. Zo'n enorme gargantuar feestzaal, enorme dansvloer. Dure bruiloft. Vijf mensen op de dansvloer
ja, als het gaat om "dingen die ik enkel kan kijken als bb er niet is"quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt dat nu ook onder horror?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, als het gaat om "dingen die ik enkel kan kijken als bb er niet is"
Fred is er niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem ook maar weer eens aangezet
Hij ligt voor de tv, ik heb hem op de computer staan en ik heb oordopjesquote:
oh je kijkt niet live?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben ondertiteling erbij aan het zoeken, heb al 1 bestand die de titel verkeerd geschreven heeft.. dat beloofd zeker niet veel goeds?
Is het op tv?quote:
ooooh wacht. Jij bedoelt 4 weddings and a funeralquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik geniet zo van die "fuckfuckfuckfuckfuckerdiefuck"scene
Ging het over iets anders?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooooh wacht. Jij bedoelt 4 weddings and a funeral
En deze zin kon zeer goed van toepassing zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
goedverdoemme die ouwe dikke, die kan zo gaan LARPen!
ik bedoel de TLC-show 4 weddings. Vier bruiden die elkaars bruiloft bijwonen en elkaar punten geven voor sfeer, voer en jurk enzo. En de winnaar krijgt dan een verkansiequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is de enige four weddings die ik ken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is de enige four weddings die ik ken
Mijn god wat zijn er een hoop matige bruiloftprogramma's op tlc zegquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel de TLC-show 4 weddings. Vier bruiden die elkaars bruiloft bijwonen en elkaar punten geven voor sfeer, voer en jurk enzo. En de winnaar krijgt dan een verkansie
hallon, het is een WIJVENZENDERquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn god wat zijn er een hoop matige bruiloftprogramma's op tlc zeg
Jupquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
wijven houden van trouwjurken, baby's, taart en moordzaken. True story.
Treurigquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Mss het volgende:
Schaar HOEE staat het bij jou eigenlijk met solliciteren?
Ik ben geen wijfquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
wijven houden van trouwjurken, baby's, taart en moordzaken. True story.
Maar het werkveld is kut op dit moment? En jij hebt hbo gedaan toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Treurig
Ik krijg wel mooien afwijzingen op zich![]()
Vind het ook heel moeizaam om actief te blijven, motivatie daalt behoorlijk. Gelukkig kan ik wel leven van de huidige baan.
Heb wel weer leuke vacature, zoek nog even de kracht om een brief te schrijven
Ja en ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar het werkveld is kut op dit moment? En jij hebt hbo gedaan toch?
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh en rariteiten (extreme hoarding. taboo, extreme couponing)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en ja.
Nu heb ik geen praktische opleiding gedaan, maar ik zag laatst een hele simpele begeleidersfunctie waar 5 jaar ervaring voor werd geeist.
En ze hebben groot gelijk dat ze dat stellen, want ze krijgen naar het schijnt rustig 90 brieven op 1 vacature
Hoezo?
Dat. Ik overweeg misschien om terug te gaan naar SPH.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, heeft dit iets te maken met je "het is prive" van vanmiddag?
Is dat niet een beetje domquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:05 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Dat. Ik overweeg misschien om terug te gaan naar SPH.
Nee, communicatie dan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dom
Ik hoor namelijk velen mensen die SPH doen.
Inb4 communicatie student 13 in een dozijn
Het werkveld kan flink veranderen, dat weet je niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:05 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Dat. Ik overweeg misschien om terug te gaan naar SPH.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:08 schreef Mss het volgende:
Ik pleur het verhaal op feestboek, maar het kan even duren want ik ben op dit moment nog een brok emotie.
Jankenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:08 schreef Mss het volgende:
Ik pleur het verhaal op feestboek, maar het kan even duren want ik ben op dit moment nog een brok emotie.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:08 schreef Mss het volgende:
Samuel ! In de oorlog jongeuhquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
willen jullie nog een paar foto's zien van de shoot of niet?
Jaahaaaaaaaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
willen jullie nog een paar foto's zien van de shoot of niet?
Vast wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik doe er wel tien dan. Allemaal, wordt niemand blij van
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nice! Ik vind alleen die een na laatste een beetje zo 'kijk ons diep denken typische trouwfoto'
Daar betalen we gewoon voor hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe wat geweldig![]()
![]()
![]()
Wat leuk ook dat ze dit met jullie doet!
Dat beloofd wat voor de grote dag![]()
![]()
![]()
![]()
kost 175!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooie shoot wel, lijkt me heel tof om zelf te doen
Ja maar het idee vind ik zo leuk, dat je vast een beeld krijgtquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar betalen we gewoon voor hoor
Maar idd, ben zeer benieuwd!
Ik ben toch een stuk minder buigbaar in mijn gewaad straks
uurtje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Best redelijke prijs toch? Hoelang duurde het?
Nee, het is zelfs heel Amerikaans. Daar doen ze het vlak na de verloving al, zodat je loik die foto op je uitnodiging kan zettenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar het idee vind ik zo leuk, dat je vast een beeld krijgt.
Had ik nog niet eerder gehoord
(ok dat is zeker heel normaal bij elke bruiloft?)
Die doen hele engagement shoots idd!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het is zelfs heel Amerikaans. Daar doen ze het vlak na de verloving al, zodat je loik die foto op je uitnodiging kan zetten
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hier space, deze trappetjesfoto dan?
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het is zelfs heel Amerikaans. Daar doen ze het vlak na de verloving al, zodat je loik die foto op je uitnodiging kan zetten
BBquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
het meest fantastische was nog wel toen bb mocht bepalen hoe ik zou gaan poseren!
[ afbeelding ]
Ermagerd kiek jullie elkaar lief vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer er een positieve draai aan te geven... Maar het is moeilijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
het meest fantastische was nog wel toen bb mocht bepalen hoe ik zou gaan poseren!
[ afbeelding ]
vlak voor de ceremonie!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar het is wel super slim en echt hele leuke foto'sErmahgerd ik wil ook foto's!
Wanneer hebben jullie op de trouwdag het fotomoment?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vlak voor de ceremonie!
We doen eerst een rondje bij de ouders van bb in de tuin (mits het niet sneeuwt) en daar ook de staatsieportretten.
En daarna rijden we naar Strijp S met de fotografe
Dankjwel allemaal
Net echtquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd kiek jullie elkaar lief vinden![]()
![]()
Moeilijk he?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik probeer er een positieve draai aan te geven... Maar het is moeilijk
Net echt he?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd kiek jullie elkaar lief vinden![]()
![]()
Strijp Squote:Op donderdag 23 mei 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vlak voor de ceremonie!
We doen eerst een rondje bij de ouders van bb in de tuin (mits het niet sneeuwt) en daar ook de staatsieportretten.
En daarna rijden we naar Strijp S met de fotografe
Dankjwel allemaal
Bijzonder geloofwaardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het advies van de Belg het bestequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
en dan nu allemaal tegenstrijdige adviezen geven![]()
![]()
Het zijn voor velen adviezen waarvan mss aangeeft dat t geen optie is tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
en dan nu allemaal tegenstrijdige adviezen geven![]()
![]()
Ik ben oud en wijs, als een uil.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou naar skjoe luisteren, wat is dezen
Ik durf niet online te bestellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaaaaa
http://www.newlook.com/sh(...)ater-dress_275135909
Crap, niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaaaaa
verstandige keuzequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ja sorryik vind het zo moeilijk te omvatten qua studies dat ik maar beter geen advies geef
Ermahgerd hij kost ook echt geen reetquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaaaaa
IK VIND HET ONACCEPTABEL!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ja sorryik vind het zo moeilijk te omvatten qua studies dat ik maar beter geen advies geef
Ik ben ook een beetje bang dat het bij jou een ziepoesnetnietje wordtquote:
ik heb size 14 en ben best vet!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik durf niet online te bestellen
Mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dezen HOE jurk
[ afbeelding ]
Ja ik vind hem bij jou ook vrij kortquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje bang dat het bij jou een ziepoesnetnietje wordt
[..]
ik heb size 14 en ben best vet!
Nice!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dezen HOE jurk
[ afbeelding ]
Ik heb cup a, oh waitquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice!
Hoge hals
(nogo bij dikke bamboozles)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Feestboek geeft me steeds meldingen dat Skjoe vrienden is geworden met iemand.. En echt alleen van Skjoe.
Of zou zij gewoon de enige zijn in mijn lijst die nog nieuwe vrienden krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |